< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloooga

Ovaj blog pišem čisto iz zajebancije...a pisat ću vam o:
-boksu(moja najdraže),školi,frendovima,zajebanciji,šminki..hahaha...i to je recimo to:P....hehehehehe....

Što trenutno slušam:

Jami
Svejedno

Svejedno, svejedno

K'o led je leden, duse nema
taj krevet sto za dvoje sprema
to ti se zove nevolja prava
jer samo jedno tu nocu spava

Ref.
Svejedno, svejedno
to tebi je svejedno
sto placem sve jace
jer jednom k'o nijednom

Svejedno, svejedno
to tebi je svejedno
i bice jos dugo
i bice sve do jednom

Na rec mi veruj, nije lepo
da moja ljubav luta svetom
po kisi kisne, po mrazu mrzne
kad trista cuda na zub me uzme

Ref.

Kad zovnes moje ime
a tisina ponovi
kad ti se kao staklo
hladno srce polomi

Kad sve se sabere
ti, ja i ljubav je jednako bol
jer ti si za mene
bio i bices sto neces njoj

Ref.
Image Hosted by ImageShack.us

Neka sranja o meni!

-Ja Nixa:-od glave do peteyes
-treniram Boksheadbang
-zajebavam ljuderolleyes
-sam mali živac(pitaj mog trenera)puknucu
-idem u Z.T.Š. 2. classnut
-plawuša samlud
-volim ić na trenkacthumbup
-ne pijem,ne pušim,ne drogsam separtysmokin

Najbolji linkići za CAJKAŠE(samo):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemanja Nikolić(OBOŽAVAM GA!!!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slavica Ćukteraš-moja poznanica...ok je cura
Slavica_official site by Dalibor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIKOLA ROKVIĆ-cuuute

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aco Pejović

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana Kokić-blondina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana Nikolić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Seka Aleksic

utorak, 26.12.2006.

DOBRIŠA CESARIĆ-VOTKA POSLJE KIŠE

Gle duplu votku poslije kiše,
puna je kapi pa se njiše;
votka po votka,
pa još dupla,
ja sam drven poput trupla!

...i sa zakašnjenjem želim vam svima MERI KRISMRS da budete i dalje ljepi,masni,debeli i slatki(izuzetak su dijabetičari...njima šaljem pusukiss) a vama ostalima ludludludsmijeh....
Image Hosted by ImageShack.us

...evo vam malo zajebancije...ovo je SUPER...pogledajte...



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.