ludo dijete

21.10.2006., subota

Meni je jaakkoooooooo dosadno.....................

Pošto mi je dosadno, danas ću samo nekog pozdravljat! Pozdravljam Beu i nadam se da će sutra doć na misu jer mi jako fali! Pozdravljam Doru jer mi jako fali i nadam se da me u ponedjeljak neće ubit u školi pošto sam joj napisala dvije riječi koje je zamrzila i koje će vjerojatno mrzit do kraja svog života a to su ˇčokoladni bombončićuˇ. Pozdravljam Lorenu i molim je da mi ne zaboravi sutra donijeti mp3! Ivoni jedan big pozdrav i neka dođe u školu čim prije! A mom malom piliću Tini jedan big big pozdrav i kisss!!!!!!!!!!!!! Sandru isto pozdrav i molim ga da se malo smiri i bude kao na početku godine - zabavan i super, a ne umišljen kao sada jer to svima ide na živce! Gojku jedan veliki pozdrav i ozdravi čim brže! Mogla bi još tih pozdrava napisat, samo mi se ne da pisat. A, da, zaboravila sam napisat onaj najvažniji: Veliki pozdrav Saši, koji mi se od kraja šk. godine ne javlja i molim ga da bar pošalje SMS i da se ne ljuti na mene bez razloga! Eto, ja mislim da je to to, a i više mi se ne da pisat. Bok,bok,bok,bok,bok,bok,bok,bok,bok,bok,bok,bok,............
rolleyes

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.