< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga


Myspace backgrounds



Free Website Counter
Free Website Counter



tu ću pisat o svemu po malo od sranja u razredu, provala, muzici i slično
MIMI
MMerry
IInteresting
MMischievous
IInfluential
Get Your Own Name Acronym








Myspace backgrounds





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://blognaadresi.blog.hr/

o meni i o svemu po malo

Image Hosting by Picoodle.com
cerekIME: Mirna( al nitko me tak ne zove osim ak je neko sranje u pitanju hehe(smokin)
PREZIME: koi trebaju znat znaju
NADIMAK: Mimi, Mimach,Mimika i sl.
DATUM ROĐENJA:5.12.1992
HOROSKOP: strijelaaaaaacfino
ŠKOLA: ale ale htš ( hoteljersko turistička Zagreb)
RAZRED: najbolesniji,najzabavniji,najgori,najsmješniji 1b partycerekfino
FRENDOVI I FRENDICE: nikog ne želim izdvajat iz osn ću napisat Ivy,Mars,Vahta i Tyna a iz srednje skoro svi iz razz :DImage Hosting by Picoodle.com
VOLIM: muziku,crnu i plavu boju, čupave dečke cerek, svoju ekipu 1. i 2. svoje starke 1. i 2. svoje marte, msn, bear share, smijeh, zezanje, viceve, putovati, more, snijeg, moj ročkas, poklone, nasmijavat i sl.,jezike, bicikl,klizanje,role,odbojku
NEVOLIM: cajkenonoburninmadheadbangmadblablapuknucu, umišljenost i dvoličnost , laži, rozo i žuto, kad zaboravim pass,MATEMATIKUpuknucu
GRUPE KOE SLUŠAM:Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com S.O.A.D, RHCP, Iron maiden, Metallica, Sex pistols, ACDC, Kiss, Hladno Pivo, Vatra,Psihomodo pop,Led Zeppelin,Guns 'n' Roses,Prljavo kazalište,Zabranjeno pušenje, Pips chips i video clips, Adastra, The Clash, Nirvana i sl.Image Hosting by Picoodle.com
KVART: DBV- DUBRAVAAAAAA ( rtc, žks )
LJETUJEM: U Novom Vinodloskom i na Viru
KAD NARASTEM BIT ĆU : televizor kad naratsem bit ću tv
TATOO- možda biljna jednog dana
BOJA KOSE- originalno proizvedena sa smeđom al su mu krasili svi pramenovi od
onih blond, crvenih do bijelih i dinamo plavih, crna i tako hehe
NAJFILM:
zelena milja, generacija x, babel

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


FEAR OF THE DARK- IRON MAIDEN

DON'T CRY-G'N'R
TNT-ACDC
AMARANTH-NIGHTWISH

NOTHING ELSE MATHERS-METALLICA

DIE DIE DIE MY DARLING

SMELLS LIKE TEEN SPIRIT-NIRVANA

LITHIUM-NIRVANA



WHITESNAKE-STILL OF THE NIGHT



PANTERA -THIS LOVE


HLADNO PIVO.PJEVAJTE NEŠTO LJUBAVNO

MLOHAVA ČUNA

FUR IMMER PUNK- tu je mile imao kosu ---MILE---->CAR! zubogreedy

ADASTRA-NABUJALA RIJEKA



ADASTRA FT.GENERAL WOO- PUSTI


RHCP-DANI CALIFORNIA


SNOW (HEY OH)



ADASTRA-TI SI SA NEBAsretan



SHINeDOWN(inaće je simple plan al ova mi je bolja)


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com






O MoJoJ eKiPi...:D


Photo Cube




Photo Cube




thumbupprvo ću pisat o mojoj ekipi iz osn ...a onda iz srednje zubo



OSNOVNA: MARS(MARSELA) zubo
Moje čupavo biće koje me uvijek može nasmijat eheheh...uh jedna osoba koja me može tpit puuno..( i moje ispade usred noći na maturalcu roflnaughty). super je frendica, uvijek spremna pomoći i prekrašno pjeva ĐUUUULI hahah wave

TYNA(VALENTINA)zubo
Moja tincheeee...cerek šza bi ja bez nje...ona vam je jedna mala štreberica koja je prošla dalje iz MATEMATIKE na školskom i opčinskom ( il di već) hahaha...isto smo si super još od osnovne...čovjeće kak se dugo znamo baš smo stareroflwave

IVY(IVONA)
Ona vam je naša Sestra Helga( ona je sito štrebsi ide dalje iz anatomije hahah)...kako mene to dijete zna nasmijat roflroflroflrofl...uz nju nikad ali nikad nije dosadno....ali još jedna stvar ... jaaako dobro čuva tajne ( dok ih ne otkrije nekome hahahah)nutwave

E sad ....ekipa iz srednje


ŠPIJA-TONKA(ANTONIJA)smijeh
Hijeeeenaaa heheh.....takav smijeh nisam čula... jao pre dobra mi je zubo...uvijek zna oraspoložit čovijeka,ima super savijete...i uskoro bi mogla bit nova bondova djevojka ŠPIJA007smokinwave

MARE(MARIJA)smijeh
Ljučibasta curica hehe iako je plava nije tak thulava heheheehfino. i ona kad počne onako na slavonski ...samo joj tamburica i dukati oko vrata fale heheh.... super ju je imati kraj sebe kad je kriza heheh...a ima one fensi zvijezdice smokinwave

REICH(ANDREA)smijeh
E to se zove bit plav! ona je plava u svakom pogledu... hehe ...sigurno ima puno poblajhanih koji joj zavide na prirodnoj zlačanoj kosi poput vile dead
ona me isto nasmijava svojim pamenim i manje pametnim izjavama hehsmokinwave

OSTATAK EKIPE:
da se neko iz srednje ne bi uvrijedio spomenut ću sve jer sam si sa svima dobra:
Ida,Texy,Malecka,Kika,Crna,Maja,Đurđica,Teao,Amy,Frkica,Chuby,Martina,Teca,Nikolina Bratz,Nikolina II,Dora, Ella,Cik,Fiš,Renhy,Smoky,Raič,Leyončić,Dega,Duje,Lara,Dea...i mislim da su to svi cerekwinksretanbeljzuboroflkisskiss

Da idete na pusti otok ...sta bi uzeli sa sobom?
mobitel i cvike
svoju ekipu
udzbenik i kalkulator XD
kremu za sunce i badic
fotic,mp4,ludo drustvo
bibliju i putni oltar XD
  
pollcode.com free polls


Get Your Own! | More Flash Toys


Image Hosting by Picoodle.com

a href="http://www.picoodle.com/view.php?img=/4/1/20/f_baby2m_8276034.jpg&srv=img31" target="_blank">Image Hosting by Picoodle.com

baby knutscha,  Image Hosting

pooosaaa...kak je mala slatkaaa

Image Hosting by Picoodle.com

ova je slika predobra...podjseća me na našu Reich kad odgovara ugostiteljstvo XD


© live every day like it's your last one





Ljeto nam se vratilo uwouwouwo... :D

wavewavecereknut Barem meni je!!....Za sve vas koi neznate....MENI JE GOTOVA ŠKOLA!nutnutnutcoolcoolzubozuboroflroflpartyfinofinomahmahnutnaughty....pitate se kako....e pa vidite... idem na praxu na krk od 1.6 do 1.7 i poslje još 2 tjedna sa svojima na Vir..... to je odlična stvar jer mi škola završava prije ...ali s druge strane mi je bed...jer...MOJA EKIPA 1. ( RTC) I MOJA EKIPA 2(HTŠ)...ostaju u Zagrebuno..... stoga šaljem pozdrave... Tonki, Mariji, Đuki, Texy, Maleckoj, Mayi,Crnoj, Idi, Kristinki, Reich, Martini,Amy,Frkici,Nini,Marijani, Teci, Boss, Lari, Dei.Dori, Elli, Nini Š., Duji, Degi,Raiču, Leyu,Smokiju,Fišu,Ciku i Našem Teu....koi nas je ostavio....Teo....nemrem belivt al fališ nam .....ti i tvoja podjebavanja..cry....i onda šaljem puse Marsici, Niđi, Bekiću,Vahti,Ivy,Tyni i ostatku ekipe iz osn....i još pozdrava i pusa...Spaljenom, Marinu a.k.a MEDO...svim sa bear shate i msn kissroflroflkissrofl...i ostalim čitateljima bloga kao i svim ppl iz Htš.... I LOVE YA ALL!!cerek...



Ok dosta pozdrava......sad neznam kaj da pišem....blog neće imat postova do negdje sredine 7 mj...pa molim vas kommajte.....:D


Sad idem van....sa svoima na pozdravljanje XD...e da...Tonka srce moje...hvala na djelu posta....VOJIM TE.......kissaaa svima mahmah



SUNČANI POZDRAVI S KRKA VAMA U ZAGREB smokinsmokin




31.05.2008. u 16:20

| 21--->Samo toliko? Zhelim josh! | Yes or No? | --->For memory | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.