ljubav, vjernost, vjera i pravda

subota, 04.02.2006.

I'm ThinKing...

E ljudi pozdrav...Ovih dana mi se mute neke cudne stvari po glavi. Razmisljam o tome sta sam propustila u zivotu, sta sam mogla uciniti, gdje sam pogrijesila, sta sam dobro uradila itd...
Nadodje mi nesto, imam neke ne ostavrene ZIVOTNE zelje...Sjetila sam se i toga sta sam zeljela da budem i cime da se bavim...(jos uvijek zelim)
1. zao mi je sto nisam mogla da budem vojnik...to je cool :)
2. zao mi je sto se nisam okusala u glumi...
3. zao mi je sto nisam pokusala biti u modnim ''vodama'', imala sam priliku i propustila je...

Sad da kazem sta zelim...
1. zelim da imam kucnog ljubimca PINGVINA ili MAJMUNA...
Kako su mi te zivotinjice slatke...pingvini...njezni, cisti, mirni a steta sto su tako daleko...A majmunii?? hhehee lopovi stari...oni su mi slatki samo zato sto su malo ''ludi'' i simpaticni su...(ne volim gorile velike nego one malene majmuncice...)
Vidite da su mi zelje neostvarive, da li sam toliki sanjar?! Sad poslije ovog svega sebi moram reci: ''Idem dalje i borim se za ono sto sad imam, da to odrzim u svojim rukama, da budem sretna i da nastavim ovim putem kojim sam krenula i naravno da uspijem u ovome sto sam izabrala za dalji rad u zivotu...'' Valjda su ove moje misli i zelje normalne...SVI MI SANJAMO!!!

- 15:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #