about me:

* ZoVen Se AnA..
*ZoWu mE LuKe
*ziVin U VarOsu..
*NaviJaN zA HajDuk..ofc.
*SluSAn TecHno NajWiShE
*TrEnIrAn BoKs U pAuKa- KrAlJeVsKI Klub

VOLIN:
* noc
*izlaske
*ekipu, prijatelje
*dc,circa,etnies,
independent marke..
*blog, msn
*ljubit se =)
*skejte
*jest genđube s Miion..sretan
*boks
*sparinge
*zajebanciju
*punoo toga...

NE VOLIN:*izdajice
*umisljene ljude
*one koji ogovaraju
*koji su jakooo skrti
*sebićne
*ljude koji lako povride druge osobe


Ja na pazariću...hehe...
sičan se tih dana..
ka zadnji klosari isli bi tamo..=)

Stawi cu jos slika al neki drugi put, sad iman samo owu..:P

my friends =)

IVONA

Prije smo bile najbolje prije,
onda se nesto dogodilo, sta ja znan,
jednostavno smo se udaljile..
Al sad mi je opet na prwon mistu..
I wishe nikad, al nikad necu dopustit
da se onako udaljimo..
Jer mi znaci preeewishe,
i obozawan je...=)
Deebeeela moja..=)))
B.F.F.!sretan

ANTONIJA-SUĆIDARprawa prija..
jube moja
...Obozawan jee..
Za nju san baas
sigurna da ono..
Nikad me nece izdat..
Jedna od mojih najboljih prija..
Bas je wolin..
i znaci mi swe na switu..cerek
Luda totalno..=)


Mia G.


aaa..lipotica moja najdraza..
to e jedna preedobra osoba, za koju san se ja preeewise
vezala,i neznan kako bi bez nje..
mogu joj swe rec..
i ona meni.ofc.
uwik tu za mene..
mogu se oslonit na nju,
i znan da ce mi uwik pomoc,bebac moj maji.
wolin je puuuno..=)




JELENA

Beeeeba moja..
Prije nismo uopche bile nesto,
al sad smo se baaas zblizile,
i ba san se wezala za nju..
s njon mi se najweci gust wridat..wink
( to mi iz dragostibelj )
Zenska je super,
wirujen joj i bas mi je draga..sretan


DORA
Jedno wrime smo bile odlicne,
pa smo se udaljile
i sad smo opet super..
uwik warin s njon..luda totalno..
mogu joj swe rec..=)


ASJA


dobra zenska..Uwik varin s njon..
Malo me razocarala prije
neko wrime, al stas,
swakome se dogodi...
Swe smo rjesile, i volin je puno..
i znaci mi preeewishee..=)...
Dobra osoba, luda, sa nekin swojin
čestin žutin minutama, al wolin ja te
nasilne minute..thumbup
Moja sijamska glupača..kiss


DARIJA

Previshe dobra osoba..
mogu joj sve rech,
znan da me neche nikad izdat..
dosta smo se udaljile,
al mi jos uvik puuuuno znaci,
iako nebi mogla sa sigurnoscu
rec da je i obrnuto..rolleyes


MIA

Lipotica moja..sretan
cura je stvarno predobra...iskreno..
davno nisan upoznala bolju osobu od nje..
iskrena..uz mene je kad je triban...
uvik je tu da me utjeshi...uviik tu da
mi pomogne...
puno joj virujen, i znan da me
neche izdat... jako san
se vezala za nju,
iako je poznajen svega
nekih godinu dana...sretan


JOSIPA

Ma ona..., za nju neman riči...
ona je jednostavno preeedobra..
ono, uvik je tu kad
ti triba pomoc..ma sve...
lipa jakoo...
moja najbolja, najdraza rodica,
nebi mogla zivit bez nje...sretan


KLARA

predobra je,
atleticarka moja lipa...
smisna, zabavna,
uzasno simpaticna...=)


PEPE SUĆIDAR
smisnica moja mala...
Antonijina seka...legenda...
malo sramezljiva ponekad,
al kad se opusti, nema luđe
zenske od nje...kraljica!!

LUCE SUĆIDAR
puknuta totalno,
uvik za pizdarije, akciju...
previse je volin..
mala slatkica...lipotica moa kiss

Za sad samo zenske...thumbup

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

ma vise mi nista nema smisla...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr

BloGoVi KoJe Ka Ja cItAn...=)


http://exangel.blog.hr/
http://violentmistress.blog.hr/



ponedjeljak, 25.02.2008.

Sta e ljudi?? sta ima??

Alo sta e??? sta ima???
ja sritna...neznan kad san ovako sritna bila...davno nisan..stvarno davno...
Zaboravlljeno je sve sta se tribalo zaboravit...
Proslost iza mene...tuzna...
Sadasnjost sada...uz mene...sritna..=)))
i tako..pišen post..jer neznnan sta cu od dosade..hehe..
nema nista novo...mozda i ima..=)
iden ca...ovo je kratak post..al bit ce dodataka..tako da..papawave





| Just Say SomeThiNg (43) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.