studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloooga

Ovaj blog pišem čisto iz zajebancije...a pisat ću vam o:
-boksu(moja najdraže),školi,frendovima,zajebanciji,šminki..hahaha...i to je recimo to:P....hehehehehe....

Što trenutno slušam:

Jami
Svejedno

Svejedno, svejedno

K'o led je leden, duse nema
taj krevet sto za dvoje sprema
to ti se zove nevolja prava
jer samo jedno tu nocu spava

Ref.
Svejedno, svejedno
to tebi je svejedno
sto placem sve jace
jer jednom k'o nijednom

Svejedno, svejedno
to tebi je svejedno
i bice jos dugo
i bice sve do jednom

Na rec mi veruj, nije lepo
da moja ljubav luta svetom
po kisi kisne, po mrazu mrzne
kad trista cuda na zub me uzme

Ref.

Kad zovnes moje ime
a tisina ponovi
kad ti se kao staklo
hladno srce polomi

Kad sve se sabere
ti, ja i ljubav je jednako bol
jer ti si za mene
bio i bices sto neces njoj

Ref.
Image Hosted by ImageShack.us

Neka sranja o meni!

-Ja Nixa:-od glave do peteyes
-treniram Boksheadbang
-zajebavam ljuderolleyes
-sam mali živac(pitaj mog trenera)puknucu
-idem u Z.T.Š. 2. classnut
-plawuša samlud
-volim ić na trenkacthumbup
-ne pijem,ne pušim,ne drogsam separtysmokin

Najbolji linkići za CAJKAŠE(samo):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemanja Nikolić(OBOŽAVAM GA!!!)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slavica Ćukteraš-moja poznanica...ok je cura
Slavica_official site by Dalibor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIKOLA ROKVIĆ-cuuute

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aco Pejović

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana Kokić-blondina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ana Nikolić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Seka Aleksic

utorak, 28.11.2006.

Đuro Pedala vs. Petar Panglu

Bilo jednom jednom davno kad su zemljom vladali zloćudni i retardirani Kiwiji.Kiwiji su bili divlji i osvajački narod.Palili su sva sela jabuka,šljiva,krušaka,banana,trešanja,jagoda,smokava,ananasa,brusnica,i sve vrste šumskog voća(OVO VOĆE SPONZORIRAO JE CAPPY:ZA TIJELO I DUH)Kiwiji su poubijali sve ljude osim jednog Čovjeka koji će obraniti svijet..............taj čovjek je Đuro Pedala.................................................i tako počinje velika legenda!!!!!!!!!!!!!!Đuro Pedala je do svoje petnaeste godine živio u selu breskvi skrivajući se se od zloćudnih Kiwija.Sa svojih osamnaest godina je krenuo u rat protiv Kiwija,Pedala
je pobio sve Kiwije osim onih najjačih.Vođa Kiwija Johny Vodokotlić je umro kad ga je pregazio goreći kontenjer.Na vlast je došao Petar Panglu!!!!!!!!Panglu je bio najjači među svim Kiwijima,Panglu je objavio rat Pedali.Pedala je ušao u selo Kiwija I pobio sve osim 3čovjeka:Vodokotlića i dvoje njegovih najjačih suradnika.Dvoboj je bio u 7sati ujutro na Pavlekici.Prvih pet minuta Vodokotlić je vodio ali je Pedala uzeo svoj mač i zaklao Vodokotlića,da ne bude krvi Pedala je pustio vodu da dokazi odu!!!!!!!!!Pedala je sjebo Panglua ubivši ga,nakon tog dvoboja Pedala je bio vladar svijeta(OVO JE JEDNA USPAVANKA ZA MALU DJECU,OVO NIJE RADIO WALT DISNEY:OVO JE SCENARIJ SA ČRNOMERCA)!!!!



ODABRAO I PREVEO DG ĆALE MC F.Y.A. 4LIFE,A NE ĐELI HAĐI SELIMOVIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...preuzeto s jednog bloga...samo želim da se priča širi dalje...hehe..jebenica....ihaaaaaaaaaaaaaaaa



| komentari (26) | print | # |

petak, 24.11.2006.

Ponovo,ponovo......

moja 145489 sezona bloga ponovo počinjeheadbang...onaj stari blog mi nije radio pa sam izbrisala...e sad nemam ni jedan osim ovaj!Jedan,jedini i pravi...hehe...Neću ništa puno pisati o sebi jer me dobro znate svi...ja sam poznata kao bivša TRULA DASKA...na tom sam blogu stekla jako puno prijatelja s kojima sam i sada u kontaktu...prije svega moja frendica mona koja je zbrisala blog...i njezina sestrična koja također više ne piše blog ali postoji Natalija i upoznala sam još i sam upoznala joksu na ovom blogu i Perkana mog..to je legenda od čovjeka...ja njega jednostavno obožavam...i tako...ima još mnogo ljudi koje poznajem s bloga ali njih ću tek upoznati sa mojim blogom.
Htjela bi vas podsjetiti da bacite oko malo na moj chat...to smo stvorili ja i moj frend Damir..plawuša moja...tu možete upotrijebiti svoj web cam i slušalice ako imate i želim da se dobro zabavite jer na ovakvim chatovima zna biti dosta rulje...ulazitewink



| komentari (25) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.