<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari *prikazi & sakri* Image Hosted by ImageShack.us
o nama.....

ALOOOOOO!!!!!!!KLIKNI.....VIDI SLIKE.....I KOMAJ =)

STUŠATE....Jesse McCartney - Beautiful Soul



Free Music

Free Music



Free Music




OVAJ BLOG PIŠU NAJ SESTRE........


O NAMA
Ester
zivin u Lakoseljci
selo blizu Motovuna...
iman 16 god....
rođena sam 16 01.1992
idem u 2 trgovacke u pazin...


Photobucket


i Mikela....
živin u marcani selo blizu gračišća
iman 15 g rođena
sam 18.08.1992g
idem u 1 trgovačke škole...pazin....


zajedničko.....

VOLIMO.....
-svoj mobitel......
KONJE
PSE
-ČOKOLADU......

NE VOLIMO....
-svađe...
-laži...
-dvolične ljude....
-ŠKOLU...

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

2 sister4ever.....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

mikela

Photobucket

.....
Image Hosted by ImageShack.us
to sam ja
pred par godina

Photobucket


Photobucket

I DA SKUPLJAMO SMS PORUKE....
pa ako imate koju ostavite nam u komentaru.....
obozavamo crtane filmove
Image hosting

Image hosting




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Friendster

Friendster


a litle song....

Kako je dobro sresti te i kavu stobom popiti
U miletu…….
Marti mižo razbit…..i medicu po sicu prolit……
Biljar se igrat vadit……i pomalo se svakin svadit…..
To je naš život lipi …..pun smiha i veselja
kad su najbolje frendice tu……

song by miky & eta.....


free web counter

free web counter

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Linkovi

Blog.hr
ALBUM....

BLOGOVI NAŠIH FRENDICA KOJE MORATE POSJETIT...............


linda

*teska strana ljubav*

frida

luana

paulich :-(

long way to paradise

fucking girl

EMa :)

3 anđela

petra.sinčić.

danči

pratim te

vanesa

andreja

vita

malena

sve je u životu prolazno

miss psihotic

zuzy gradom kruzy

markec

zovič

anelis

shakiragirl

phavusha

petra

kate007

pupi77

slatkaludacha

karmen

danas jesmo sutra nismo

zbunky

ssuny

javojindecke

opichena brineta

jelena

sanjchy

emy

janja

mirna i povučena


pjesme.....

Toni Cetinski-23 prosinac

23. Prosinac, 2 sata posle ponoci
zvoni telefon, poziv iz bolnice
sve mi je bilo jasno, ne

Ref.
Samo ostaje nada da vrijeme
sad lijeci sve rane
i da Bog ce mi dati sad snage
prezivjet te dane

Sad jos osjecam miris tvog tijela
u nasem krevetu lezi po svud
i neispijena salica kave
stalno podsjeca nemam kud

Nova zora polako sad svice
ali tebi to svejedno je
i nema veze sto pjevaju ptice
jer to gore sad ne cuje se

Ref.

Ne znam sto sad da radim sa sobom
nosim neizbrisiv trag
nikad vise tvoj sapat na uhu
otvaram prozor zagusljiv je zrak

Brzo oblacim kaput na sebe
zurno izlazim na ulicu
bas je dobro sto kisa rominja
to nisu suze na mome licu

Jos pamtim sve nase posljednje rijeci
taj cvrsti zavjet neraskidivi
da podjem s tobom ja znam ne bi htjela
moram se boriti, moram sa tim


Photobucket

Toše Proeski....


Ako me pogledaš u oči

Ako me pogledas u oci
o meni nista vise ti neces znati
jer oci odati me nece
u moju odbranu ce ovaj put stati

Slobodno gledaj mi u usne
na njima ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.
Al' ne gledaj mi u dlanove
jer oni ce me, znam, odati
za samo jedan poljubac tvoj
sve moje tajne odmah prodati

I ne gledaj mi u cipele
jer reci ce ti o meni sve
da sam bas jednu takvu kao ti
trazio sve ove godine

Ako me pogledas u celo
nijednu boru tamo ti neces naci
sakrit' cu svoje pravo lice
glumit' cu da sam nocas od tebe jaci

Slobodno gledaj mi u usne
na njime ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno



Photobucket

Bože brani je od zla

Ona ima oci koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire
ona ima ruke i u njima svemir citavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti

Ref.
Boze, meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja
kad ne mogu ja, Boze, brani je od zla

Ona ima usne i na njima ukus tresanja
koje niko ne zna ljubit kao ja

Ref.

Ref.

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja
Boze

Salji andjele cuvare svoje
jer je dusa duse moje
brani je od zla, Boze, kad ne mogu ja
kad ne mogu ja, Boze, brani je od zla
Boze, brani je od zla


Photobucket

Čija si

Ponovo si nocas mila
lagala da nisi bila s njim
ja to osjetim

Ponovo su usne tvoje
drhtale k'o da se boje
da ti ne oprostim

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati

Ref. 2x
Jos su ti usne umorne
i sve sto kazes znam da nije

jos su ti suhe cipele
napolju znam da kisa lije

Jos su ti vreli obrazi
u oku sjaj ne prolazi
jos ti na licu pise cija si
samo moja nisi

Uzalud mi krijes lice
znam te oci izdajice
sve si odglumila

Isprljana poljupcima
otrovana dodirima
znam da si lagala

Zasto ti je to trebalo
zar nisi mogla ti priznati


Photobucket


Dal si sretnija

Moja si bila ti od glave pa do pete
moja si bila grlila me kao dijete
sad od mene oci sakrivas

Tudja si, vise nemam ja na tebe pravo
tudja si, sve je propalo sto dao sam ti ja
bas kao kula karata

Ref.
Da l' si sretnija sto ti drugi usne ljubi
il' nesretnija sto on se na mom mjestu budi
nisam Bog zna sto, al' kako sam te ludo volio

Da l' si sretnija tamo daleko od mene
il' nesretnija kad zabole te uspomene
nisam Bog zna sto, al' jednom sam te ludo volio

Otkud ti, kojim dobrom tu na pragu mome
malena, milja presao sam milione
sad vise ti ne spavam sam

Ref.

Ljubio sam te k'o da nijednu nisam imao na svijetu
a spalila si me, pretvorila u dim


Photobucket

Igra bez granica

Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim


Photobucket


Ostala si uvjek ista

Odavno vec nisam mislio o tebi
medju nama dani i godine stoje
nikada te vise pronasao ne bi
da se jucer nismo vidjeli nas dvoje

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako

Ref.
Ostala si uvijek ista
i ove suze na licu tvom
ostala si uvijek ista
jedina zena na putu mom
ostala si uvijek ista

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako

naši.........ljubimci...i frendovi...


moja mala hani...by eta.....

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



mi smo lude za konjima......
a pogotovo za psima............
........
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket



Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket





roflbeljsretanBozicno upozorenje!!!
Bozic je otkazan!!!! i
Sve tvojon krivnjom.
jer si rekao Djedu Bozicnjaku
da si bila dobar ove
godine i on je umro od
smijeha!!!!!!!!!!!!!!


Blog images

christmas images







layout for myspace

christmas images



NOVA GODINA.....

Sve*te*snjezne*pahulje
*bijele*to*su*moje*lijpe
*zelje* no*ja*nemam*
toliko*slova*ukratko*
SRETNA*VAM*NOVA* !!!!!!

ROĐENDANI.....

Ova poruka zrakom juri
jer danas joj se
opasno zuri !!!
Da prenese tebi sve
najlijepse zelje
ove moje rijeci koje ti
SRETAN ROĐENDAN
zele reci!!!!!!

U tiho jutro
kad cvrkut ptica
prekine ti san
a otkucaj sata
oznaci tvoj dan
od srca ti zelim najljepsi
i najsretniji ROĐENDAN!!!!!!!!


Volim tvoje oči jer su jako lijepe,
malkice sliče na mene,nemoj me
zaboraviti,srce mi kuca for you
because I love you!!!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


U duši sam dijete koje
ne zna mrziti ,u životu
putnik koji uvijek pronađe
pravi put ……..a u stvarnosti
onaj koji voli tebe…..



U tihoj noći kad se probudiš
sjeti se osobe koje voliš
voli je i nećeš se kajati jer ce
moja ljubav prema tebi vječno trajati…..



Ti si moja zemlja,zrak
što dišem!ti si mi od svakoga
nešto više!! Ti si pupoljak
u kojem duša drijema, a najviše
mi nedostaješ baš kad te tu nema….




Volim te i tebe hoću o tebi
sanjam danju i noću kao da
si stigla iz neke priče jer
svi moji snovi na tebe liču…..





Ovog jutra kad je bog otvorio vrata raja,vidio
me i upitao:dijete moje,što je tvoja najveća
želja?Odgovorim mu:bože čuvaj osobu kojoj ovo šaljem ,
njegovu obitelj i prijatelje.Oni to z
aslužuju i ja ih jako volim LIJEPO E ZNATI
DA IMAŠ PRIJATELJA KOJI TE VOLI BILO
KAKAV JESI….LIJEPO JE ZNATI DA TE IMAM……


naši.....frendovi......

matija modrušan......osoba kojeg
više nema na ovom svitu......


Photobucket




erik...

Photobucket

barbara......unikat.......

Photobucket

moj zrman damir.....

Photobucket


saby.....

Photobucket

kalac.....
Photobucket

anelis.....
Photobucket

zlatić.....

Photobucket

andrea.....

Photobucket

teodor...

Image Hosted by ImageShack.us


lulica & minja...

Image Hosted by ImageShack.us


paulo.....piksiov brat...

Photobucket

tomica....

Photobucket

kalac....anuči.....

Photobucket

elvin....

Photobucket

petra sinčić......

Photobucket


ENDY....

Photobucket



bažon i kure....


Photobucket

sinčićka i valentina.....

Photobucket


ivan vitulić

Photobucket

MAŠKARE.....



nives
Photobucket


elvin

Photobucket

anelis i petra

Photobucket

erik i harmonika...

Photobucket

erik i many

Photobucket
anelis & mikela

Photobucket

erik i sandi

Photobucket

ERIK

Photobucket


ORARIO

Photobucket


MIKELE SVIRI....

Photobucket



MATIJA I MIKELE.....

Photobucket


NAŠI VOJNICI....

Photobucket



MATIJA...

Photobucket


ELICA....

Photobucket


I RAZBITA VETURA.....

Photobucket


NAŠ PUST S
KURCON....
Photobucket

Photobucket



Ljude koje znan.....
….i ljudi koji mi pomoru živit….


ZVIJEZDANAkissfino
Morena
Kristina L
Ana Marija
Ana K
B A R B A R Akissfino
Barbara
Petra S
Luana
Luana
P A U Lkissfino
M A T E J Akissfino
L U K Akiss:fino

Valentina
Luka
Nikola
Denis
Denis S
Nikola S
Petar S
KRISTINA Skissfino
KRISTINA ZRMAkissfino
Kristina k
P I K S O roflfino
Mikele
Matija
Elvin
Bačić
Tomica
Bažon
Davor
Goran
Tomica
Goran
I V A N Akiss:fino:
Iva
Barbara
Robi š
R O M I N Akissfino
Martina š
Lari
Robreto
Zoran
Elvis
Elvis
Ivan v
Jelena
Jelena
M I K E L Akissfino
ROZANA

E M A N U E L Akissfino

N I K O L I N Akissfino
Snježana
Sindi
Melisa
Andrej P
Albert
Edi
Lino
Dino
Stefani
Melani
Antonio
M E L I T Akissfino
Đ A N Akissfino

Rosana
Vivijana
Manči
Rumin
Sebo
Stefan S
Entoni
Tomislav L
Luka
D A M I R kissfino
DAMIR
Marina
Danijel
D A N Č Ikissfino
M O D R Y kissfino

SEKA KARMEN
SEKA DODA
MLADEN
RUDI



andi
Vajo
Vanio
DONA
Balin
Balin
Filip k
Dean
Doris
Tina
Andrea
Marko
Paulo
Patrik
A N I K Akissfino
Vanesa
Nives
A N E L I Skissfino
Neven Z
Marinela
Sandi matijašić
Andrej zlatić

L I N D Akissfino
Kleti
Ljubica
Ivana
NINA PARIS
Monika
Eni
Perar K
Tanja
Sara
Andrea Š
Marijana
Tina
Jana
Ana
Adrijana
Sabrina
Alisa
Andrea smoljan
A N T O N I J Akissfino
Berti
Viliam
Brigita
Gricko
Belac
David
Levis
Erik
Šuki
Katarina
Elena



MOJE FRENDICE......


Z V E K I kissfino
M A T E J A kissfino
A N I K Akissfino
R O M I N Akissfino
I V A N A kissfino
N I K O L I N Akissfino
M I K I C A finokiss
E M A N U E L A finokiss
B A R B A R A fino:kiss




Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket




subota, 10.05.2008.

Na lijevoj obali srca.....

Na lijevoj obali srca
Gdje ljubav pocinje
Tamo daleko od Sunca
Tvoje se ime spominje!!

Na lijevoj obali srca
Tamo gdje ljubav izvire
Tamo se osmjeh i suza
Lako sa tugom pomire!!

Na lijevoj obali srca
Tamo gdje nas izdaje
Tamo daleko u meni
Tebi se dusa predaje!!!!!!




Photobucket

zašto suze u predivnoj noći
zašto tuga neće proći
zašto ljubav tako boli
i moje srce ne prestaje da VOLI.....crycry



dani sreče ali uzalud......tuga se ponovo nastanila.....
zar ču bit kad istinski voljena.....zar ču imat sreču.....ljubav najveću......
ne to su samo pitanja na koja odgovora nema hm......
....u ovom životu......mislim neznaš šta ćese desit
dali ču kad imat sreče...u ljubavi.....životu......to su samo pitanja........
....ili samo san...ne....to je jedna velika noćna mora.....koja nema izlaza...jelda.....

pitanje je sad......


Photobucket



DODATAK.....11.05.2008....by:mikela.....

jo ljudići moji ja i moja sister...smo bile na limu i smo se kupale.....hm...znamo da nismo normalne ali ča češ......voda je bila..brrrrrrrr...ledena......a ča ćete kad smo ja i ester lude...u pozitivnen smislu.....s nama su bile dvi male gnjavatorice.......e da pole je doplovi jedan brod i šeko su na ten brodu bili uuuuuuuu... komadi..deadyes..škoda da ih nismo slikale....ugl........anke smo hodile 4km i tornale se doma prije nego mama..........hm......ugl. voda je bila uuuuuuuuuužasano ledena po drugi put....... i da moj seka ni baš normalna........ ma nisan nanka ja.......pole smo šle s rolami do škropeti.... i tako....velika pusa svima od miki i ete......beljkissfinonaughtynut

- 17:39 - kommaj (61) - printaj - §