La_LuNa'S bLoG


17.12.2004., petak


Alien Vs. Predator.. WTF??


Mood: nabrijano (na sve, osim na učenje..)
Muzik: tišina (a jeb’ ga, mora se učit, koncentracija, ovo – ono.. BLAH!)

E jesam se i ja baš fino pretrpala poslom!! Prijavila sam si dva ispita za ponedjeljak, i jedan za utorak! Aj em nat normal! A pošto ja ne mogu učiti preko dana, koncentrirati se mogu jedino po noći (ta metoda učenja pokazala se učinkovitom još u prvom srednje), družim se sa skripticama sve do nekih 5-6 ujutro, a onda se teškom mukom ustajem u dva popodne. Taman se razbudim do nekih 6, oteturam na kavicu ili nešta, dođem kući, “ručam” u 10 navečer, i onda opet druženje sa papirićima!! Nadasve zanimljivo pitanje: zašto moj mozak jedino funkcionira u gluvo doba noći? Brijem da sam u prošlom životu bila sova!!

Jutros sam (čitaj – u pet popodne) bila u kinu!! Vodilo mene moje sunašce gledati film. Ovo je upućeno ženskom dijelu čitača mojih postova: Žene, mi smo emancipirane, prošlo je kameno doba, imamo pravo glasa!! Iliti, što ja time želim reći?? Pa, slijedeće: NE DAJTE SVOJIM GORIM POLOVICAMA DA BIRAJU FILMOVE!!!! Alien Vs. Predator!!!! Mislim da naslov govori dovoljno sam za sebe.. Isuse, pa tko još smatra film koji je ekšli snimljen prema igrici dobrim filmom?!?!!? Ali neee, moje sunašce je oduševljeno filmom!! Đizs!! Nikad neću shvatiti taj testosteronski način razmišljanja.. Eto zašto bi žene trebale zavladati svijetom, a muškarci postati potlačena vrsta, koja će služiti samo za seksualne užitke!! Okej, okej, mejbi malo pretjerujem! Ali kad mi moja lubaf next time predloži kino, naći ću milijun i jedan izgovor zašto ne mogu ići ;) Nada umire posljednja, pa se tako i ja tješim, mlad je još, naučit će s vremenom razliku između treš filma i dobrog filma.. Valjda!! A ako ne nauči, brijem da krivca za podmetnuti požar u multipleksu možete naći na mojoj adresi ;))))

Trenutno me šora neka inspiracija, mogla bih sada napisati kilometarski post, sve samo da se ne moram primat knjige. Ali, moram...Oh, kako je divno biti apsolvent, sa starcima za vratom koji ti stalno prigovaraju oko ispita! Zato idem sad učiti, da me puste na miru barem do proljeća, da se uspijem naspavati!

Cmoka from La_LuNa :*

- 03:35 -
SaY sOmEtHiNg! (11) - Pikni Na Papir - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni :

Pikni pa vidi: