da Vinci '87

utorak, 05.12.2006.

YAKŠEMAŠ

Image Hosted by ImageShack.us


yakšemašzdravo ljudi, sada su 2 sata i trideset i jedna minuta poslije ponoći,
dugo nisam ništa pisao, nemam razlog jednostavno nisam, sada pišem,
spavao sam jako jako jako jako dugo neki dan, ubiti dane, više dana sam spavao.
proveo sam jedan zanimljiv wikend sa bejbotom i nismo pili, nego smo samo jeli štruklje
i seksali se i vodili ljubav, jako jako smo se volili i još se volimo, al ja to tako volim napisat,
danas sam spavao većinu dana, i išo se nać sa lejom i bejbom i išli mi na izložbu u palach,
i bili na izložbi 2 minute i 37 sekundi i otišli ća iz palacha, parkirao sam se na mjesto za invalide,
jer sam ja invalid i jer sam lijen, no to je posve druga priča. i danas sam bio malo glavobolno predbolesno umoran,
al sad sam ok.možda zbog "lijeka" u autu možda zbog tablete u autu možda zbog čikena-volim čiken,
i tako to, i oko pola 2 vozim ja doma sa vežice, i ja takmo prolazim po školjiću, i vidi vidi,
eto tamo drotova sa seksi palicom "STOP POLCIJA", i ja sav onako, a daj ne jebite, gladan sam,
hoću doma, a kad ono, ovaj drotina ne maše niti ništa, valjda je vidio na mom licu da sam gladan,
i da me ne treba tlačit, i to su bili glupi oni sa defenderom ilitiga drotovskim đipičem, i došo ja sretno
i veselo doma, natovio svoje telo, i sad pišem post umjesto da pišem seminar za faksić, no zajebi faksić,
duga je noć, samo da mi se ne počne spavat.

ae deco i kuje i kujani pozdrav i vidimo se čujemo se NOT!!!!osim neki.
bok lejonko nejonko.

i mmm lani i ovim putem ti želim poručiti da bih htjeo vidjeti wtc.sutra pomogućnosti.

bok.
luka
- 02:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.