ludo dijete

24.12.2006., nedjelja

MERRY XRISTMAS!!!!!!!!!!!!!!!!

Eto opet ja, iako ne znam zašto uopće pišem. Valjda da se ispušem jer nemam više kamo. U dnevnik mi se ne da pisati jer mi je već dosadno, a blog... Pa možda kad znam da će ga netko pročitat mi je malo lakše. Barem se nadam da će mi biti... A dobro...
Posljednjih dana sam u takvoj komi da je to za ne vjerovat! Stalno sam loše volje i sve mi je glupo i dosadno i ne znam šta bi radila sama sa sobom. Grozno! Starci mi šize, ja šizim, užas! Pokušala sam riješit tugu Eminemovim pjesmama, to mi uvijek upali, ali ne i sada. U takvoj sam komi da sam počela crtat ubijene anđele i govorit da Bog ne postoji, a ja sam inače veliki kršćanin i od kad sam se rodila vjerujem da nam je Bog sve. A sada ja ovakva. I još k tome sam i krizmanik, idem svaku nedjelju na misu i molim se svaku večer. Neki će mislit da sam spaljena, ali eto. Takva sam. Barem sam bila. Više ne znam u šta da vjerujem i šta da radim sama sa sobom. Ako netko zna i ako mu se da pisat, neka mi napiše jer ću se ja ubit ubrzo, a ne znam ni pravi razlog toga. Samo znam da trenutno imam sranje od života, a do pred tjedan dana sam bila ful sretna i vesela. Nemam pojma ča mi je....
Mrzim LUKU!!!!!!!!!! I GOJKA!!!!!!!!!!!! Gojka zato jer se pali u mene i morao je to reć cuijeloj školi, a najveći je problem ča se ja ne palin va njega, a on i ostali nikako da to shvate!!!! A Luku mrzim zato jer mi je brat danas pročitao poruke, pročitao je i jednu Lukinu poruku u kojoj spominje Gojka i brat me stalno zeza, a drugi razlog je ča me i Luka sam stalno zeza, a prije nije uopće ili je samo malo. Nemam pojma šta im je, ali znam da mi idu užasno na živce!!!!!!
Danas smo slagali bor, tj. ja sam malo na početku, poslije mi se nije dalo. Baš je lijep, onako šaren i tako. Sviđa mi se!
Ja mislim da više nemam ništa za pisat, pa zato kisač!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.