11.10.2006., srijeda

kako otići...

Odlučila sam otići. Samo još ne znam kako da to napravim. Hvata me jeza i kada samo mislim o tome, a sada kada to stavljam u slova još je i gore. Odlazim iz mjesta na kojem sam mislila da sam sigurna već nekoliko godina u kojem sam mislila da leži moja budućnost. Ali kada se malo okrenem unazad vidim da tu već dugo nema ničega, da je sve to puko preživaljavanje... da je došao kraj.
Mislilm da je odluka konačna i sigurna, ali ono što je sada najteže je kako to napraviti, kako uništiti sve što je bilo, kako nekome reći date neće biti i da je gotovo. Ovo nije prvi pokušaj i prije ih je bilo i svi su neslavno završili. Na kraju bi se ja ispričavala za pokušaj bijega za odustajanje za samu pomisao da bi sve moglo nestati. Zato ne želim ponovno prolaziti kroz sve to, a na kraju se opet naći u istom kavezu, pod istim ključem.
Razmišljam kako bi bilo da me netko spasi...Da dođe po mene i odvede me i da se više nikada ne moram okrenuti i pitati se što je bilo nakon mog odlaska. Stvarno sam dijete koje živi u bajci i sama sebi idem na živce s takvim glupostima.
Ne znam kada će to biti i kako ću to napraviti, ali uskoro ću opet biti slobodna...
Mislim da ću onda odletjeti tamo gdje me već dugo misli vuku, tamo gdje je toplo i nježno i gdje me čeka osmjeh i san..

- 22:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

lutanje i bježanje i lovljenje