< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

subota, 11.11.2006.

Isus vidi sve!Kao i Big Brother!!!

wavewaveHahahahaha...to nisan ja rekla nego san prochitala iz OK!-anut.Shta ima kod vas?Odluchila san van se javit,iako josh nisan skupila 50 kommentara,al nema veze.Danas san bez ikakvog posebnog razloga sritnanutzujo.Biche nema shkole,mogu opet ostavljat kommentare ka bloger,lipo je vrime...Ali,sve moje prije koje ne vole Borata su tupasteheadbang(bez uvrede) i sad neman s kin ich a tribala san danaslud.Ali san nagovorila Josipu pa idemo sutra ako ona nagovori mamu da ne ide u neke mamine prijeblabla.Ljudi,opet san in lovecerekcerekcerekcerekcerek.Al nechu rech u koga,duga je to pricha.Nemogu izach vani jer mi mama neda,ka prehlađena san i mogu se razbolit-KA DA ME BRIGA!!!burninmad;a vani su Bosanci koje tako volin zezat jer su tupastiwink.Ali valjda chu nagovorit mamu da sutra izađen...Iden van sada svima ostavit kommentare.Vi ih meni isto ostavite,...See ya,Jelenawavewave



| komentari (130) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.