lunin kutak

02.02.2006., četvrtak

OBozavam Zagreb i sniženja! Sad sam si za 150 kn kupila majicu i cipelice i to za proljece, prosli tjedan sam si kupila cipele i sad su jos vise snizene..arghhh to me tak razljuti dok vidim kak sam kupila nest i prosla skuplje ili kod shopinga mi je "najbolje"! ono kad kupis nest i onda nades nest bolje.
Danas nisam isla na predavanja, nije mi se dalo dignuti iz kreveta, bilo je tako ugodno u njemu mmmm. Pojavila sa se samo na ispitu, znam da sam prrosla, ali brine me ocjena...ako bude samo prolaz ponavljat cu ga..mozda cu cak i trojku ponavljat,ovisno kak rijesim druge ispite.

I da..da se vratimo na snizenja,..nadam se da ovo proljece/ljeto nece biti neka nova moda!!

Opet jedem sladoled, danas je cak malo snijeg padao,a ja sizim za sladoledom, inace ga prakticki ne jedem, cak ni ljeti..ali ovaj tjedan.. sladoled, sladoled,sladoled!!!!!!!!!!!!!!!
Sutra opet imam ispit. A onda odlazim doma uciti,nema vise predavanja. Ali moram si sve srediti da si odnesem te čitabe doma i da si ih uopće nabavim..sad su samo ispiti, gadovi,kako su nam te rokove nabacali jedan iza drugog, pišemo ih vise nego u srednjoj.

Jebala bih se...,mislim fali mi i onak fizicki i emocionalno,, ludim..mozak mi je prava tvornca raznih mastarija..ali bojim se da cu za vikend dobiti menstruaciju

- 14:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moj shebani mozak