O meni

Zovem se Luka i imam 13 godina.
Živim u Slavonskom Brodu. Idem u 7.b raz OŠ Antun Mihanović, I 5. razred OGŠ Ivan Zajc...
Rodio sam se 01.06.1995.
Volim: slušat glazbu, radit sranja
bit na MSNu, starke, koncerte u glazbenoj, svirat, pjevat, bit vani,
prijatelje, veliki odmor...
Ne volim: ulizice, šminkere, cajke, profesore, učit....
Slušam: metal, rock...
Naj grupe: Nightwish, HIM, Iron Maiden, Epica, Tristania, Evanescence, Linkin Park, Children Of Bodom..............
Zaljubljen sam u: znaju oni koji trebaju znat...
Hobi:glazbena, MSN, glazba...
Prijatelji: Lola,Andrej,Toni,Karlo,Teo,Leon,Marin,Marko,Matija,Sandro..........
Prijateljice: Kika,Zrine,Iva,Nikolina,Tajana,Mutava,Majička,Valentina..........
MSN: ako neko treba nek napiše u komentarima...









sLiKe

Uskoro ću stavit svoje i od prijateljaaaaa i prijateljicaaaaa!!!!




Evo malo poznatih i slavnih (mislim na svijet glazbe):

Tarja Turunen, ženska ima glas...zakon!!
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tarja i Tuomas
Image and video hosting by TinyPic

Nightwish, sa Tarjom...
Image and video hosting by TinyPic

...s Anette...
Image and video hosting by TinyPic

Evanescence
Image and video hosting by TinyPic

Amy Lee
Image and video hosting by TinyPic

Children Of Bodom
Image and video hosting by TinyPic

Epica
Image and video hosting by TinyPic

Linkin Park
Image and video hosting by TinyPic

Zasad mi ne pada napamet ništa više da stavim...drugi puta...pozz!



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMmS yEp / NoPe

by Vrana

Opis bloga

Ovo je moj prvi blog... Zašto "pobunjeni mladac"...pa jednostavan razlog...tako se zove moja najdraža knjiga, svijet baš i nije onakav kakav bi želio da bude, mlad sam, pa zato mladac...to je to...
Lance sreće i odbrojavanje ne želim...jasno?
Hvala!!


Koliko vas je sad na mom blogu:


page counter


Linkovi

Blog.hr

Lora

Martina

Andro

Mirna

Iva

Marija

Majićka

Nikolina

Tena

Suki

Bero

Maja













četvrtak, 04.09.2008.

...Nakon dugo vremena...

Ej ljudovi! Znam da dugo nisam pisao post i komentiro vam, al sad ću to nadoknadit. Valjda!
Počela je škola u ponedeljak (to znate), sad smo 7.b, najstariji smo u smjeni, došli su glupi petaši (koje već udaramo i to naveliko), dobili smo fiziku i kemiju i već smo ih imali. Pa su svi normalno pričali kako trebamo učit otpočetka jer će nam bodovi trebat za srednju bla, bla, bla...U glazbenoj sam ušo u skupinu učenika A. To su odlični učenici, a ja među njima...jeabelj...
Preko praznika sam se posvađo s nekolko ljudi, s nekima sam se i pomirio...Evo posvađo sam se s Betom, razlog znaju ljudi koji trebaju znat, i valjda smo se pomirili. Ja se u školi pravim da ne vidim nju, ona se pravi da ne vidi mene i etocry...Isto mislim da se ona s Valentinom posvađala, al kaže da nije, a ja ne znam...
Ja pričo s Nancy (Valentinom) jučer i kaže da za kemijsku školu treba SAMO 36 bodova!! I da se nemoraju papuče nosit, i da ona tamo šeta u starkama, martama, skejtericama...smijehnut...
Trebo bi u subotu ić na svirku Tuduma i Phobida za koje nikad nisam čuo...XD...Valentina ak čitaš, ono šta si mi rekla jučer da nikom ne kažem crkavo sam od smijeha...smijehnaughty...
Jučer su Andro i Meter počeli Andreju nešta naređivat kao da moraju ić s njima van, i srali nešta...bang...A ANdrej danas u školi izgledo ko mrtvac...Još me i Tonka pod zemljopisom nasmijavala kaže da neka prijateljica njene babe njoj kaže za ručkom: Sine, očeš leba ili peručki? A ja crkavam od smijeha. Još me i Suričevićka opomenila...puno puta. A šta da još kažem... Pod povijesti smo zajebavali razrednika, ustvari samo Teo. Pod vjeronaukom sjedim s Ricom...itd...
Aj stavit ću vam videa malo...pjeva
Evo malo pjesama sa End of an Era...koncert od Nightwisha... pogledajte!!!
Dark Chest of Wonders

Ever Dream

I evo još nešta...Od HIMa - The Kiss of Dawn

I to je to...samo da pozzam neke ljude...
Andreja, Nikolinu, Tajanu, Valentinu i Dinka, i Betu, Lolu, Tonia, Leona, Tea, KArla, Kiku, Ricu, Zrinu, Ivu (ŠAMIJAAAA), Niku (šaf ići ispred nediraj me bračun), Tenu, Kixu koja zajebava!, Waraždinku, Lovru,i jedna veeeelika pussa za LORCHY! i sve druge.....mahwavemahwave



| PlJuNi NeŠtA (66) | TrOšI bOjU | ...zNaM Da nEćEš |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.