www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

Opet sam za kompićem i pišem vama.... - ::..::slatkiš::..:: - Blog.hr

::..::slatkiš::..::

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sad ih imaš, sad ih nemaš

Opis bloga
pogledajte, pa saznajte

Blogovi koje morate pogledati
mabo

daco999

n23

kolko nas ima, jebote kolko nas ima..
Counters







23.04.2006., nedjelja

Opet sam za kompićem i pišem vama....

Evo me ljudi, napokon sam našla malo vremena za vas koji još posjećujete moj blog. Nadam se da "neki " neće toliko umišljeni pa opet protumačiti kao da je post o njim jer se nadam da se ovaj put priča ne poklapa s njihovom. No ustvari, sutra ponovno počinje školi i učenje ili za neke štrebenje, pa i nisam tak sretna, no ove dane provela sam i iskoristila na najbolji mogući način. Bila sam s frendicom u jednom mjestu u kojem smo vidjele neke vrlo zanimljive osobe i super smo se provele. Znate da su dečki najzanimljiviji kad se smiju ili kad izvaljuju neke gluposti zbog kojih im se poslije možete smijati. Vjerujte, ovaj sam se tjedan uvjerila u to.
- 14:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>