Prodajem svoje snove

ponedjeljak, 29.05.2006.

Promjene

Ne, nisan upala u wc-školjku, ne, nisan se pritvorila u prah nakon šta je zmaj iz kemije izriga vatru na me, ne, nisu me uništili kometi iz svemira, ne, nisan otišla na putovanje oko svita, ne. Jednostavno san se... *crveni tepih i fanfare za ovu izjavu* POSVETILA ŠKOLOVANJU.

Odlučila san se malo obrazovati, mada mi nije baš bogznakako uspilo, pa san zapustila blog. Čak san zaboravila samoj sebi čestitati godinu dana blog-postojanja, te rođendan (03.05. ovaj blog je napunio godinu dana, a ja 11.05. 17 godina).

Obavijest je iduća. Ovaj blog zahvaćaju promjene. Modernizirat će se. Nešto se mora mijenjati. Mijenjat će se sve, od adrese bloga, do dizajna, načina pisanja, sve. Ja se mijenjam, blog se mijenja.

Toliko je ljudi zapitkivalo za mene, da ne mogu živit od komentara na protekli post. *usiljeni smješak* Oni koji su me čitali i kad san pisala gluposti, ti će biti obaviješteni o drugoj adresi. A oni drugi, poput, nažalost moram ustanoviti, kenny koji su se toliko umislili i s brojem komentara porastao im je ego do te mjere da više ne mogu niti jedan jebeni komentar ostaviti... zbogom.

Dolazi lito. Postovi će biti mnogo rjeđi, rjeđi čak negoli su sad, ali nakon litnje pauze, vraćan se s pametnijim ričima, temama i sl. Dotad... bye.

Krava

29.05.2006. u 15:07 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Više se ne bojim mraka


Samo naprijed, u noć!

Ruše se zidovi

Blog.hr

Maja

Moje drugo sunce

- želim razumjeti sve jezike svijeta
- želim znati koliko ima zvijezda
- ima li života u svemiru?
- da li smo uistinu ograničeni na ovdje i sada?
- tako smo maleni... svijet je tako veličanstven.


Notturno
Noćas se moje čelo žari,
noćas se moje vjeđe pote;
i moje misli san ozari,
umrijet ću noćas od ljepote.

Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

T. Ujević

Tko, Ja?

Trenutno imam:
- sva obilježja ženskog roda
- 17 godina
- smeđe oči
- motor
- i vozačku!
- kekse u krilu (izmrvila san cili kauč)
- ovisnost o mobitelu i kompjuteru
- mačka
- kriznu situaciju
- karakter (iskreno se nadam)
- hm, da...