Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us jedva čekam.,.. - blog AVenTURa - Blog.hrFree Image Hosting at www.ImageShack.us

blog AVenTURa

jedva čekam.,..

jedva čekam da si danas vidim dečak....i baš sam super volje....bez obzira na ovu vrućinu koja me ubija.....eh kad bih imala ispod svog balkona malo more....skočila bih.thumbupcoolcool.......hahahhaha....jučer sam bila kod koky bilo nam je mrak......slušale smo muziku i zajebavale se...usput ja sam zajebavala njezinog psa....hahahah....sve u svemu bilo mi je zabavno....i sestra mi je pročitala onaj post u kojem piše da imam dečka za kojeg ona do sada nije znala......phhhh......kak sam mogla bit tak glupa a uopće nije loše reagirala.....misla sam da če me primiti za vrat i da ću jednostavno u tom trenutku otegnuti papke.....ali prije bi me zadavila jer joj nisam rekla a ne zato što imam dečka....a kaj bum kad sam takva i možeš me samo ubiti ako me se očeš riješiti.....to bi mnogi htjeli.....ovo je bila samo pretpostavkaludludludlud....I"M CRAZY........definitivno......sad bi se sa užitkombangbangbangbangbang....to bi bilo to komentirajte....i tak....zabavite se s ovim glupostima....do chitanja....i pusa mojoj koky koja ne zna kaj bude napravila....jibice nemoj mi se bjinuti....pozzzz...kisssseekeekeek

21.07.2006. u 12:10 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

oprosti mi......

OPROSTI....OPROSTI MI MOLIM TE...OPROSTI ŠTO SAM TE SRELA..ŠTO SAM TE ODMAH ZAVOLJELA...OPROSTI ŠTO SU MI SE TVOJE OČI UČINILE TAKO MEKE I BLAGE...OPROSTI ŠTO MI SE TVOJA KOSA....UČINILA TAMNA KO NOĆ DA SAM JE POŽELJELA DODIRNUTI....OPROSTI ŠTO SU MI SE TVOJE USNE UČINILE TAKO MEKE DA SAM ZAŽELJELA DA IH POLJUBIM....OPROSTI MI ŠTO TI SE DIVIM...OPROSTI...OPROSTI MI ŠTO ŽIVIM!!!!!!!!!!!!!


ZAŠTO SAM TE MORALA ZAVOLJETI TAKO LUDO.....PA TE SAD NE MOGU ZABORAVITI DUGO....ZAŠTO MI TUGA NA LICU MORA SJATI?ZAŠTO JE ONO VRIJEME MORALO STATI?ZAŠTO TE JOŠ UVIJEK VOLIM JA?ZAŠTO TE OPET NE MOGU IMATI JA?A TAKO BI RADO USNE TI LJUBILA....ZAŠTO ME BOG TAKO KAŽNJAVA....ZAR NE ZNA DA SI MI SUDBINA........

ABECEDAzaliven

a:ana,moje ime
b:buhin,moje prezime
c:cezar,tatin nadimaklud
d:dajana,best frendica
e:e.....,moj bivšiiiiiiiiiii najgluplji dečko
f:francuski jezik,najmunjeniji koji postoji...
g:glazba......the best...
h:hrvatska...zamlja za koju ne zna nitko.....
i:ivan,dečko koji me pito za furanje
j:joja,frendica koja se odselila
k:koky,najbolji nick :smile: ,kickboxing,najbolji sport,kristina,moja seka
l:laura......ph..moja frendica
lj:ljubav,nema boljeg
m:mars,sa tog planeta su došli dečki
n:ne,moj najdraži odgovor
nj:nježnost....hm
o:osmijeh...koji je uvijek na mom licu...
p:povjerenje....bez toga nemožeš bit u vezi...
r:roky....tj.renato...od silvija brat....onaj s kojim sam skoro..kiss
s:silvio,kreten
š:škola,volim je zbog frendova ali učenje...no way
t:tuga.....ima i dana kad sam u bedu...pa svi smono
u:ulizivanje..phhh
v:volim te,najlijepše 2 riječi koje postoje
z:zaljubila sam se.....cerekcerek
ž:žao mi je.....to su riječi....ne znam...kad pogriješiš...


DESET ZAPOVIJEDI ZA STARCE

1.PUSTITE ME DA SPAVAM DO 13h!
2.DAJTE MI VIŠE LOVE!
3.POŠTUJ SVOJU DJECU DA DUGO ŽIVIŠ I DOBRO TI BUDE NA ZEMLJI!
4.PUSTITE ME DA DOĐEM DOMA KAD JA HOĆU!
5.PUSTITE ME DA DEČKI DOLAZE U MOJ KREVET!
6.NE GNJAVITE MOJE DRUŠTVO!
7.PUSTITE ME DA RAZOVARAM KOLIKO JA HOĆU!
8.PUSTITE ME U SHOPPING DA SPEGLAM SVE VAŠE KARTICE!
9.OTIĐITE NA LJETOVANJE TRI MJESECA!
10.POŠTUJTE OVA PRAVILA DA DOŽIVITE STOTU!

VJENČANJE
nikada nisam čula veselija zvona...bilo je to vjenčanje.....oh!ona je bila majko tako divna....nikada nisam vidjela ljepšu kosu,ljepšeg stasa....ljepših ruku koje su nju držale....majko....da priđem bliže?ne majko.....ja poznajem tog čovjeka...to je čovjek kojeg sam ja voljela....

MARIHUANA

MOŽDA JE PROŠAO I ŽIVOT CIJELI OD ONOG DANA KAD SMO SE SRELI,KAD UGLEDAH TE OČI PLAVE BOJE I KOSU BOJE POKOŠENE TRAVE...AH...POMISLIH LIJEPA JE ONA..I NE ČUH ZVUK SUDBONOSNOG ZVONA....DA SMRT ZOVE POLAKO.....A DA SAM ZNAO VJEČNO BIH PLAKO...RUKU MI PRUŽA....KAO DA PITA....-"VOLIŠ LI RIJEKU U POLJU ŽITA?".....I PRUŽIH RUKU,RUCI ŠTO PATI....I PRUŽIH RUKU VAPAJU SMRTI...I TEK TADA SVATIH PRED KIM STOJIM....PRED ONOM ŠTO U SNOVIMA SVOJIM ISPIJANA I BLIJEDA....PROVODI DANE U DIMU MARIHUANE.....HTIO SAM LJUBAVLJU DA OTJERAM DROGU,,,,...JER ŠTO JE ONA SKRIVILA BOGU?!...ZNALA JE I MJESEC I ZVIJEZDE DA JOJ SUDE.....HTJELA JE DA VOLI I VOLJENA BUDE.....UZALUD BIJAHU SVE PATNJE ONE....UMRIJET ĆE OČI PLAVE BOJE.....I PROKLINJEM DOLAZAK ONOG DANA I ZLA ŠTO DONOSI MARIHUANA.....ANA,DJEVOJKA OČIJU PALIVH I LIJEPE KOSE...I IMENA ŠTO GA TISUĆE DJEVOJKA NOSE I KOJE ĆE OTIČI JEDNOG DANA TAMO GDJE JE I ANA.....NA NJENOM GROBU ZAPLAKA PRVI....ZBOG RIJEČI ISPISANIH KAPLJAMA KRVI....."UMRLA JE U SVITANJE DANA,BILA JE LIJEPA ZVALA SE ANA....."A ZNALA JE DA NARKOMANI DUGO NE ŽIVE.....I DA SE KRATKO SNOVIMA DIVE....VOLJELA JE DA BODE SVOJE VENE......VOLJELA JE MNOGE MOŽDA I MENE....

Linkovi

blablablablaBlog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

coolcoolroflroflkisskissrolleyesrolleyeswinkwinkyesyesnonoeekeeknonononobangbangburninmadburninmaddeaddeadgreedygreedygreedyheadbangheadbangmadmouthwashmouthwashnaughtynaughtynutnutpartypartysmokinsmokinthumbupthumbupwavewavecerekcerekblablazijevzijevzalivenzalivensmijehsmijehpuknucupuknucunjaminjaminamcornamcormahmahludludhrvatskahrvatskazujozujozujo

jesi li ikada?

Jesi li ikada osjetio..koliko je strašna i surova ta lutnjajuća samoća od čovjeka do čovjeka...od žene do muškarca?jesi li ikada izgubio volju da misliš,da tražiš?možda je prava bol u ravnodušnosti i možda nikada neću dovoljno znati...dovoljno da se smirim,dovoljno da ne patim.....popušit ću paranoju večeras i snove ću popušiti....tebe i tvoju nježnost.....

MALENA
ZBOG PLAVIH OČIJU I KOSE BOJE MEDA ZVALI SU JE MALENA,I SVI SU JE VOLJELI SVI OSIM NJEGA.........I DOK JU JE DRŽAO U NARUČJU ZVAO JU MALENA I SVI SU JE VOLJELI SVI OSIM NJEGA
A DANAS.....
DANAS SU NJEGOVE OČI TUŽNE....ZGOB JEDNOG BIĆA KOJEG VIŠE NEMA KOJU JE ZVAO MALENA I SVI SU JE ZABORAVILI SVI OSIM NJEGA.......

about me.........

IME:ana
PREZIME:buhin
DATUM I GODINA ROĐENJA:29.06.1992
HOROSKOP:rak
NAJ BOJA:zelena
NAJ GRUPA:aventura
NAJ MOB:samsung sgh d-500(dobit ću ga)

BOJA KOSE:smeđa
BOJA OČIJU:plava!!!!
VISINA:168cm
NAJ FILM:mandolina kapetana correlija
NAJ SERIJA:začin života....macho muškarci
NAJ NOGOMETAŠ:uh.....cristiano ronaldo,scevchenko.....thierry henry.....fridrik ljunberg....i tak...
NAJ KNJIGA:moja...koju sam ja napisala........sreća,tuga,bol i smrt....dobra je
I TO JE TO....BTW:SPALJENA SAM...I LUDA......

ILUZIJA NAŠEG SUSRETA

dok tvoji dodiri klize mojim tijelom ti u crnom ja u bijelom...mi smo kao dan i noć poput dva različita svijeta, u nama žari plamen, više ni jedne zvijezde nema na nebu spustio se mrak. tvoje ime je poput najnježnijeg stiha iz ljubavne poezije.....dok ga izgovaram trnci su prisutni u mom biću...ublaži ovu glupu čežnju za tobom i dočekaj zoru samnom....uzburkanost u mojoj glavi je porasla, kad si ne zasitno raspletao i dirao moju kosu a ja sam te obgrlila nogama i uparila previruće osjećaje u tebi koji su se suzdržavali....dok tvoji dodiri klize mojim tijelom ti u crnom ja u bijelom mi smo kao dan i noć poput dva razlićita svijeta.....ILUZIJA NAŠEG SUSRETA...........

MOJI FRENDOVI


FRENDICE:DAJANA,TEA,MAJA,LAURA,I SKORO SVI IZ RAZREDA.....

FRENDOVI:FRANČINA,CRNI,KISKO,ĐOKICA,ZUBO,KARLO,PEPA,DARIJO,I SKORO SVI IZ RAZREDA....


MUZIKA KOJU SLUŠAM....

slušam:house,narodnjake,strano,techno....ma sve osim opere i jazza.....definitivno
pjevači:anthony santos,jay-z,rob thomas,...itd..
pjevačice:avril lavigne,britney,christina aguilera,fergie(black eyed peas)....
grupe:aventura,pussycat dolls,FORT MINOR,green day.....


OPROSTITE MI

oprostite mi svi mladići svijeta,što sam ga najljepšim zvala,neka mi oproste sve ruže,što sam najljepšu njemu dala,nek mi oprosti sudbina,što sam ga proklela....neka mi oprosti...on,što sam ga tako ludo zavoljela....


VOLIM TE

KAD NA CRKVI ČUJEŠ ZVONA....FEBRUARSKI DANI ĆE BITI..PRUŽI POGLED PREMA NEBU....NEMOJ SVOJU RADOST KRITI...NEĆEŠ ZNATI ŠTO SVE OVO ZNAČI...TA ZVONJAVA STARIH ZVONA....VEĆ ČE TI PRIJAT RIJEČI "UMRLA JE ONA...".KAD SANDUKU MOME PRIĐEŠ,POMILUJ MI RUKE BIJELE,POLJUBI MI USNE MRTVE JER I MRTVE SAMO TEBE ŽELE....NEMOJ SE PLAŠITI SANDUKA MOG.... NI POKROVA CRNOG,ŠTO JESEN BUDI,.....VEĆ NJEŽNO POMILUJ MI KOSU...DA TI MENE VOLIŠ NEK POMISLE LJUDI...DA SAM MRTVA ZA TVOJU SREĆU TO NITKO NEĆE ZNATI....JER MOJA MRTVA USTA NE MOGU NIKOM TAJNU ODATI....NA GROB MI DOĐI U SMIRAJ DANA...KAD NOĆ SVOJA RAŠIRI KRILA....POGLEDAJ SLIKU I NE PLAČI,RECI...VOLJENA NIKADA NISI BILA...DA BAR TADA IZ OČIJU TVOJIH PLAVIH,POTEČE SUZA VRELA....JER REČI ČE TI....I VJETAR I MJESEC I KIŠA....SAMO JE TEBE VOLJELA SAMO JE TEBE HTJELA....

BALADA O HENDRIXU

Rodio se tamo....gdje je sve od blata....gdje je kora kruha vrednija od zlata...gdje se toči viski više od vode...gdje blues uče djeca čim se rode......imao je dječak curu staru al umjesto cure volio gitaru...jezdio se tako u noći do zvijezda...do sunca i pakla...i spazi pčelu sa krilima od stakla......on poče sa pčelom da se druži....polomi gitaru i pčeli se pridruži....jednom tako kad joj ruku dade....ona ga ubode i on mrtav pade.....

SVI ME VOLE SAMO TATA NE!(to je samo priča,nije istina!)

čekala te mama dugo...sad su mrtve njene oči....ugasle se od čekanja....da ćeš ipak jednom doći....sama kroz život idem sad....tata...vole me svi,tata zašto ode ti?zašto me nevoliš ti?u ulici gdje stanuješ sretnem te često....zašto me ne gledaš tata?teško je biti sam....bez sestre...bez brata....premlada za tugu s njom se borim......bole me misli te:vole me...vole me svi....samo ne..tata...ti...ako više nećeš doći....neću kvarit sreću tvoju.....tom ulicom gdje stanuješ.....više tata...proći neću....zaplakat će oči tvoje.....nek nebude tata kasno!zar vole....vole me svi....samo ti čekaš tata.....samo me ne voliš ti.....


VJERUJEM

OTVORI PROZOR U PREDVEČERJE.....KAD SE NAD GRADOM STVARAJU...NIJEME SJENKE...PROHUJALOG DANA....POZOVI ME K SEBI U TRENUTKU....KADA SE U SRCU POČNU PRELJEVATI.....RIJEKE ŽELJA....ZAGRLI ME AKO POŽELIŠ....DA SE OPET U NAMA RODE NIJEME LJUBAVI...I DA MI POLJUBCIMA...OSUŠIŠ SUZE KAO NEKADA....DAVNO SI PRESTAO VJEROVATI....DA JE VRIJEDNO NAĆI.....SMIJAO SI SE KAD BI NAŠAO...I ZNAO DA NE ZNAŠ ŠTO TRAŽIŠ I NALAZIŠ....SNAGOM OČAJNIKA.....RUŠIO SI I STVARAO...UMOM RAZARAO....PROBIJAO GRANICE.....SNOVA I LAŽI....VJEROVAO U NIŠTA.....GLUPOSTI TVOJE SNAŽNE...JECALE SU I JECAJU....BACAO SI IH U TRANS I PLJUVAO....TRAŽIO SI DA TE LIJEČE.....A ZADAVAO IM BOL....NO U AGONIJI LIJEKA....VENUO....MOLIO SI DA IH SPRIJEČE....U PAROLAMA TRAŽIO SEBE.....NISI IM DA DA BUDEŠ NITKO I NIŠTA....ZATO VJERUJEM U TEBE.....ŽIVIŠ....


SJEĆANJE NA JEDNOG E.....

O MALENI MOJ MALENI.......NISI SE TREBAO IGRATI SAMNOM JER JA NE ŽELIM DA SI VEČERAS MOJ.... A DA VEĆ SUTRA PRIPADAŠ NJOJ.......MOJA MLADOST BILA JE BIJELA.....ČISTA SAČUVANA SAMO ZA TE......A TI TO NISI ZNAO.....SA MOJIH USANA ZABRANJENO VOĆE SI KRAO.....IGRAO SI SE SAMNOM....KAO SA IGRAČKOM....I ZBOG TOGA SAM SE IZ TVOJEG ŽIVOTA ISKRALA PRVIM VIJETROM.......DA LI JE TEŠKO MENI?DA,ALI SAMO AKO JE TEŠKO I TEBI.......O MALENI,MOJ MALENI.....KAKO SVOJE OSJEĆAJE...NISI ŽELIO...OTKRITI.....NADAM SE DA SAD NAKON SVEGA....NEĆEŠ ZBOG TOGA PATITI.....IAKO SI MNOGO OBEĆAVAO A MALO,GOTOVO NIŠTA.....DAO....NISI ZASLUŽIO DA TE PAMTIM.......NE ZNAM DALI ĆEŠ IKADA IMATI PRILIKU PATITI.......A IPAK BIH BILA SRETNA......KAD BIH ZNALA DA ĆE TE U ŽIVOTU SREĆA PRATITI......


DO KADA?

DO KADA ĆE TIJELO BOLJETI?DO KADA ĆE SRCE VOLJETI?DO KADA ĆE KIŠE NA MOJ PROZOR PADATI....DO KADA ĆU SE TEBI NADATI.....DO KADA ĆU TEBI PJESME PISATI DO KADA ĆU SUZE BRISATI.....DO KADA ĆE DANI BITI PUNI ZIME.....DO KADA ĆU VOOLJETI TVOJE IME!?

NARODNJACI KOJE SLUŠAM.....

STEVAN ANĐELKOVIĆ,MILE KITIĆ,DRAGANA MIRKOVIĆ,ĐANI,RADE LACKOVIĆ,DARA BUBAMARA,SANJA ĐORĐEVIĆ,SAŠA MATIĆ,TANJA SAVIĆ,ZOKA,NIKITA,MIRA ŠKORIĆ,VIKI,SINAN ŠAKIĆ,MINA,BAJA,HAKALA,OSMAN....I TAK....IMA IH JOŠ ALI SE NEMOGU SJETITI.....


ZA BRZE,SNAŽNE I PAMETNE....(moj najdraži motor kojeg ću jednog dana imati)

KAWASAKI ZX-10 R
MOTOR
MOTOR:4 cilindra,redni,hlađen tekućinom,četri ventila po cil.
ZAPREMINA:998 ccm
POVRT/HOD:76,0 x 55,0 mm
KOMPRESIJA:12,7:1
NAJVEĆA SNAGA:128,7 kw(175ks) / 135,3(184)ks pri 11700/min(ram air)
OKRETNI MOMENT:115 Nm pri 9500/min
NAPAJANJE:elektronsko(promjer usisnika 4 x 43mm)
PALJENJE:elektronsko-digitalno
SPOJKA:višelamelna u ulju,mehanička,sleeper chlutch
MJENJAČ:6 brzina

PODVOZJE

OKVIR:aluminijski iz jednog komada,dodatno ojačan
OVJES:sprijeda,vilica preokrenutih krakova promjera 43 mm,podesiva u svim parametrima,straga,aluminijaska dvostruka vilica,mono amortizer,višestruko podesiv
KOČNICE:sprijeda,2 x disk 300mm(petal),radijalna kliješta sa četiri radna klipa,straga,1 x isk (petal)220 mm
KOTAČI/GUME:sprijeda,3,50 x 17,120/70ZR17(DUNLOP),straga,6,00 x 17,190/55ZR17,(DUNLOP)

KAROSERIJA

dimenzije(dxšxv):2065 x 705 x 1130 mm
VISINA SJEDALA:825 mm
MEĐ.RAZMAK:1390 mm
KAP.SPREMNIKA:17 L


BRZINA I CIJENA

MAX:BRZINA:300 km/h
CIJENA:13.203 Eura


PJESMA(STEVAN ANĐELKOVIĆ) BLESAVA

blesava,blesava si mala u kog si se to zaljubila,blesava što mi nisi dala...ne znaš šta si sve izgubila....
ne bih te ja....pred toliko ljudi....ne bih te ja s drugom varao...a onaj tvoj stalno ti to radi....opet te je razočarao....blesava...blesava si mala u kog si se to zaljubila.....blesava što mi nisi dala ne znaš šta si sve izgubila.....blesava,blesava si mala ako si za njim plakala...blesava što mi nisi dala pogrešnog si izabrala......ne bih se ja...pred toliko ljudi...ne bih se ja.....s drugom mazio....a onaj tvoj stalno ti to radi.....opet ti je srce zgazio....blesavava,blesava si mala..u kog si se to zaljubila....blesava što mi nisi dala....ne znaš šta si sve izgubila..blesava...blesava si mala...ako si opet za njim plakala,blesava što mi nisi dala pogrešnog si izabrala......


VOLJELA BIH.....
voljela bih da me voliš......da budem cvijet u tvojoj kosi.....ako si noć......ja bit ću zora......i bljesak svjetlosti u rosi........voljela bih da me voliš......da svi dani budu pjesma....voljela bih da me voliš....

FILMOVI I HUMOR NA TEMU ŠKOLE....HAHHAH

SJAJ I BIJEDA HOLLYWOODA-treći srednje
KUĆA STRAHA-škola
GOSPOĐA KOJA NESTAJE-poklonjena ocjena
MAČAK S DEVET REPOVA-školska godina
KORAK DO LUDILA-nastavni program
ZOV DIVLJINE-odlazak u školu
ODAVDE DO VJEĆNOSTI-vrijeme provedeno u školi
DESET ZAPOVIJEDI-kućni red
BIJEG SA ĐAVOLJEG OTOKA-markiranje
PROBUŠENI DOLAR-učenička sredstva
KRONIKA JEDNOG ZLOČINA-razgovor o ocjenama
DRVO ZA VJEŠANJE-oglasna ploča
DVANAESTORICA OBILJEŽENIH-drugi razred
TA DIVNA STVORENJA-nastavnici
JADNICI-roditelji
UŽIVAJ ŽIVOT JERRY-slobodno vrijeme
JOE I TO JE AMERIKA-školski dom
GRLOM U JAGODE-javljanje na satu
BITKA ZA PORT ARTUR-ispravljanje jedinica
PODIVLJALE OVCE-učenici na kraju šk.godine
JA PETKO-štreber
TRAMVAJ ZVAN ČEŽNJA-12
DALEKO JE SUNCE-petica
PUT U RAJ-"povratak kući"
PET MINUTA RAJA-odmor
NEKI TO VOLE VRUĆE-šalabahter
KUŽIŠ,STARI MOJ-šaptanje
FRANCUSKA VEZA-prepisivanje
BUNTOVNIK BEZ RAZLOGA-učenik koji markira
IZBAVITELJ-zvono na kraju sta
POSLJEDNJA ŠANSA-povratak
ZLOČIN I KAZNA-ukor
GUŽVA U HONG KONGU-posljednji dani polugodišta
IGRANJE S VATROM-pričanje na matematici...
TIŠINA SMIJEM SE-sat biologije
VRUĆA SEDLA-nedisciplina na matki
ĐAVOLJI TROKUT-kemija,fizika,matematika
MI NISMO ANĐELI-tjelesni
MALI GRIJEH-pušenje u WC-u
BIVŠI PRIJATELJ-razmješteni učenik
VELIKA GUŽVA-ulaz u svlačionicu
NASILJE U NAPULJU-nered na odmoru
SREČA-dvojka iz matematike
U ZMAJEVOM GNJEZDU-zbornica
NE NAGINJI SE VAN-prepisivanje iz hrvatskog
ŽIVOT POČINJE DVAPUT-ponavljanje razreda
OTPISANI-učenici sa tri zakljućene jedinice
POLICIJSKA STANICA-kabinet razrednika
TARZANOVO TAJNO BLAGO-cigarete
ROBINSON CRUSO-učenik u kutu
NAŠE MALO MISTO-čučerje
MOJE PJESME,MOJI SNOVI-petica
DVIJE MINUTE PANIKE-zaključivanje ocjena
ZALJUBLJENI BOLNIČAR-profesor iz tjelesnog
(hahhaha......ovo je sve istina)