ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

SvE o ŽiVoTu ŠeStAšIcA

Mi smo Klea & Petra.
Idemo u 6.e razred....slušamo
strano i malo narodnjake....best
frendice smo...volimo sve što vole
mladi....naj pjevači su nam:
-Rihanna
-P!nk
-Shakira
-Beyonce
-Pussycat dolls
-Eminem
-50 cent
-Avril
-Sean Paul
Naj frendovi su nam:
Marta,Ivana,Babić,Jerac,
Radoš,Zekica,Poštoka,Ivona
Grga,Ivković,Jerko,Miha
Šuška,Ivona,Zelićka,Nixa
Karla,Nikolička,Miškec...
U našem društvu nikad nije
dosadno….mi smo jednostavno
takve…
Ljubav:Petra zauzeta,a Klea slobodna..=)
Kisach

***************************

*ZALjUBLjENA SAM:I volim ga
jako...I svaki put kada se
izgubim,s njim lutam...Lutamo
najljepšim putevima,gazimo
najljepšim livadama,
trčimo po najvećim kišama i gubimo
se najvećim ulicama...
Zajedno smo i kada je loše,i
kada se u suzama topim,tu je kada
poželim,kada se
gubim jer,najdraže mi se gubiti s
njime...Najdraže mi je jesti sladoled od
vanilije u njegovom društvu..I znam
da ga volim...I znam da volim
čudne puteve i livade i onaj sladoled
od vanilije...Volim njegove oči,
oči u čijem pogledu se gubim,onim
nekim svjetovima lutam,onim livadama
gazim,onaj sladoled od vanilije volim...
I volim njegov zagrljaj.Osjećam se
sigurno.Onako kako nitko ne može,kako
nitko ne može ni sanjati.Jer taj
zagrljaj je ljepši od ičijeg sna...
Jer volim njega,njegove oči,
čudne livade,izgubljene svjetove
,daleke ulice i onaj sladoled
od vanilije...
(MOj NETKO...)

***************************

*LjUBAV:što je to?

*MRZiM:laž...

*HRVATiCA SAM SRCEM i DUŠOM i
VOLiM HRVATSKU(srce moje kuca za nju).

*SiGURNA SAM DA jE ŽiVOT LijEP.

*NiTKO Mi NE MOŽE REĆi DA POSTOJi
NAŠA DRUGA POLOVICA-NE POSTOji!

*jA O SVAKOj OSOBi MiSLiM NAjGORE
PA ČAK i O SEBi.RijETKO KAD SAM
SE PREVARiLA.

*VOLiM MAŠTU,U NjOj jE SVE TAKO
STVARNO.

*ZNAM DA NiSAM NAjPAMETNijA i DA
NiSAM UVijEK U PRAVU i ZATO SAM UVijEK
SPREMNA SASLUŠATi DRUGE.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 18.03.2007.

NoVi PoSt!

Hi…evo još jedan post…Petra je već puno toga napisala...
ovo mi je drugi put da sa nekim imam blog...
već sam imala sa svojom bivšom frendicom Sarom...
sada ću ga probati imati sa Petrom....
nemam pojma gdje da točno počnem…
prošli tjedan se jako puno toga dogodilo…
Za početak u školi je sve OK!....
Baš sam do sada čitala prirodu...sutra imam blok sat...
užas...nemamo povijest pa će mo imati prirodu...
Petra trenira tekwando ,a ja rukomet...ne treniram ga baš
dugo ali mi je super...

Petra, Marta i ja smo se posvađale sa Sarom….
cura je umišljena i bezobrazna….na svom blogu objavila
je neke gluposti o nama…ona za sve krivi nas a ona je
kao svetica….kako mi ide na živce…i sada cijelu školu
okreće protiv nas…ali vjeruje joj samo par naivnih cura
….većina je skužila šta je ona ustvari…
Na svom blogu je napisala kako smo se mi sa njom
družile samo zato što je ona najpopularnija cura na školi
,kao da bi mi bile onda poznate…….moš mislit….stvarno
si je umislila….dobro pustimo mi Saru na miru…ne želim
se više zamarati sa umišljenim osobama!...

U petak sam sa Petrom, Ivanom, Curiom, Babičem i Jercem
bila u luniču….bilo je zakon…..mislili smo ići opet ali Babić
nešto ne smijem…nemam pojma zašto…
Koliko u mom razredu ima umišljenih kretena…ajme meni
….Hodak si je nešto umislio i sada mi stalno nešto
predbacuje za Babića…kreten!...
Mi imamo najbolje društvo na svijetu...svaki dan se nešto događa....
baš nam je ludo....bar za sad...katastrofa....od slijedeće godine ,znaći
od sedmog razreda ići ćemo u novu školu....gotovo se seli većina školi...
i ja i Petra i Marta...ali nažalost Babić, Jerac i Radoš ostaju u ovoj školi!
Neznam kaj ćemo bez njih...bit će tak dosadno...
Razrednice su nešto govorile da ćemo ići svi zajedno na maturalac....
da se bar to dogodi....bilo bi super!
To bi bilo sve za danas...nadam se da ste danas saznali nešto više
o meni i mom životu....ostavljaj te nam puno komentara...kisach & by...

- 21:26 - komentiraj... (128) - printaj - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.