ludo dijete

30.11.2006., četvrtak

Evo opet mene na 30.11.

Danas, kao i inače nije bilo naš jako zanimljivo u školi. Delali smo taping, uspela san ih 36, to mi je rekord!!!!!!!!! To je za sad jedino novo u školi. Osim ča nan je Velčićka opet neč govorila o tome kako niš ne delamo, niš ne učimo i tako. A glupače...
Imam jednu jako važnu vijest: Čini se da se Vanesa želi pomirit s nami. Imam takav osjećaj, ne znan. Valjda. Ja san s njun nekad na "bok, bok" i to je sve. Više uopće ne mislin na nju i puno mij lipše va životu. Neka reče ona Paulicaaa da nisan ok ili tako neč, ali mene baš briga. Vanesa mi niš ne znači va životu i ona to zna. Ne želin joj zlo iako bin trebala, aš ča mij prošlo leto delala ne želin ni komentirat, ali nema veze. Dok god mi se ne obraća previše, sve će bit ok. A ako mi se pokuša više obraćat, ja se neću obazirat na nju. I ona to zna i menij drago da se razumimo oko toga.
Eto, ja mislin daj to to.
Iman i puuuuno pozdrava
: BIG POZDRAV BEI, DORI, TINI, IVONI, LORENI, PACOTU, SANDRU, LUKI, MATIJI, ĐINU, IVANU, MARINU, ROMANI, ŠEILI, EMINI, TAJANI, NIKOLI, MARIU, DORIANU, MARKU, DRAŽENU, GOJKU, KRISTIANU, KESI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smokin

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.