utorak, 07.08.2007.

eeeeeeeeeeeeeeeeee

ej... kaj se dela? Evo ja konacno uhvatila vremena da malo napisem koji postich...ovo bi moglo potrajat... moram vam mnogo toga reci..blabla
neznam odakle da krenem...
evo od subote...
izasle ja i seka u azzuro i tamo bio moj decko,njegova seka i jos 2
likaparty... i mi tamo bili do nekih 00h i onda odemo u grad,prvo u limit...
i sadbang... prvo je sve bilo lijepo..oni castili a mi naravno pili... i bili mi tamo do nekih 3h,a moj decko zvani B se napiopartypartyparty... jako,jako... i dodje njegova bivsa
i snjim nest prica i ja ga povucem i odemo u navalis.. a moja seka
i jedna frendica vec bile u navalisu... i mi do navalisa i nazove me seka i kaze da su njih 2 u limitu,,... hehe... ... i njih 2 se bojale doc same u navalis i doveze ih od B bivsa... i ja i B izadjemo iz navalisa van na zrak... a njegova bivsa od milja zvana KUJICA udje unutra... vec je bilo nekih 5h i B sam ode unutra kao po nju...a meni seka rekla kao da je citala njene porukice
i vidjela kako joj je B slao jel se mogu nac i tako... a ja ono ostala paaaffff... :( ... i ja unutra odem sa sekom i frendicom, a B partynakav pijan sjeo za
sank...i do njega stoji KUJICA i neka njena frendica i nest njih dvoje pricaju... i ona
njemu stavi ruku u džep... ja skroz ostala hladna...
on se naravno nije obazirao na to sto mu je stavila ruku.. i jos
ona dodje do mene i kaze mi da ce nas 3 prvo odvest kuci a onda njega...
ja nak zenska jesi ti normalna... ???bang ?? i ja odem do B i reknem mu da ga mrzim i nas 3 se pokupimo i odemo kuci s frendomthumbup...
i dodjemo mi kuci oko 6h kad moja baka za nama.. i moja seka se zakljuca u wc,ja legnem u krevet a frendicu posaljem u ormar heheheheheheheroflroflroflroflroflroflrofl hehe
i baka dodje i sere,sere,,,...i tak... sve je proslo ok...
i jucer ja odem sa B na petnju u setnju..hehe headbang
i primjetim ja da on na vratu ima onu tzv.sljivu i pitam ga odakle mu to on kaze da ga je neko udariobangbang..i ja njemu kazem da sam uvjerena da ga to nije niko udario vec da ga je to neko ugrizo... i nemos mu dokazat da ja nisam vise naivna...hehe,,, i sad trebam hlp--
1.KAKO DA IZVUCEM OD NJEG DA MI KAZE OD KOG MU JE TO?
2. STA DA RADIM?
------------------------ HVALA -------------------------
..PUSEKKK... jojim vas..
i da... a najgora stvar je sto sam jacerekcerekcerekcerekcerekcerek zacopana :( cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

- 13:53 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

ovdje cu pisat o svem sto mi pane napamet

Linkovi

my name:Tea
jos me zovu:S!BInjka,..malena
zivim:selo kraj Slav.Broda
hobi:nogomet,sviranje
slusam:sve osim metala
idem u(isla u..)..:1.g(spediter)
volim..:decke,prijatelje..nogomet..obitelj
naj frendovi:VALICA,bilicka,mateJa,
....ima ih..peh..i ostali
naj grupa:prljavci,the beatles,daleka obala
slavonske lole..
naj pjevac:oliver,škoro..
naj pjesma:kralj izgubljenih stvari
naj serija:ptice umiru pjevajuci
naj film:..bili smo vonjnici..kiss
naj glumac:george clooneykiss,mel gibson
robert de niro
ljubav:imam DJEcKa