Needled 24/7

nedjelja, 03.07.2005.

O meni i blogu

Daklem, kako sam i obecao... Zadranin, rodjen u Sloveniji. Trenutno se upisujem na fax. Volim glazbu, pogotovo rock i metal. Volim piti, volim se zabavljati, hedonist sam... Emocionalna sam osoba, volim razgovarati sa ljudima koji su iskreni... Tesko sklapam prijateljstva, ali kad jedno sklopim, cuvam ga sto bolje mogu... Zasto Needled 24/7? Pjesma Children of Bodoma, ali meni ima preneseno znacenje... Zivota u relativno maloj i konzervativnoj sredini. Mozda Zadar bas i nije mal, ali hey, u gradu od 80.000 stanovnika ja ih znam 50... I to ako... 24/7 vrse pritisak na mene, od drustva, obitelji, tako da trazim izlaz u prijateljima... Frustrira me politika, sto ove drzave, sto svijeta... Ganuo me live 8 aid danas, jerbo je to pohvalno, ali me rastuzi to sto nista nemogu napraviti i to me FAKIN ZIVCIRAAAA. Arg... Toliko o tom svemu... Baj d vej... Bodomi su zakon... =)))

Zakon, zakon, zakon, zakon, zakooon =))
- 01:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>