< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloooga

Ovaj blog pišem čisto iz zajebancije...a pisat ću vam o:
-boksu(moja najdraže),školi,frendovima,zajebanciji,šminki..hahaha...i to je recimo to:P....hehehehehe....

Što trenutno slušam:

Jami
Svejedno

Svejedno, svejedno

K'o led je leden, duse nema
taj krevet sto za dvoje sprema
to ti se zove nevolja prava
jer samo jedno tu nocu spava

Ref.
Svejedno, svejedno
to tebi je svejedno
sto placem sve jace
jer jednom k'o nijednom

Svejedno, svejedno
to tebi je svejedno
i bice jos dugo
i bice sve do jednom

Na rec mi veruj, nije lepo
da moja ljubav luta svetom
po kisi kisne, po mrazu mrzne
kad trista cuda na zub me uzme

Ref.

Kad zovnes moje ime
a tisina ponovi
kad ti se kao staklo
hladno srce polomi

Kad sve se sabere
ti, ja i ljubav je jednako bol
jer ti si za mene
bio i bices sto neces njoj

Ref.
Image Hosted by ImageShack.us

Neka sranja o meni!

-Ja Nixa:-od glave do peteyes
-treniram Boksheadbang
-zajebavam ljuderolleyes
-sam mali živac(pitaj mog trenera)puknucu
-idem u Z.T.Š. 2. classnut
-plawuša samlud
-volim ić na trenkacthumbup
-ne pijem,ne pušim,ne drogsam separtysmokin

Najbolji linkići za CAJKAŠE(samo):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemanja Nikolić(OBOŽAVAM GA!!!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slavica Ćukteraš-moja poznanica...ok je cura
Slavica_official site by Dalibor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIKOLA ROKVIĆ-cuuute

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aco Pejović

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana Kokić-blondina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana Nikolić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Seka Aleksic

nedjelja, 21.01.2007.

SMS porukice koe vam mogu pomoch!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Kad je ljubav neuzvraćena
1. Ako je grijeh što te volim, neka mi se to nikada ne oprosti.
2. Ako me ikada budeš izgubio, potraži me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - tražeći tebe!!!
3. Ako me voliš, ne pričaj nikome. Ako me želiš, ne daj me nikome. Ako me ljubiš, ljubi me nježno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprošteno ti je!
4. Jedan savjet - čuvaj se! Jedna molba - ne mijenjaj se! Jedna želja - ne, jedna laž - NE VOLIM TE! I jedna istina - STRAŠNO MI NEDOSTAJEŠ!
5. Rekao si da me više ne želiš vidjeti. Ipak, dođi, ugasit ću svjetlo.


Za cool upucavanje

1. Ako te gnjavim, zovi 92; ako te prestrašim, zovi 93; ako te povrijedim, zovi 94; a ako me želiš, nazovi moj broj.
2. Ako voliš, nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.
3. Ako zadržiš ovu poruku - voliš me, ako je ignoriraš - obožavaš me, ako ne odgovoriš - želiš me, ako odgovoriš - ne možeš bez mene.
4. Čovjek se budi najčistije duše koja čeka da ju oblikuje budući dan. I zato priušti sebi da ti prvo "dobro jutro" poželi onaj tko te voli. DOBRO JUTRO!
5. Da si lijep, to vidim. Da si dobar, to znam. Da voliš, to mislim. Ali koga, to ne znam.

Kad SMS šalješ bivšoj ljubavi
1. Ako te zaboli prošlost, na mene pomisli bar, jer bili smo, bili, nekad najljepši par.
2. Ako ti gorko zaplače oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti duša, ako nema tko da te sluša, ako ikad vrisneš u snu, nazovi me i ja bit ću tu.
3. Porukica ova nek' te razveseli, piše ti netko tko te mnogo želi! Želim te više nego bi duša htjela, jer sad se volimo samo preko mobitela!
4. Ponekad mi toliko lutaš mislima da se pitam kako te noge ne zabole.
5. Sjećanje nije obaveza nego proizvod iskrenih osjećaja, zato me se sjeti kad hoćeš i onoliko koliko sam zaslužila.

SMS dečku kojeg jako voliš
1. Jedino ti znaš što mi treba, tvoj topli osmijeh i ljubavi do neba. Jedino ti možeš to da mi daš, zato te i volim, samo da znaš.
2. Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u samog sebe, sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe!!!
3. Kad sam bila mala, rekli su mi stariji da su med i mlijeko dvije najslađe stvari, a sad kad sam starija i imam iskustva, slađa su mi tvoja usta!
4. Kad se probudiš jedne divne noći, ti pogledaj kroz prozor svoj i preko najljepše zvijezde primi poljubac moj!
5. Slovo A je najljepše slovo na svijetu, slovo A je kao ptica u letu, slovo A je urezano u srce moje jer na slovo A počinje ime tvoje!

...iz Teena=)...pozz...idemo upucavanje ljudi...još malo pa je valentinovo....



| komentari (97) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.