SLIKICE...

eo ga..
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ANCHEY-BANANCHEY :):):):) (mawa annuska) :)
Image Hosted by ImageShack.us


IVE I JA...
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


fora swike....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

Opis bloga

...


slikice mojih ljudofa...

eo jedan super lik...
uvijek mi pomaze i super mi je frend...
jako je sladak i jako zgodan...
ma the best je...
i uvijek s njim mogu pricat...
VJERAN:
Image Hosted by ImageShack.us


Eo ovako ovo su moje male mustre...
s njima mogu sve podjelit...
male slatke fraerice...
hehe....sretno zauzete...
ma moje PRINCEZE....
DUNJA I KEKA:
Image Hosted by ImageShack.us


prije ne tako dobre a sada kao seke...
obozava zezanciju...prava mala rokerica...
hehe...
JOVANA
Image Hosted by ImageShack.us


ma ovo je moja kuma...
najbolja i najslada cura....
sretno zaljubljena i super spasiteljica mog zivota...
uvijek pomogne ma moja kuma...
IKA:/na slici smo ja i ona zato sto neam trenutno njenu sliku di je sama...
Image Hosted by ImageShack.us


moja frendica...
otkacena,omiljena kod deckiju,super odbojkasica...
ma sve naj o njoj...stvarno je cool cura...
KELAVA:
Image Hosted by ImageShack.us


MOJA NAJFRENDICA
- treba koja uvijek ima rijesenje za sve probleme...
najbolja cura ....svi je trebate pozeljeti..(hehe)
ona je meni super....
trenuutno neam ni jednu sliku...al bit ce vec danas....al kasnije...
ANNABEL.....


eo jedan lik ...
sladak,fora lik....obozava tehno...
a sta da vam jos kazem...
o njemu SVE NAJBOLJE...
AKI:
Image Hosted by ImageShack.us


JEDNA likusa....
s njom uvijek mogu pricati o svemu...
uvijek pomogne a to je TASHA(neam trenutno njenu sliku al bit ce)

cura....
spremna na sve probleme...
moze i hoce pomoc al uvijek...
pita za misljenja ...i volim je jako hehe...
moja IVANA:
Image Hosted by ImageShack.us


ovo je lik kakvog nigdje nema...
NAJBOLJI NOGOMETAS...
igra kao c.ronaldo....(ipak potjece od njega...)
to je moj frend nenad!
njegova slikica:
Image Hosted by ImageShack.us



fora lik...
mogu s njim pricat o svemu..
super je lik....i ono voli zabavu...
NEMANJA:
Image Hosted by ImageShack.us


ovo vam je mala slatkica...
jednostavno likusa i pol...
obozava se smijat...
medu njom nemos sutit...
smijes se dok ona nes provaljuje...
BOJANA:
Image Hosted by ImageShack.us



nemojte se ljutit vi koji niste sada tu..
stavit cu i vas...nit imam slika nit mi se da pisat...
al kad nabavim slike napisat cu bez brige
WOLIM WAS PUNO PUSA...!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 01.07.2008.

... dan za danom!

cerekeo mene...tu sam....napokon...
nisam pisala post jer ste vi bili skrti na komentarima hehe...
ma salim se..
ma ne nego nisam pisala zato sto mi se nije dalo a i nisam znala sta da pisem..
al sada znam bang
eo ovako...
isla sam na jedan turnir na kojem je bilo odlicno moja jona se spetljala sa anteom....eek(valjda se tako pise)ime mu je ante uglavnom...
hehe
ma ono bas su mi sjatki....cak ce ici i na blackout zajednooooooo!!!!!!!!Uhhhhhhhhhhhhhh!
blablajona sretno s njimmmmmmmmmmmm!!!!
eo moj ljubavni zivot se malo promjenio...
nisam vise samac....barem se nadam hehehe...
ma ugl. upoznala sam jednog decka koji je super prema meni,samo se smije i kao BEBA je...
beljzuboroflrolleyesnut sta da vam kazem....NADAM SE DA CE MI DOBRO ICI...
hehe ovim putem ga pozz i saljem mu jednu big big big KISS...
sta da vam jos pisem??????????? stvarno neam pojma...
a da vam stavim malo slikica???? ne bi skodilo...heheheh
ae evo vam slikicaaaaaaaaaaaaaa..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




opet nas dvije...NASMIJANE RAPERICE...(nesretnice)
Image Hosted by ImageShack.us



opet pikcr sa kapom hehe...thumbup
Image Hosted by ImageShack.us






eto ne da mi se vise...puno vas voli vasa (kako bi jona rekla) GOGA....HAHAHHAA...
ma jono moja sretno sa antom iako ti sreca nije potrebna...
EHHHHHH SAMO ME ZANIMA KAKO CE PROC ONAJ DOGOVOR.......TAJANSTVENI DOGOVOR..... KAD PADNE NOC...
hehehehehheheheheh

ljubim vas sve....a velika pusa i pozz lete MARINI,JONI,KEKI,DUNJI,ANNABEL,ANITI,GORANU(naravno), mojoj ajmo tako rec "ljubavi" haha....
etoooooooooo gaccccc odo i bubim vas sveeeeeeeeeeeeee



komentiraj (66) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.