nedjelja, 08.07.2007.

... svečano objavljujem ...

Ehm, ehm ...
zezaju me redom s MSN - a, uključujući i Boleka
pa će ovaj post morat bit na ex! eh da ...
al ovo je prvi post pa mora biti ono ...
*da mi je znati što bi Ron napisao* (ovo ćete često sretati u mojim postevima! al ja se samo šalim ;) )
dakle ... svečano objavuljem da je ovaj blog otvoren ... LoL, ajme ...
*da mi je znat jel bi Ron to rekao* OZBILJNO MORAM PRESTAT S TIM!
a ništa, ovo bi bio sam početaj A JE TO -a!
Uživajte i budite mi pozdravljeni, nadam se da će vas netko pozdraviti ;)
ajme što sam glupa ni ron ovo nebi rekao =) :P:P poZz =)
by: Lolek ;)

BTW, LOLEKA SUTRA NEMA ZBOG ZRAČENJA !!!


- 00:03| 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

a je to ;)

uZoRi:

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

LiNkOvi

Blog.hr

Thalia

Ribek ;)

Morgan

Naomagic Girl

s.o.a.d. - girl

Lana Croft :)

Lana Croft

Anna Potter

ForgottEn

Scar & Anna

Anna

Fred & Anna

Lexy & Anna

MaJnDkLiNeR XD

Lunapark

Prljavi strop
Lava u lampi
Čekala je dugo
Da budemo sami
Ne kariranom kauču
Rekla je: "Skini me, molim te"
Dobar izgovor za glupost

Naučene radnje
Mlako i sporo
I po defaultu:
"Jel i tebi bilo dobro?"
Ma bilo je najbolje
Bilo je odlično, fantastično
Bilo je katarzično

I sve je high life
Djeca pjevaju
Nebo se srušilo
Ori se stadion
Stao je svijet
Puca vatromet
U našu čast trči se maraton

Sad mi se spava
Vozim je kući
Više mi se ne govori
Nek sama zaključi
Ne, skroz sam u redu
Nema kajanja
Nema plakanja
Zadnje "Čujemo se"

I sve je high life
Djeca pjevaju
Nebo se srušilo
Ori se stadion
Stao je svijet
Puca vatromet
U našu čast trči se maraton

Malene brojke autoradija, samo statika
I kraj prijenosa

High life
Djeca pjevaju
Nebo se srušilo
Ori se stadion
Stao je svijet
Puca vatromet
U našu čast trči se maraton