i to je ljubav

srijeda, 03.05.2006.

i sad ti budi dobar

ma moj kurac treba bit dobar. jebote probudio sam se sav bjesan na tu kuju i tako sam nastavio dan. i sve bi bilo dobro da me nije nazval. moš mislit kakav ton je bio. pa jebote koji sam ja kurac na ovom svijetu. nevalja ako je volim, nevalja ako sam bijesan na nju i ako je mrzim. šta bi ja onda trebo.
lutkica to nezna. ma jebi se i ti i sve što ima veze sa tobom. uf.

Ma daj idiote piši velika i mala slova.

Uzrujan sam jer više stvarno neznam. Htio bi da me voli, ali to očito nije slučaj. Ako se krenem ljutit, njoj ne odgovara. Kao da je to neka igra ili šta ja znam. počinjem se pitat dal to meni treba u životu.

- 23:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.