koliko me poznaješ

Ako me bude tražio,
recite mu da sam umrla…
…Ako ce tražiti moje tijelo,
recite mu da sam izgorjela…
…Ako bude tražio moj grob,
recite mu da je na dnu mora…
…A ako kaže da me volio,
nemojte mu vjerovati
...jer on me je ubio…
Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters



POGLEDAJ NA SAT I SVE ĆE TI BITI JASNO...
NITKO NIKOME NE ŠALJE PORUKE OVAKO KASNO.
TO RADE SAMO ONI KOJIMA JE STALO
A ZAŠTO JA TO RADIM, RAZMISLI MALO.
Miscellaneous Glitters

Miscellaneous Glitters




ŽIVIM-jer su to oni htjeli
VOLIM - jer sudbina to svima dijeli
PATIM - jer volim drage oči Tvoje
UMIREM - jer volim ono što nikad neće biti moje. ....

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Free Counters
Free Counters




Image Hosted by ImageShack.us


By..x...LeLa...x



blogovi koje ja ćesto posjećujem
****nina****
***šepa***
****ivana****
***tomićka***
***rajća***
**prky**
**gaby**
*honey_girl*
*4ever avril*
*blagica*
super dizajnevi


dino jelušić
mateo đido










utorak, 12.06.2007.

....post je moj naslov....

ljudi moji ja više ne znam što da radim!?!??
moja simpa se posvađala s mojim najboljim prijateljem.....
a ja sam sada kao između dvi vatre!!!!
stvarno neznam šta ću sada jer obojica imaju pravo.....
jedini problem je što ti razlozi nisu baš nešto veliki!!!!
još mi ne ide u glavu kako su se mogli posvađat nakon
13godina (odrasli su zajedno)!!!!
prije misec dana su bili u super odnosima,a sada se ni
ne potdrave kada se susretnu.....
ja bi tila bit od koristi i pokušat ih pomirit ali neznam kako!?!!
ne pada mi ništa na pamet.....
ludi pomozite........!!!!!!!!!!!


Send a Teddy Gram at bigoo.ws



| CoMeNtIrAj (65) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.