subota, 25.08.2007.

tek..tek...tek ce mi 16 godina...tek tek...

EEEjj... sta se radi? ja evo malo chatam pa ajd reko da napisem neki postich dok imam vremena... moram vam svasta reci ali to ako mi se bude dalo...
vecearas naravno je posebna vecer,jer veceras,iza ponoci je moj
smokinpartyBIRTHDAY !!!!:party:smokin(valjda se tako pise) 16...
I ako..ja sam vam za godinicu starija...
i pametnija...
i lijepsa naravno...thumbup
hehe.. i tako,,, ocekujem naravno puno,puno cestitaka u komentima!!zubo
A veceras...neznam dal da idem do decka..ili u grad... ili u sibinj.....
deckic mi se razboliocry..pa sad hoce da ga lijecim... e maune... lol..
ma salim se....
a je mi je dosadno....
al eto snjim se situacija polako smirava....vise nedobivam prijeteće poruke...
vec dosta mi niko nije reko da je bio s onom zenskom... a to je
vec uspijehsretan.. da bar tako i ostane.. :)

- 16:46 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

ovdje cu pisat o svem sto mi pane napamet

Linkovi

my name:Tea
jos me zovu:S!BInjka,..malena
zivim:selo kraj Slav.Broda
hobi:nogomet,sviranje
slusam:sve osim metala
idem u(isla u..)..:1.g(spediter)
volim..:decke,prijatelje..nogomet..obitelj
naj frendovi:VALICA,bilicka,mateJa,
....ima ih..peh..i ostali
naj grupa:prljavci,the beatles,daleka obala
slavonske lole..
naj pjevac:oliver,škoro..
naj pjesma:kralj izgubljenih stvari
naj serija:ptice umiru pjevajuci
naj film:..bili smo vonjnici..kiss
naj glumac:george clooneykiss,mel gibson
robert de niro
ljubav:imam DJEcKa