La_LuNa'S bLoG


24.12.2004., petak


Badnje veče..


Mood: Predbožićno bljaki raspoloženje
Muzik: Dalmatino – “Božić Bijeli” and ostali xmas hitići
Atmosfera: Lampice, svijećica, Vermouth...mmmmm

Uopće nemam neki filing da je Badnje veče.. Kad sam danas u podne otvorila oke, vani je vrijeme više nalikovalo Uskrsu nego Badnjaku. Sinoć sam se napila ko guzica, tako da sam cijeli dan mamurna, teturam od zida do zida, boli glava, i sve se tak fino vrti.. A krenuli smo samo na kavu!! I vidi u šta se pretvore naše kave! Prvo jedna runda, pa druga, pa treća, pa na kraju odemo na kiosk i završimo u stanu od frendice. Ostatak noći bio je..mmmmm..nije za javnost ;))) Provela sam predivnu noć sa svojim malim sunašcem.. I sad se ne mogu pomirit s činjenicom da ga neću noćas vidjeti :((( aj fil sou lonliiiiiiiiiiiiEkipa se dogovorila da se ide na polnoćku, pa kasnije vanka. A meni se tako ne da... Znam da će svi bit hepi, svi će partijat, a ja ću s anormnom hedejk stajat po strani, vrtit si “Božić Bijeli” u glavi, i poželjet se sklupčat i zaplakat... Sunce aj nid ju, aj fakin nid juuuuuuuuuuuu!!
Djedo mraz donio samo bon. A ja se nadala novom mobitelu..
Uopće se ne veselim ovom Božiću.. A iskreno, nemam pojma zašto! I gladna sam, iako sam pojela tonu (hladnih!) lignji. Mama ne da blizu kuhinje, a zagrebački odrezak šnjofa sve do moje sobe! Mrzim post!!
Vrtim si u glavi nekoliko prošlih Božića.. Pa se onda osjećam još više usamljeno.. Pa onda đorđ majkl zapjeva “Last Christmas I gave U my heart, but the very next day U gave it away, this year, to save me from tears, I’ll give it to someone special..” Totalno mi treba da me u ponoć netko zagrli, i šapne da će sve bit okej, i da neću više plakati... A svaki Božić taj netko, tko mi toliko u tom trenu treba, je daleko...... Volim ja svog Mirkoslafa, Volim ja i svoju Any, ma volim ja sve njih i drago mi je što su tu.. Ali treba mi zagrljaj nekoga tko bi za mene dao sve... Da se osjetim tako malenom, krhkom i izgubljenom, a opet tako sigurnom i sretnom, barem na pola sekunde... A njega nema pored mene...

Ne volim Božić :((((((((((((

“Kad za Božić čuješ prva zvona
to je ljubav naša, to je ona,
što je došla da nas pjesmom počasti..
Pjesmom punom lijepih uspomena
Za dva meka srca potrošena
Nek’ te ovaj Božić na nas podsjeti..

Kada ponoć bljesne sa visina
Za nas dižem čašu mladog vina,
Što iz želje, što iz ljute potrebe...
Svi će anđeli i svi će sveci
Pjevat pjesmu, ti je samo reci
I poželi
Božić bijeli
Neka bude za tebe........”

- 19:21 -
SaY sOmEtHiNg! (2) - Pikni Na Papir - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni :

Pikni pa vidi: