<body> STRAH - lude ljubavi za 5 - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

slike i ostalo

Varalico - Colonia
nove slike....
ja i anamarija...

kudrić

petra i ruza...

petra u petak vani...

danica u petak vani

ja u petak vani...

ja i moje ruzica

ja na ogradi...


moj razz al sam neki...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Marija (na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us tomislav my best frend ( na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Valentina ( na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Viktorija ( na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Valentina i Petra na partyu za valentinovo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja jedina seka Ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo se zove brat Marko hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us i ovo je taj lik haha


Free Image Hosting at www.ImageShack.us petra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us opet petra

MMisunderstood
AAstonishing
TTechnological
EEccentric
JJealous
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



....MALENA...

Malena,noćas srusio
se svijet.
Malena,sve je tako
glupo bez tebe.
Sad kad je stvarno kraj,
bože snage mi daj,samo
da prođe ova noć.
Tako prokleto sam
čekam novi dan.
Prvi četvrtak bez tebe.

Malena,oduvjek
si znala tko
sam ja.
Malena,ne mogu
ja bez svojih
oblaka.
Sad sve su iste
ko ti,sve se
smiju ko ti,
kako su ljepe,samo
da znas...

Sve me ljube ko ti,
Sve me lažu ko ti,
Sve su moje,a tako
sam sam...

Malena, kako cu
bez tebe sutra.
Malena, falit ce mi
s tobom jutra.
Ima drugih ima boljih,
ali nepoznam
samo ti si
moja.


Malena,noćas srusio
se svijet.
Malena,sve je tako
glupo bez tebe.
Sad kad je stvarno kraj,
bože snage mi daj,samo
da prođe ova noć.
Tako prokleto sam
čekam novi dan.
Prvi četvrtak bez tebe.


Malena, kako cu
bez tebe sutra.
Malena, falit ce mi
s tobom jutra.
Ima drugih ima boljih,
ali nepoznam
samo ti si
moja malena
myspace layouts

myspace layouts

href="http://www.blinkyou.com/glitters.php" target="_blank">myspace generator

myspace generator

photo hosting

photo hosting









nešto malo o meni

**moje ime...mateja...**
**prezime... po tati...**.
**rođena sam...30.06.1994
**volim...seku i brata... i sve što mladi vole ...**
**OBOŽAVAM....ljubav ..**
**mrzim.. umisljene i glupe ljude....**
**naj pjesma..."ledena od toše...**
**naj pjevać...toše, valentino.....**
**naj grupa... prljavo kazalište, colonia....**
**naj glumica...%**
**naj glumac...zac efron...**
** naj film ... high school musical...**
**naj jelo...pa i nemam ga...**
** naj pice... gusti sok i voda...**
** nikad necu zaboraviti... a sta mislite...**
** moj mob... motorola k1 red...**

To je valjda to...............

PRIJATELJI

moji prijatelji moje blago ko ih dirne nije mi bas drago hehehehehe



prijatelji su vječno blago!!!!

myspace

myspace

SREĆA MOGA GRADA

Vukovar grad sreće,
grad na plavom Dunavu.
U njemu se čuje dječji smjeh,
govor ozbiljnih ljudi.
Čuje se šum rijeke
i vraća u dane neke.
Kada se pojavljuju oni ,
oni koji su ga rasturili do kraja.
Uvukli mu se pod kožu,
ranili mu srce.
Rijeka više mije plava,
sada, sada je crvena,
jer u njoj više nema pjesme ,
u njoj je tisuće mrtvih ljudi nevinog srca.
Ništa nije kao prije, sada sve je drugačije,
sve je srušeno i razoreno.
Nema dječijeg smijeha,
ni govora ozbiljnih ljudi,
Samo vrisak «gotovo je, gotovo je» .
Ne nije.To rekli smo mi
mi dijeca čiste duše vesela srca .
Borimo se da spasimo grad,
pjesmom, smijehom i veseljem
Dajemo sve za naš grad i velike ljude u njemu.
A oni su shvatili...
Mi smo jači a njihova zloba odlazi .
Sada je opet sve kao i prije,
osim nezaraslih rana moga grada.
Al´ naša je nada unjeti sreču izlječiti rane,
i vratiti osmjeh na ulice moga grada.
Prošle su godine i osmijeh je tu,
a krvava rijeka i ranjeni grad ostaju u sjećanju.
myspace layout

myspace layout


STRAH
18.05.2007. - 14:06

Joj ljudi 9.6 idem u KNIN sa gradskim zborom na festival,pjevam solo i užasno me strah. još na kraju radim špagu JOJ!!!!Tamo ce mo ostat koji dan pa ce mo se i KUPATI jjjeeee, to je pozitivno ali me je strah....



| 1 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> STRAH - lude ljubavi za 5 - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

slike i ostalo

Varalico - Colonia
nove slike....
ja i anamarija...

kudrić

petra i ruza...

petra u petak vani...

danica u petak vani

ja u petak vani...

ja i moje ruzica

ja na ogradi...


moj razz al sam neki...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Marija (na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us tomislav my best frend ( na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Valentina ( na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Viktorija ( na satu engleskog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Valentina i Petra na partyu za valentinovo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us moja jedina seka Ana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ovo se zove brat Marko hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us i ovo je taj lik haha


Free Image Hosting at www.ImageShack.us petra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us opet petra

MMisunderstood
AAstonishing
TTechnological
EEccentric
JJealous
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



....MALENA...

Malena,noćas srusio
se svijet.
Malena,sve je tako
glupo bez tebe.
Sad kad je stvarno kraj,
bože snage mi daj,samo
da prođe ova noć.
Tako prokleto sam
čekam novi dan.
Prvi četvrtak bez tebe.

Malena,oduvjek
si znala tko
sam ja.
Malena,ne mogu
ja bez svojih
oblaka.
Sad sve su iste
ko ti,sve se
smiju ko ti,
kako su ljepe,samo
da znas...

Sve me ljube ko ti,
Sve me lažu ko ti,
Sve su moje,a tako
sam sam...

Malena, kako cu
bez tebe sutra.
Malena, falit ce mi
s tobom jutra.
Ima drugih ima boljih,
ali nepoznam
samo ti si
moja.


Malena,noćas srusio
se svijet.
Malena,sve je tako
glupo bez tebe.
Sad kad je stvarno kraj,
bože snage mi daj,samo
da prođe ova noć.
Tako prokleto sam
čekam novi dan.
Prvi četvrtak bez tebe.


Malena, kako cu
bez tebe sutra.
Malena, falit ce mi
s tobom jutra.
Ima drugih ima boljih,
ali nepoznam
samo ti si
moja malena
myspace layouts

myspace layouts

href="http://www.blinkyou.com/glitters.php" target="_blank">myspace generator

myspace generator

photo hosting

photo hosting









nešto malo o meni

**moje ime...mateja...**
**prezime... po tati...**.
**rođena sam...30.06.1994
**volim...seku i brata... i sve što mladi vole ...**
**OBOŽAVAM....ljubav ..**
**mrzim.. umisljene i glupe ljude....**
**naj pjesma..."ledena od toše...**
**naj pjevać...toše, valentino.....**
**naj grupa... prljavo kazalište, colonia....**
**naj glumica...%**
**naj glumac...zac efron...**
** naj film ... high school musical...**
**naj jelo...pa i nemam ga...**
** naj pice... gusti sok i voda...**
** nikad necu zaboraviti... a sta mislite...**
** moj mob... motorola k1 red...**

To je valjda to...............

PRIJATELJI

moji prijatelji moje blago ko ih dirne nije mi bas drago hehehehehe



prijatelji su vječno blago!!!!

myspace

myspace

SREĆA MOGA GRADA

Vukovar grad sreće,
grad na plavom Dunavu.
U njemu se čuje dječji smjeh,
govor ozbiljnih ljudi.
Čuje se šum rijeke
i vraća u dane neke.
Kada se pojavljuju oni ,
oni koji su ga rasturili do kraja.
Uvukli mu se pod kožu,
ranili mu srce.
Rijeka više mije plava,
sada, sada je crvena,
jer u njoj više nema pjesme ,
u njoj je tisuće mrtvih ljudi nevinog srca.
Ništa nije kao prije, sada sve je drugačije,
sve je srušeno i razoreno.
Nema dječijeg smijeha,
ni govora ozbiljnih ljudi,
Samo vrisak «gotovo je, gotovo je» .
Ne nije.To rekli smo mi
mi dijeca čiste duše vesela srca .
Borimo se da spasimo grad,
pjesmom, smijehom i veseljem
Dajemo sve za naš grad i velike ljude u njemu.
A oni su shvatili...
Mi smo jači a njihova zloba odlazi .
Sada je opet sve kao i prije,
osim nezaraslih rana moga grada.
Al´ naša je nada unjeti sreču izlječiti rane,
i vratiti osmjeh na ulice moga grada.
Prošle su godine i osmijeh je tu,
a krvava rijeka i ranjeni grad ostaju u sjećanju.
myspace layout

myspace layout


STRAH
18.05.2007. - 14:06

Joj ljudi 9.6 idem u KNIN sa gradskim zborom na festival,pjevam solo i užasno me strah. još na kraju radim špagu JOJ!!!!Tamo ce mo ostat koji dan pa ce mo se i KUPATI jjjeeee, to je pozitivno ali me je strah....



| 1 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.