< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yEp.nOpE

DizaJn bY.: zWjezDica
sLiKa: UnUmBreLLa deviantART

O nama:)

Ime: Petra:)
Prezime: nikome ne treba..;P
idem u 6 razred..u Dubrovniku.:)
u Lapadsku..:D
Rodena sam 22.08 sto znaci da sam Lavica..i da imam 12 god.:)
Volim:
*Svoje prijatelje:)
*Muziku,mp3
*Komp i Tv:)
*Obitelj
*Ples:)))
*Pjevanje
*22.08 ;P
*obitelj
*Jest..:P cokoladu(keks),i sve slatkise..
*Lizalice
*Starke
*sVoju mrezicu_ogrlicu koju nisam skinula..*
*Blog
*Lakove...
*Mob:))osobito ako imam kn na njemu
*Crnu i crvenu.. i sve druge:)
*Ljubav...Jednog decka
*Slikavati..:P
*Cedevitu,Colu
*Izlazit..


MSN: ako kome treba neka me pitabelj


**ZoVeM Se MiHaElA...
**zIvIm u DuBrOvNiKu..
u LaPaDu...
**iDeM u NaJbOljU SkoLu Na SvIjEtU...LaPaDsKu
**U 6.D...
*rOdEnA sAm 15.09.1995...I
u hOrOskOpU sAm DjEvIcA...

**VoLiM**
-LJeTo
-pLaZu
-mOj Mp4
-MsN...OfC...
-KopM...
-SlUsAt MjUzU...
-pLeSaT
-SvOjE PrIjAtEljE...
-tEnISkE...
-ReBe
-mAlE pSiCe...
-IzLaSkE
-JedNog MaLoG
-SjAjLo
-RoZu BojU
-CoKoLadU...
-cOlU

mOj MsN:
mihaela_tepsic@hotmail.com

*nEKI BLOGOvi koje citamo* Nasi frendovi*

**Mihe;))
*Petra=))*
*Dea=)
*Zrinka:)*
*Branka:))*
Zrinka i Matea:)*
*Petra i Branka:))*
*Petra, Branka, Dea i Mara:))*
*Zrinka i Nera =D*



*Pjesmice:)*
Moj mali je opasan, a tako je drag,
on je nemiran i nestašan, k'o crni vrag,
jedna ruka, druga ruka ispod haljine,
e, moj mali tako ne ide.

Moj mali je opasan, kada je mjesec mlad,
moj mali je opasan, kada krene u grad,
on nosi jaknu sa nitnama,
i pije pivo bez pjene,
on nosi tugu u očima a voli samo mene.

Volim ga dirati i maziti i ljubiti
i svi mi kazu glavu cu izgubiti.

Moj mali je opasan, kada je mjesec mlad,
moj mali je opasan, a tako mi je drag.

Moj mali je opasan, kada je mjesec mlad,
moj mali je opasan, kada krene u grad,
on nosi jaknu sa nitnama,
i pije pivo bez pjene,
on nosi tugu u očima a voli samo mene.

Volim ga dirati i maziti i ljubiti
i svi mi kazu glavu cu izgubiti.

Moj mali je opasan, kada je mjesec mlad,
moj mali je opasan, kada krene u grad,
on nosi jaknu sa nitnama,
i pije pivo bez pjene,
moj mali je opasan, a voli samo mene
kiss

*svasta:)

*U raju postoji jedno drvo na kome rastu srca.Bog je uzeo jedno i po i dao tebi,a pola meni,da ih sastavimo kad se sastanemo i da se vise NIKAD NE RASTANEMO!!
Photobucket

Hvala ti za radost, srecu i smijeh, hvala ti za utjehu i svaki skriveni grijeh, hvala ti za rijec sto i suze brise, jer takav se prijatelj radja jednom i nikad vise!
Friends

Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...
love

Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!
love

Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!
Love

*Freinds:)*

Prvo..prije svih nas razred i nas dvije..:D*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*eVO PRvo Nas dvije..haha*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Zenska ekipica..hihi*FRiendS FOreVer*..iako,fali nas nekoliko..:S

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Vecina naseg razreda.."Uhvaceni na dijelu neki"..hahha..lool..ovo je preko engleskog..:D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Nas dvije..:D (xD)..ovo smo se zezale,tako da..:P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Matea, Zizi i Petra..:D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mihe i Zrinka :D :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Dvije Petre..hehe;) Zuvelka i Petra..xD..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
MiHaElA..:))*

Image Hosted by ImageShack.us

* Lea & Mihe ;))))))))




(Boxeve uredujemo) :D

© *Best friends forever:)*





Biskvitttt...Kaarmalelaaaa...Čoookoooolaaaaaadaaaaaaa

evo mene-mihaele...konacno sam se pojavila:D:D....danas sam vam pripremila jedan kratak post...eto vas pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

jedan slideeeeee:D:D:D:D


02.05.2008. u 19:29

| KoMenTari (13) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.