< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

***OpiS BloGA***

ZabAVa,PriJAteLJi,ŠkoLA...

...LinKaČi...

AnA

MArIjA K.

MaRijA G.

MaGy

MeLaNy


...:::kUtAk Za ČitAteLJe:::...


-OdaZivAm Se nA MiJa
PreZimEna se tREnuTNo NesJEćAm
-LUdAcha koJa lUDujE sA mnOM Je AnDreA(naj prija)i kaRla(taKo-Tako)
-iDEm u NEnOrMalNi 6. RaZrED...

-VoLim:
-JeDnOg DecKa(Pozz njeMu)-My fAmily
-DruŽeNje
-PriJAteLJi bI mE oPIsAli kAo:
-TvrDogLaVa
-UvJEk SE sMIjE Ali I pLaćE
-NekAD nEVolI SaLU nA sVOj raCUn Ali INAce VoLi...

OnotO mI SMeTa KOd LjuDI jE:
-BezObrZ+aZNoSt
-OhoLosT
-ŠkRtoSt
-UmiŠlJeNOSt
InAce SluSam
-RnB And Hip-Hop
-RihAnNu
-I sVe StrAnE

:::ZaNiMljiWoSty:::

KoliKO PrOzOra ImA dVor,
KolIko IgliCa Ima bOr,
KoLiKo ZvJezDiCa Na NebU sJa
toliKo TebE vOliM Jaa...

IjAko GluMim Da mI do TebE niJe StaLo Za zaGrlJaj nJegOv Moje srcE sVe bI dAlo,
iZa rAvnOdUšnosTi lJubaV sE kRijE ZaR NiKaD nEcEs SvAtiT dA do tebE sTaLO mI jE!!!


Ti me PitAš KogA vOlim...
EvO dA ti oDgoVoRim...
BolJe ĆitAj prWa SloV...
Eto teBi oDgoVorA...

utorak, 06.05.2008.

...Swe sTa Je Lipo Kratko tRaJe....

Ewo mENe lJudi Sa odmora,MisLim PraZniKa..hehe...Pa Da pOcNemO oD CetWRtkA ZnAci 1. MaJa...Pa UjuTro san se digLa SpremiLa sAn Se I oslA do AnDree Da iDemO zAjEdnO nA RiVu...DolI Su BiLi Mili;mArKo,BiTa,StAna I gRmA I SamO smo in fAlile jA i deEe...BeZwEzE smo ja I onA sEtAle s muSkiMa A oNdA jE DosLa MaRija G. I nJeNa RoDiCa IvAnA K. BilO jE dObRo....OnDa Je SljEdIla lOjewa GreDa...U kOjoJ jE janJe doBiJo STipE L....StIpe cEstItAn....Pa Je oNda bIla UtrKa mAgArAca...To jE tReBalO ViDit...PrijawIjo Se lJubO L. InAce kAo StiPin BraT...OswOjiJo jE 3. Msto...Pa ŠpEk CeStiTan....A oNda su sWi OsLi nA RucAk A nEkAko sAn nasLa mArtinu i mAlU Miu...SetAlE sMo i gLedAle UtUrKo KonObAra U kOjoj Je pObJedijo JeDan iZ "DalMaTinA" iNacE nAjPoZnaTijI rEsToRan u B.V....KaSnIje su doSli bRelJaNi E oNdA smo Se mAlO zEzAli pA SE rAsTali SamO jE LeeNdA DamJan oSta s nAmA...IsLi Smo dO OtvOrEnog InAce KaFic...I tAmo sU nEke zEnSkE PiValE nArOdNe Pa nan Je JeDnA iSpUniLa ZeLju "ASPIRIN"...kad Je To Bilo gOtOwO jA i mARko Smo iSli kuCi(on SwojoJ Ja SwoJoJ)Ali osLi Su Swi...Jer Se mOrAmo SpRemAt Za pRwI pLjeSak...NasA EkIpa dO mAkArSkE jE BiLa LuDa...E oNdA sMo GlEdaLi ANU kAko piVa...AnA Ti Si Naj..TriBaLa Si pObJedIt....

A sAdA 2. maj InAce pEtAk....E Tu Se NEsIćAn Sta saN Swe rAdiLa......Ali krAtKo...DoSaDno....
Pa OndA subOtA:CijEli Dan sAn BilA sA RoDicon I pRijAtEljiCaMa....RolALe,IgrAli PikAdo....iTd....
NeDilJa jE bIlA gluPa...DoSadNa...BezObRazna.....TakO dA uOpCe nEzEliM o njOj......TukA jEdnA....hAhA...
pA oNda poNeDijak....BilO jE u sKoli oDliCno...umaLo Smo sRuSili sKolU mI ŠeStAšI...Ma mI smo Van luDi 100 nA sAt....pA kad SaN dOsLa KuCi malo sAn UcilA i oSlA u Ane....tAmo jE bilA TonKa Pa SmO iGrAlE SIMS 2 PETS....ja sAn NApRawIla sebE sA sWojOn LjuBAvI...Koju pUNo JOjiN......Pa San Kuci jOs mAlo iGraLa SimS pa OsLa na TreniNg....Na TrenNgu jR bIlo LudO...gAđAli Smo Se lOpTicAma,ZeZali TreNeRa...itd....A kad saN DosLa Kuci SilA sAn 5 MIn. Za kOmp... I oSlA lEc....a Ewo Sad ZuRn Do kEkE JeR IDeMo
nA TReNinG....pUno PozDraVa MojOj JUbAvI i MoM rAzRedu....Ciaooo.....



| kOmEnTs. (39) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.