Sijač

nedjelja, 11.11.2007.

........evome.........

.....bok ljudi....evo ovo pišem čisto iz dosade......ovaj vikend bio je tak-tak,malo dosadan a malo zanimljiv.......prvo ću vam napisat što je bilo dosadno...u subotu je tu kod mog buraza došao neki njegov frend.....i cijeli dan su me dosađivali da s njima idem vanbangbangbang,.i tak mi je prošla još jedna dosadna subota.....headbangheadbang.a sada malo o ne tako dosadnim stvarima....u petak sam došao iz škole oko 14h i cijeli dan bio vani.u 17h sam se našao s kikijem iz mog razreda i tak malo smo se zajbavali po zaprešiću.onda smo naišli na onog dosadnog bačicuheadbang,i on je tam izvodio akrobacije sa svojim velikim cuckom,boxerom.ja i kiki se usrali jer je non stop po nama slinio i skakao.onda sam ja otišao doma tam oko 19h,i dođem ja u dvorište i tam žiljak,zagi,šaić i ovi.i zajbavali se mi malo u dvorištu i onda su otišli...onda je došao moj susjed pa smo igrali playstation pošto smo obojica bili sami doma....dosađivali se mi tako do 11h i onda mi došla stara,stari i buraz iz grada...i otišao ja spavat....za subotu sam već napiso.....thumbupthumbup!!!!i sad najbolja nedjelja....ja vam obožavam snijeg i ja vam upalim komp i pogledam prognozu za slijedećih sedam dana.i sad se otvori i vidim ja da će od srijede pa nadalje padat snijeg.ja sam puko od srećesretansretansretan...kasnije sam gledao skijanje...ivica je bio tek 20.headbangcry...i kasnije ručao,nakon ručka malo odmorio i onda sam otišao snimat dječji rođendan.to mi je novi posao prek zime.....ne bi ja išao da se ne plaća 150kn po rođendanu.i bit će mi to dobra zarada prek zime....vratio sam se i otuširao,a sad od dosade pišem ovaj post.a sad pozdravi:
pozdravljam:
cijeli 7.cmahmah
romekicu i iriswavewavewave
reku,sunce i nensiwave
čovu,vugeca,mihaljevičku i andreuwavewavewave
i naravno anamarijuwavewavewavekisskiss.
pozdrav svimawave
bok!!!

- 20:37 - Komentari (66) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ja sam Luka i imam 13 godina.Živim u Zaprešiću i idem u 7.razred.

Linkovi

  • najbolji frendovi su mi:
    mario vugec(nekad)
    ivan ivančić
    dean žiljak
    fran-luka kurešić(nekad)
    tin habazin(nekad)
    nikola štok
    vili gajski
    vili gobac
    i svi oni koje nisam spomenuo

    najbolje frendice su mi:
    anamarija šurlan
    ivana čović
    nika romek
    petra rešetar
    nensi bilogrević
    petra galogaža
    sunčica magdić
    i sve one koje nisam spomenuo