blog moje male malenkosti=)(=

nedjelja, 15.04.2007.

evo da se malo javim

Evo da se malo javim.waveDosadno mi je.Moram učit književnost i prirodu a taaako mi se neda.Danas ujutro sam pospremila ormar...Irena, da ga samo vidiš napiši i meni ona pravila.I tako su završili praznici.Da B.M. vratili su se jučer.I tako...Karlica mi je kao pomagala slagat robu a ustvari je samo isprobavala moje majice koju bi mi mogla maznut.Bolje je imat stariju sestru pa joj ti uzimaš stvari, nego mlađu pa ona tebi uzima stvari.kako dubokoumno.
U četvrtak i petak sam bila kod konjića!U četvrtak smo bile Iris, Ivana, Irena, Matea i ja.A u petak...malo duži popis...Iris, Ivana, Irena, Sara, Sanja, Matea, Ivan(Matein brat) i ja.Poslije, kad je Irena otišla doma, smo Iris, Ivana i ja opet otišle tamo ali smo prije otišle do butige da im kupimo kukuruz ali im ga nismo dale jer su tamo bili oni ljudi čiji su ti konji i oni su im davali kruhnamcor.Pa smo onda mi pojeli taj kukuruz i krenuli doma(kod Iris i Ivane) ali smo putem sreli Mateu koja je išla prema nama pa smo se lijepo vratili kod konja.Nismo ni bili baš kod konja jer su bili pušteni pa nas je bilo MRVICU straheek.Sjedili smo malo dalje i zeuali se.Onda smo otišle u butigu(opet) pa doma(kod njih dve).Bili smo malo kod njih pa smo ja i Matea morale doma.
Sad ću izgleda morat ić prošetat na izbore pa ćemo poslije ić na kavicu...kako dosadno.Ko prvo, ja ionako ne glasam, a ko drugo šta ću ja u buffetu!Najradije bi otišla kod neke prijateljice al se moram pravit da učim.Ma ajde možda i pročitam koji put bilješke o piscima.Nemam pojma ni koje lekcije smo iz književnosti učili zadnje.Samo znam da moram od nekog prepisat sve šta smo radili iz "Voćke poslije kiše".još moram i lektiru pročitatheadbang...Ma danas neću ni počet.Ajde bok...wavewavewave...

- 14:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Drage naše plavuše

  • Image hosted at bigoo

    Image hosted at bigoo



    Išla plavuša avionom u New York. Imala je kartu za drugi razred, ali je sjela u prvi. Dođe stjuardesa i kaže joj da se mora prebaciti iz prvog razreda u drugi.
    - Ne, meni je ovdje dobro.
    Dođe kopilot i ponovi joj isto.
    - Ne,ne, meni se ovdje sviđa.
    Dođe kapetan i nesto joj šapne u uho. Plavuša se digne, kaže:
    - Pa što mi to niste odmah rekli, i ode u drugi razred.
    Pitaju kapetana:
    - Što ste joj rekli?
    - Da prvi razred ne ide za New York.

    Idu dvije plavuše ulicom i nadđu ogledalo.
    Prva ga uzme i kazže :Iju, gle moja slika!
    Onda ga uzme druga i kaže: Auu, kako si ružna!

    Dvije plavuše se voze autom pored velikog žitnog polja, kad ugledaše jednu plavušu u sred žita kako sjedi u čamcu.
    Plavuša koja je vozila, okrene se i reče ovoj drugoj:
    -Evo to su one koje ostavljaju utisak da smo glupe.
    -Da, zaista, da ja znam plivati, sada bi otplivala i udavila je.

    Plavuša u trgovini. "Molim vas, dajte mi sjeme za ptice". Prodavač: "A koliko ptica imate"? Plavuša: "Nijednu, ali hoću da zasadim nekoliko".

    Jeste li čuli za plavušu koja je kupila dnevnik u koji je upisivala sve svoje misli?
    - Nakon tri godine počela je pisati na drugoj stranici.

    Hvali se sretna plavuša svojim susjedama:
    -Znate, moj sin ide na satove engleskog, francuskog i algebre.
    -Ma nemojte.
    -Da, da. Sine, kaži tetama nešto na algebarskom.

    Dvije se plavuše srele na tramvajskoj postaji:
    jedna je čekala broj 1,a druga 7. U to naiđe tramvaj broj 17 i one sretne u glas poviču:
    -Baš fino možemo ići zajedno.

    Zašto plavuša maže korektorom ekran monitora ?
    Ispravlja greške u kucanju !

    Kako nasmijati plavušu u nedjelju ?
    Ispričaj joj vic u petak !

    Zašto zid padne, kada se plavuša nasloni na njega?
    Pametniji popušta !

    Zašto plavuše ne vežu cipele?
    Da ih mogu brzo skinuti u slučaju da treba računati preko 10 !





Pazinskom kraju

  • Z Kaštela ti si zrastal,
    nad ponoron Pazinčice.
    Vela jama svima znana,
    ti si ponos zemlje istarske.
    Kuca srce mojga grada,
    grada Pazina.
    Tu mi žive najmiliji,
    prijatelji i rodbina.
    Trošti, Beram i Gračišće
    draga mesta duši prirasla,
    tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    ...
    A škola kada fini
    uživaju dica,
    skaču va potok
    sa rečkega krova.
    Kuca srce mojga grada,
    grada Pazina.
    Tu mi žive najmiliji,
    prijatelji i rodbina.
    Trošti, Beram i Gračišće
    draga mesta duši prirasla,
    tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Kuca srce mojga grada,-
    grada Pazina.
    Tu mi žive najmiliji,
    prijatelji i rodbina.
    Trošti, Beram i Gračišće
    draga mesta duši prirasla,
    tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    Tu va Hekeh zdol kostanja
    i moja su dica odrasla.
    ...


  • Mali Ivica prvi put pođe s roditeljima na nudističku plazu. Tamo, nakon pola sata igranja u pijesku dođe tati i kaže: "Tata, tata! kako to da neki muškarci imaju onu stvar dužu a neki kraću?"
    Tata odgovori: "Ahm... Pa to ti je sine, na neki način vezano s inteligencijom, tj. oni muškarci kojima je ta stvar nešto iznad mjere, u pravilu su gluplji..."
    Sin zadovoljan odgovorom, ode se dalje igrati. Nakon nekog vremena dolazi tati: "Tata, tata! Eno, tamo jedan priča s mamom i sve je gluplji i gluplji i gluplji.......

    Pitala učiteljica djecu šta je to najteže na svijetu? Javio se mali Perica i odgovorio :" To je ona stvar mog tate." Učiteljica ga ukori i na tome se završi. Međutim kasnije uciteljica (ko žensko) počne razmišljati šta li je to tako i sve nešto u tom smislu, i na odmoru pozove Pericu i diskretno ga upita, šta je mislio kada je onako odgovorio. On joj ispriča kako se prišuljao do sobe od roditelja i čuo kada je majka rekla :"Ovo tvoje ništa na svijetu ne bi podiglo."

    Mama i tata poveli Pericu na prvo vjenčanje. Perica k'o Perica,pun je pitanja.
    "Mama,zašto je ona tamo teta sva u bijelom?"
    "Zato,sine sto je bijela boja,boja sreće,a ovo je najsretniji dan u životu svake žene."
    "Aha,dobro,a zašto je onda onaj njen čiko odjeven u crno?"

    Dodje Plavuša jedan dan kući i kaze Mužu: Danas mi je jedan čovjek dao 5 dolara da se popnem na drvo.
    Muž: Budalo jedna, samo je htio da ti gleda u gaće.
    Sljedeći dan....
    Plavuša: Danas mi isti čovjek dao 10 dolara da se popnem na drvo. Muž: Budalo jedna, samo je htio da ti gleda u gaće kao i prošli put.
    Plavuša: Ovaj put sam ga prevarila, NISAM OBUKLA GAĆE.