< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje ću pisat svašta...

MY BANER...
Image Hosted by ImageShack.us

OVO JE MOJ BANER TAKO DA MI UĐETE U DRUGI BLOG.....

Image Hosted by ImageShack.us

Nešto o meni...

Image hosted at bigoo

Ovo sam ja:Vendi
Dob:12
Znak horoskopa:Blizanac
Volim:Pjevat,plesat,igrat rukomet,prijatelje,Evanescence,...itd...
Ne volim:ljubomoru,bezobrazluk,umišljenost,ljude koji misle da mogu sve,....itd....
Naj prije:Bara,Luca,Ena.T.,Rea,....
Naj prijatelji:Ivo.N.,Marko.K.,....
TO JE ZA SAD TO PRIPREMITE SE ZA PRIČU...
ŠALJEM VAM VELIKU PUSU....


Kakav van je moj blog?
Odlican
Super
Dobar
Onako
Ma brisi ovo
  
pollcode.com free polls



Sto mislis kakva sam osoba?
Luda(u pozitivnom smislu)
Cool
Super
Dobra
Pa onako
Grozna
Ljubomorna
Dosadna
Katastrofa
Gadis mi se
  
pollcode.com free polls

srijeda, 04.04.2007.

Moj 20 post na ovome blogu........

deadKao što vam naslov kaže ovo je moj dvadeseti post na ovom blogu.........smijeh
deadI evo od ovog posta vam obećajem da ću pisati duže postove.......
Eto pa ljudi da vam kažem što mi se jučer desilo.....
Jučer na satu razredne smo morali sjesti u krug i
govoriti neku ljepu osobinu za onoga sa desne strane i
neku lošu osobinu za onoga sa ljeve strane........
Za mene je Rea rekla da puno pričam na što sam ja
dodala da je to za mene moja dobra osobina.......cerekcerek
A Matana je rekao da sam o.k......deaddeaddead.....
Ja sam morala reć nešto loše za Matanu....
Pa sam rekla da dodaje nekad glupe komentare....namcor....
Što je istina.........zujozujozujo
Ma da ostavimo sad malo razrednu pa da vam kažem
što se desilo prije nje........
Ja i Matea smo se odjednom potukle......njaminjami
Naravno da smo se zaprave potukle bilo bi svega
a ovako je bilo samo mala šala.......cool.....
I eto ljudeki moji tako vam je to........ludlud
Šaljem vam kisssssss i želim punoooo komentara....cerek...


image hosting file



|Komentiraj 55| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.