< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By: Lara dizajn

Malo o Lun!

Ja sam.....................LUNA
Imam.........................13 i Po godina
Po horoskopu sam.................LAv
Imam.................crnu kosu I velikeee plave oči
Moja best frendica je..................Vanja
Moj best frend je....................Marko
Nemam dečka
Ali simpu DAAA
Želim postat kirurginja
Žalim ljude koji umiru
Slušam..... Panic! at the disco i Fall out boy

........::::::VOLIM::::::.............

¤mačke¤
¤ugl sve životinje¤
¤muziku¤
¤filmove¤
¤svoju mamu¤
¤svoju simpu¤
¤frendice i frendove¤
¤zelenu boju¤
¤svoj mob¤
¤nosit unakažene starke¤
¤pomoći drugome¤

............:::::::MRZIM:::::............

¤Stanića¤
¤nered u sobi¤
¤umišljene ljude¤
¤ulizice¤
¤školu¤
¤zubara¤
¤ljude opsjednute slavnima¤
¤rozu boju( osim kad je unalažena)¤
¤nikeice¤
¤ljude koji su ovisni o nečemu¤
¤kiselinu¤

My morbid name: Violet Pagan
my vampire indentitiy: The Great Archives determine you to have gone by the identity:
Persephone Tussaud
Known in some parts of the world as:
Athene of The Hungry
The Great Archives Record:
One of the poor who howl at the door of the Rosary and the garlic strung cross.
My goth name: Sable Nightshade

LLoving
UUnforgettable
NNutty
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi

LARA
Tiffany
Hana

Moje društvance

JA:

myspace layouts



VANJA:

myspace backgrounds

myspace backgrounds



VENDI:

myspace

myspace



SARA:

image hosting

image hosting



INGE:

myspace layouts

myspace layouts



LEA:

myspace layouts

myspace layouts



utorak, 02.10.2007.

Ringe ringe raja

E Y !

Zdravo ljudi. Baš sam danas nekako sretna. Ne znam zašto, ali... E da i mislim da moj simpa misli da sam kul. Hmmm pitam se od kud mi to. sam što je reko da sam kul. E ima tamo uškoli jedan tip koji je zaljubljen u mene od 5 razreda (inače ja sam 8.) i danas me OPET pito za furanje. Moja rutina: NEEE! Došla mi je sestrična koja ima 5 godina i morali sam igrat ringe ringe raja. Kako dugo to nisam igrala. Vendi se zbarila s Lukićem. Hehehehehe. Koji bombon. A kaj buš ja volim samo svog simpu cerekcerek.

|Komentiraj 64| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.