!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> dosadno - ovo je cool - Blog.hr

02.07.2006., nedjelja

dosadno

danas je 02.07 i vani kiša lije ko iz kabla pa mi je jako dosadno eto malo uređujem svoj blog i neznam šta da radim i pa malo pišem.
brat me izluđuje jer hoče da se kartam s njim a ja ne želim.
dan je dosadan grmi i sjeva a ničega nema



evo me opet

nakon jučerašnje popodnevne dosade ipak sam se predvečer zabavila.
svi ovi kretosi sa moje livade su igrale neke socialne igre, ali tada je došao još jedan veči kreten koji je donjeo igru LOPOVA I ŽACE PO LONDONU ta igra nije bila tako loša zapravo bila je bolja od ubijanja dosade. nakon svih tih igara oko 23 i 30 svi su se razbježali kući jer je počeo veliki pljusak-luzeri


image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3

Cursors