subota | 06.05.2006.

Hy!!!

Ova paris hilton koju je natali stavila..(..meni za inat..)..me "nagovorila" da napišem post,jer mi se je stvarno neda gledati...jučer sam poslije nastave još ostala ispred škole(..naša navika..) jer sam išla kod frendice,pa nam se baš i nije dalo ići odmah i lijepo smo išle mi u billu i nakupovale se "glupostima" za jesti..natali da si ti vidjela šta mi je paško napravio..kak mu nisam htjela dati čips on me svu našpricao axom...i to kako on kaže axe afrika...vjerujte mi nije bilo ugodno biti sva "namirisana" muškim mirisom...ijuu..!!!!!..ali zato kod dore je bilo supeer,ijako mi je žao što nisam išla s natali doma jer kad vam mi idemo zajedno kući tada pričamo sve i svašta..i crkavamo od smijeha..a najbolje je ono s tablicama..."..jh,jh,dh,nm.."...ali ne i ono..(..znaš na šta mislim..)...!!!!...i napokon je došao vikend,ali baš i neću imati vremena za glupiranje jer imam hrpuu zadaće koje mi se NARAVNO neda napraviti(..običaj..)...!!!!!..a sada porukica za emu,SAZNALA SAM NEŠTO..!!!!!!!!!!!!!!!!...naravno znaš na koga mislim...!!!!!!...hehe..idem jaaa...pooosa...
...Hana...

- 11:41 - Komentari (7) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.