ponedjeljak, 30.07.2007.

eeeeeej...kaj se radi? evo mene..
e kako mi je u subotu bilo dosadno... ja se spicila,minica,špicoke i ostalothumbup..(necemo u
detalje),i odem u azzuro s mislima da cu kasnije u grad..i zahebe me prevoz i ostanem
u azzuru..e fkt je bilo dosadnobang... imam neku ideju da napisem roman,al
treba mi vasa pomoc,rolleyesneznam koji da naslov stavim.. u biti je tema moj zivot,
LJUBAVcerek..i tak to... a neznam...
i tak... joj,jesam zaljubljena... cerekimam djeckacerek .. ali..
ima nekih koji nas zele rastavit,al SIBINJKA ce to da reši hehe.. i tak... kaj ima kod vas? kak ste? aj ke lijepo........ thanks za komente.. :)
I'M SO HAPPY.. :)

- 13:19 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

ovdje cu pisat o svem sto mi pane napamet

Linkovi

my name:Tea
jos me zovu:S!BInjka,..malena
zivim:selo kraj Slav.Broda
hobi:nogomet,sviranje
slusam:sve osim metala
idem u(isla u..)..:1.g(spediter)
volim..:decke,prijatelje..nogomet..obitelj
naj frendovi:VALICA,bilicka,mateJa,
....ima ih..peh..i ostali
naj grupa:prljavci,the beatles,daleka obala
slavonske lole..
naj pjevac:oliver,škoro..
naj pjesma:kralj izgubljenih stvari
naj serija:ptice umiru pjevajuci
naj film:..bili smo vonjnici..kiss
naj glumac:george clooneykiss,mel gibson
robert de niro
ljubav:imam DJEcKa