< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

utorak, 02.01.2007.

I TAKO JE TO BILO...

Asti koja je bila baza na Novoj Godini!Prije 10 dana razmišljala san di ću je slavit i onda mi je mama rekla da nesmin nigdi vani...i onda san odlučila doma al sa prijama tj.bile su Jope i Rita...baš je bilo legendarno...one su došle oko 7 sati...imale smo neke igre,pričale smo itd.i slušale smo muziku...to jutro smo išle u Tommy-a i kupile za 300 kn petarde,piće i grickalice...najluđe je bilo bacanje petardi...morale smo ih dilit a imale smo 9 paketa al san ja kupila 8 paketa osa koje su mi bile baš baza a jedino 1 paket su bile prave al san ih ja pola bezveze bacala...i onda su došle zadnje minute prije Nove...otišle smo na balkon i 10 minuti gledale vatromet i onda smo pile šampanjac(dičji) zbog čega je Josipu i moju baku sutra jako bolia drob,a mene ne iako san popila pola boce...ludovanje se nastavilo i posli ponoći a onda je doša red na sređivanje...ajme kolko škovaca...aj i to je završilo...i onda mi lipo išle oko 4 ure leć kad ono nismo mogle spavat OD MOJIH GLUPIH SUSIDA IMOČANA KOJI SU JOŠ UVIK IMALI TULUM,i još je jedan glupi muški tovar uzea onu pumpu za razglas i to drža po ure i probudia sve u ulici...anda smo nas 3 počele bacat boce vode i krumpire njima u vrt di su uglavnon svi bili...ajme da ste in vidili facu tili su nas ubit al i mi njih i onda smo se svađali i sve je na kraju bilo po našen...ja mislin da nas je cila ulica čula kolko smo se derale...bilo mi je stvarno za pamčenje!A sa...druga tema...želin van svima SRETNU Novu I IMAJTE PUNO SRIĆE,JUBAVI,ZAJEBANCIJE I ZDRAVLJA U NJOJ...ovin puten pozdravljan Josipu,Rajnu,Doru,Ritu,Teu,Klaru,Enu,Ani,Karlu,Šimu i sve iz mog razreda,Šucu,Karmen,Ivanu,Marinu,Anđelu,Mariju,Petru,Brunu,Tinu,Rušu,Dodu i Miu i sve vas koje san zaboravila al nenamjerno...razmišljala san di ću ić preko ovih praznika jer mi se neda bit doma stalno i sad neznan oću li ić na Komižu il u Zagreb...na Komižu bi išla u petak i vratila bi se u sljedeću nedilju tj.dan prije škole,išla bi s Riton kod nje...a kad bi išla u Zagreb,išla bi isto u petak i vratila bi se neznan za kolko...kolko me dopadne...išla bi u tete doma i vidila bi nećaka,rodicu i tetu...al iako mi je to bolje probem mi je šta mi mama ne želi ić pa bi išla sa bakon a kad iden sa mamon onda me onda vozi po Zagrebu di god oću...vi mi pomozite...evo još neke anketa:










| komentari (109) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.