ludo dijete

09.11.2006., četvrtak

POZDRAV NARODU!!!!!

Kako ste ljudi? životinje? biljke? bakterije? i ostala živa bića?! Ma ja sam super!!!!!! Napokon mi se Vanesa više ne obraća, sa frendicama mi je sve super, u skoli isto, ma odlično!!!!!! Jedino mi je malo glazbena problem jer u subotu imam kolokvij ljestvica, ali dobro. Već ću ja to nekako riješit. Samo malo provježbat prstomet i to i sve super! Sutra mi Bea, Dora, Martina, Tajana i možda Tina neće bit u školi. Bea, Dora, Martina I Tajana idu u Zagreb na izlet s literalnom i likovnom (a ja na žalost ne mogu....šmrc....), a Tina možda ne dodje u školu radi obiteljskih problema. U školi će zato ostat moja najdraža prijateljica Vanesa! Užas! Ali dobro, ostat će Lorena i Ivona, pa je to super. Poslije ću još pisat, moram nešto drugo provjerit!
Pusa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.