opa cupa krecemo....ne slusaj prognozu


mahmahALOHA EKIPICA………EVO NAS PRVI LUDO-PLAVI POST……..MISLIM CITAJTE OVO U PRENESENOM ZNACENJU…LUDO-PLAV!!!!!!!!!MA UGLAVNOM……thumbupthumbupthumbup







smokin ZA ONE KOJI NEZNAJU OVO JE BLOG OD VERONIKE&LJERKEludmah

PA EVO DA GA ZAPOCNEMO PISAT…….kissJA I VERO—BEST SISTERKEcoolcool…MA LUDE SMO…………
zalivenzaliveneekeekeekPOCETAK:SUBOTA—OTVORIM ROLETNE I UGLEDAM LIJEP LJETNI DAN…MORE KUPANJE, KOMADI……MOS MISLITnaughtynut……ALI IPAK JE BIO LIJEP JESENSKI DANdeadsmijeh……u petak smo se ja i veronika dogovarale kao da bi ona dosla kod mene spavat…jer mi je tata 4 dana bio u rijecizujo…a ja i mama kuci samenamcornamcorzijevzijev….uglavnom tak smo se dogovorile ali nista nismo potvrdile…..i ja se u subotu probudim…..pa sam malo isla do bratica i tete jer mi je bilo dosadno kuci,a oni zive 5 min.od mene…..i tako ja malo idem do njih…i oko 1 se vratim kuci…..i aje da nazovem veroniku da vidim dal ju je stara pustila da dode al stvarno nisam mislila da ce joj dat…..kad ono ona meni mrvta hladna:da,da dala mi jenaughtynaughtynutnutzujozujo………ja ono hepi al mi je ta sreca nestala kad sam se okrenula oko sebepuknucupuknucuburninmadburninmadmadmad i vidjela da mi je kuca …..BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA……………ALI TOTALNA BOMBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!blablablablablablablablanononoheadbangheadbangpuknucupuknucu…..DOSLOVCE NISAM ZNALA OD KUDA DA POCNEM SPREMAT……no,odvrnem si ja muziku…i pocnem….GENERALKU……..NAKON 10 GODINA,,….TO JE LJUDI ZA POHVALU---jer ne pamtim kad sam zadnji put pocistla kucu,oprala sude…..prije 10god….covjece……….i tako sve ja to fino ispoliram izglancam,operem dezinficiram,namirisem……………ma ljepota cista ljepota!!!!!!!!nevidenoyesyes……….hahahaha al ipak sam se namucila cistila sam od 1 do 6 sati covjece polako su mi otkazivali dijelovi…………….i tako u 7.30 zove mene veronika ja ono izadem van u dvoriste kad nje nema a ja ono gledam…..ma di je ta sada….nazovem ja nju kad ona meni:ej ljerka ja sam negdje malo zabrijala kod neke mesnice dinobang,di trebam doc…..ja joj kazem sacekaj i dopalim po nju…….dodemo mi fino……odvrnemo muziku….plesemo,glupiramo se……bla bla blasmijehsmijehmah…..onda je dosla moja stara pa smo je malo zajebavalebanglud……..haahha i ajde mi se pocnemo spremat da izademo malo vankaaaaaaaa…….i spremamo se mi i spremamo i nikako da napustimo kuci i da otidemo……i tako se nase spremanje oduzilo dostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa podosta…covjece i tako nas moja mamica isprati……napokonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.hehehehehehhehehehehehehhe yesyes
I krenemo mi do moje tete da joj ja dam jedan spisak sta da mi sve kupi ma kad je vidjela taj spisak mislim da je dobila sokkkkkkkkkk ludludblablablablaoci su joj skoro ispale al ajde tak vam je kad ste razmazeni pa sve zelite a svi vam moraju ugadat ……..hehe i jos je pokrademo…ipak su nam trebale zelene orbit zvake,,,,,,,,hahahahahhaha….i tako krenemo mi putem grada………..laganini…obidemo grad……koji je tapijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zescaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa …i zajebavamo se ,smijemo provaljujemo—pazite ovo….vodimo ja i vero neku spiku…u vezi auta i kaze veronika kao.:MA JA BI STAVILA GLAVU MEDU NOGE…..KAD ONO IZA COSKA NALETI KOMAD …….ja sam se tak usrala a lik gleda i cudi se jer je vero rekla…ma ja bi glavu medu noge……..onda smo se mi pocele smijat ko ludakinje ludnicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaathumbupthumbupthumbupwinkwinkwinkwinkwinknutnutnaughtynaughty……onda idemo mi pored nekog kafica---dere muzika i veronika misleci da je prosla ulaz (a bila su dva ulaza)pocne kao nesto reperski plesat…..i taman naleti na drugi ulaz……a ono likovi sjede za sankom i onda smo opet umrle od smijeha ko tipicne pavuse hahaha-smijehbangsmijehsmijeh…..kad smo vec kod toga evo opet se farbam…..i tako krenemo mi ala put aruba…..dopalimo kad ono nigdje zive duse…….tapija uzas….i mi ono ala prosecemo laganini iz arube…..hehe krenemo kad ono iz jednog kafica u sijani deru narodnjaci ma znate onu pjesmu:al kod tebe su jos uvijek moje gacice……goli do jutrra zvat cu te sutra…….s kim si sinoc bio dali ona zna nezna ona nezna ona znam samo ja…….i bla bla i onda nase pametne glavice provire u taj kafic onako……..a ono ssmo neki malo stariji decki…….pa se mi pokupimo al smo odlucile opet doc kad dode sasa u puluyesyesyesyes……jer ipak je on nas dragi prijatelj………………..jedva cekamo da dode…….-i tako mi otidemo od bivse antene sadasnje stelle…morali smo sjesti vani jer jer je bila ruljetina nije bilo ni mjesta i tako mi vani sjednemo a vani vlaga,rosa ma ludo…guzice su nam bile mokra nismo se mogle pomaknut jer bi se smocile…hehehehehe do nas su bili nasi dragi prijatelji iz susjedne zamlje……ala bosnia……..heehehe a do nas jos neki likovi…..onako nekih 19 god su mogli imat…….i tako se mi zajebavamo opusteno sve………….bla bla ….kad ono prode neki motor i tako uzasno prdnuo……ja i veronika skocimo ko ludakinje za nama ovi bosanci i ova 2 tipa……e ljudi to je bila takva provala totalka…covjece………pa smo se smijali ko ludacithumbupthumbupwavewavemahmah……i krenemo mi kuci pa su nas neki likovi poceli plasit…..ma scene…ludnice…….i onda je VERONIKA OPETTTTTTTTTTTTTTTT zavrsila u grmljunamcornamcornamcornamcornamcorsmijehsmijehpartypartythumbupthumbupthumbupcerekcerekcerekzujozujozujoyesyesyesyesrolleyesrolleyesrolleyesthumbupthumbupbangbangbangcoolcool……ako vas zanima pitajte nju sta je radila………………….hahahahahahhahahahaha i dodemo mi kuci………..i fino otidemo u gornji dio kuce onako se zavalimo same uzivamo,pijemo……ma mrtve …zajebavamo ekipu s mobitelima, ludiramo se….i tako otide veronika do wc-a ja se sakrijem iza sanka i uhatim veroniku za nogu –LJUDI TAJ VRISAK SCENU STA TREBALI DOZIVJETsmokinsmokindeaddeaddeadmouthwashmouthwashmouthwash…..RIBA SE MALO JE RECI USRALA ,,,,,ALI VRHUNAC JE BIO KAD JE VERONIKA NI MANJE NI VISE KAD SAMM JE ULAVILA BACILA SE NA POD …LJUDIRIBA SE NI MANJE NI VISE BACILA KO DA ONA BE SACA U MORE A NE NA POD……..HAHAHAH a valjda je to njezim ombranbeni stav…….hahhahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha ja sam se upisala od smijeha…….a kompanaughtynaughtynutnut……………………………..ludiloooooooooooooooooooooooooooooooooooo…..jos najbolje mene stara pitala iduci dan …..ljerka sta ste vi to gore razbijali….a ja na pod…. Kasnije sam je jos plasila……onda smo se glupirale pricale s ivanom cijelu noc….lik se istrosio smijeha moja perverzna veronika, nemate pojma ko je veronika hahahahahahahhahahahahahbangbang…..bla bla bla bla bla bla ….a ja sam polako padala u san i zaspala u fotelji….probudim se ja negdje u 4 ujutro a veronika jos gleda neki horor ma nije normalna….bas se udubila….onda smo isle spavat pa smo se digle u 9 isle u pekaru….bla bla…opet smo bile same….pa smo pjevale plesale s bananom…hahahahha veronika joj jojojoj ----ma uglavnom,,,,hahah pa je robi zvaocerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekkisskisskisskiss…malo smo s njim pricale, mislim ja sam pricala….uglavnom…onda smo zajebavale ekipu jer ja imam nedjeljom besplatno…i oko 5 popodne je veronika partila doma……ahhaahha adiooooooooooooooooo…..hahahahahhahahahmahmahmahwavewavewavenjaminjami……….ponedjeljak----nis posebno tapija skola…itddddddddddddd dosadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa------danas isto…….uglavnom nema nis novo….jedino mozda krenem u skolu popodne a neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee puknucupuknucupuknucuM R Z I M blablablablablablaeekeekeeknonononononoludludnamcornamcor SKOLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ….ETO KOLIKI POST…….COVJECE …SAD POTRUDITE SE S KOMENTARIMA,,,,HEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHE ..PUSA OD PLAVUSA ….VERO&LELA POZ SVIMA UZIVAJTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEmahmahmahwavekisskisszujozujosmijehbangpartycool


03.10.2006. | 20:21 | 14 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga



VERONIKA---perverzna,ala hot linija.....haha nemoj me ubit,,luda skroz...totalno plava.....mozes pricat s njom o svemu ide u ekonomsku skolu trenutno 2 razred....voli plesat,trenira ples--------!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!luda mala plava

LJERKAdruga plavusa.....haha ma necu sad pisat sama o sebi hahahaha....ulavnom idem u medicinsku skolu.........zato se pazite kad mi dodete u ruke...volim sport.......ala ODBOJKA,kosarka, nogomet,rukomet....ma sve...volim se zajebavat radit gluposti itd*******+


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr