blog moje male malenkosti=)(=

subota, 21.04.2007.

Evo samo toliko da se malo javim.wavePočela je škola pa ne pišem baš puno.Prošli tjedan smo imali 3 sata povijesti jer nam je jučer kao bila neka savjetnica a Marušićka je odabrala baš nas jer smo kao najbolji razred...kakvi su joj onda tek ostali.Cijeli smo sat trebali bit mirni i slušat ju.Užasss!!!zijevNa kraju sata smo trebali nacrtat neke iz doba baroka kako su se oblačili i tako neke gluposti a mi smo crtali čaše u kojima su bili kokteli(valjda) i ukrašavali ih limunčićima.Sva sreća da se ta savjetnica nije digla s mjesta i pogledala nam bilježnice.
Jučer nije bilo Popovićke pa smo imali zamjenu.Ona je još gora!eekludeekJa i Anamarija smo probale brojat koliko je puta rekla jel ali nismo mogle.onda se još zgražala da mi ništa neznamo, da oni u njenoj drugoj školi to znaju ko pjesmicu.Onda si je mogla tamo i ostat i predavat glazbeni.
Poslije škole smo učile matematiku, dobro bile smo i na sladoledu ali- učile smo mi.
Danas ujutro, mama je bila u Lovranu, tata u Matuljima, a moja mila sekica je u hangaru imala turnir iz stolnog tenisa, ja sam se naravno za to vrijeme doma dosađivala i čitala lektiru...još samo tri poglavljawinkUglavnom, Karla i Ines su kao bile u ekipi Volosko i bile su druge...pred sat vremena došle sve ponosne sa medaljama.Samo ako su njih dvije same u ekipi bile druge, a ja ih obadvije pobijedim, kako onda oni ostali igraju!?
I još sam nešto ustanovila.Do kraja škole su još dva mjeseca točno, do Markove još tjedan, do Prvog maja još par dana, a do Brežanske noći malo manje od dva mjeseca.party
Sutra je Krizma...ne moja...ali svejedno moram ić gledat.
U utorak opet pišemo matematikubang.Strašno!!! Ajde bok!!!

- 15:45 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Drage naše plavuše

  • Image hosted at bigoo

    Image hosted at bigoo



    Išla plavuša avionom u New York. Imala je kartu za drugi razred, ali je sjela u prvi. Dođe stjuardesa i kaže joj da se mora prebaciti iz prvog razreda u drugi.
    - Ne, meni je ovdje dobro.
    Dođe kopilot i ponovi joj isto.
    - Ne,ne, meni se ovdje sviđa.
    Dođe kapetan i nesto joj šapne u uho. Plavuša se digne, kaže:
    - Pa što mi to niste odmah rekli, i ode u drugi razred.
    Pitaju kapetana:
    - Što ste joj rekli?
    - Da prvi razred ne ide za New York.

    Idu dvije plavuše ulicom i nadđu ogledalo.
    Prva ga uzme i kazže :Iju, gle moja slika!
    Onda ga uzme druga i kaže: Auu, kako si ružna!

    Dvije plavuše se voze autom pored velikog žitnog polja, kad ugledaše jednu plavušu u sred žita kako sjedi u čamcu.
    Plavuša koja je vozila, okrene se i reče ovoj drugoj:
    -Evo to su one koje ostavljaju utisak da smo glupe.
    -Da, zaista, da ja znam plivati, sada bi otplivala i udavila je.

    Plavuša u trgovini. "Molim vas, dajte mi sjeme za ptice". Prodavač: "A koliko ptica imate"? Plavuša: "Nijednu, ali hoću da zasadim nekoliko".

    Jeste li čuli za plavušu koja je kupila dnevnik u koji je upisivala sve svoje misli?
    - Nakon tri godine počela je pisati na drugoj stranici.

    Hvali se sretna plavuša svojim susjedama:
    -Znate, moj sin ide na satove engleskog, francuskog i algebre.
    -Ma nemojte.
    -Da, da. Sine, kaži tetama nešto na algebarskom.

    Dvije se plavuše srele na tramvajskoj postaji:
    jedna je čekala broj 1,a druga 7. U to naiđe tramvaj broj 17 i one sretne u glas poviču:
    -Baš fino možemo ići zajedno.

    Zašto plavuša maže korektorom ekran monitora ?
    Ispravlja greške u kucanju !

    Kako nasmijati plavušu u nedjelju ?
    Ispričaj joj vic u petak !

    Zašto zid padne, kada se plavuša nasloni na njega?
    Pametniji popušta !

    Zašto plavuše ne vežu cipele?
    Da ih mogu brzo skinuti u slučaju da treba računati preko 10 !





Pazinskom kraju

  • Z Kaštela ti si zrastal,
    nad ponoron Pazinčice.
    Vela jama svima znana,
    ti si ponos zemlje istarske.
    Kuca srce mojga grada,
    grada Pazina.
    Tu mi žive najmiliji,
    prijatelji i rodbina.
    Trošti, Beram i Gračišće
    draga mesta duši prirasla,
    tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    ...
    A škola kada fini
    uživaju dica,
    skaču va potok
    sa rečkega krova.
    Kuca srce mojga grada,
    grada Pazina.
    Tu mi žive najmiliji,
    prijatelji i rodbina.
    Trošti, Beram i Gračišće
    draga mesta duši prirasla,
    tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Kuca srce mojga grada,-
    grada Pazina.
    Tu mi žive najmiliji,
    prijatelji i rodbina.
    Trošti, Beram i Gračišće
    draga mesta duši prirasla,
    tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    ...


  • Mali Ivica prvi put pođe s roditeljima na nudističku plazu. Tamo, nakon pola sata igranja u pijesku dođe tati i kaže: "Tata, tata! kako to da neki muškarci imaju onu stvar dužu a neki kraću?"
    Tata odgovori: "Ahm... Pa to ti je sine, na neki način vezano s inteligencijom, tj. oni muškarci kojima je ta stvar nešto iznad mjere, u pravilu su gluplji..."
    Sin zadovoljan odgovorom, ode se dalje igrati. Nakon nekog vremena dolazi tati: "Tata, tata! Eno, tamo jedan priča s mamom i sve je gluplji i gluplji i gluplji.......

    Pitala učiteljica djecu šta je to najteže na svijetu? Javio se mali Perica i odgovorio :" To je ona stvar mog tate." Učiteljica ga ukori i na tome se završi. Međutim kasnije uciteljica (ko žensko) počne razmišljati šta li je to tako i sve nešto u tom smislu, i na odmoru pozove Pericu i diskretno ga upita, šta je mislio kada je onako odgovorio. On joj ispriča kako se prišuljao do sobe od roditelja i čuo kada je majka rekla :"Ovo tvoje ništa na svijetu ne bi podiglo."

    Mama i tata poveli Pericu na prvo vjenčanje. Perica k'o Perica,pun je pitanja.
    "Mama,zašto je ona tamo teta sva u bijelom?"
    "Zato,sine sto je bijela boja,boja sreće,a ovo je najsretniji dan u životu svake žene."
    "Aha,dobro,a zašto je onda onaj njen čiko odjeven u crno?"

    Dodje Plavuša jedan dan kući i kaze Mužu: Danas mi je jedan čovjek dao 5 dolara da se popnem na drvo.
    Muž: Budalo jedna, samo je htio da ti gleda u gaće.
    Sljedeći dan....
    Plavuša: Danas mi isti čovjek dao 10 dolara da se popnem na drvo. Muž: Budalo jedna, samo je htio da ti gleda u gaće kao i prošli put.
    Plavuša: Ovaj put sam ga prevarila, NISAM OBUKLA GAĆE.