!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> DEPILACIJA I KOLAČI - ovo je cool - Blog.hr

27.07.2006., četvrtak

DEPILACIJA I KOLAČI

danas oko 9 ujutro su došle moje frendice Matea Mlivić, Ivana Čorak i Mirta Petrović!!!!
ja i Ivana smo imali namjeru praviti kolače, a Matea i Mirta su isprobavale novi depilator.
kao i planirano upalili smo muziku i počeli...... Matea i Mirta su preplašeno gledale u depilator i jaukale!!!!
a ja i Ivana smo se svađale oko šečera naravno ona se pravila pametna!!!
umjesto da smo slušale glazbu mi smo čuli samo jaukanje!
a kolači........ nakraju su ispali dobro vjerujte mi,a depilacija za prvi je puta DOBRO prošlo!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3

Cursors