ponedjeljak | 01.05.2006.

Aleluja..

U prvom postu smo rekle da ovaj blog neće biti pust,baš se i ne slažem s tim..u zadnje vrijeme mi se uopče nije dalo pisati postove a i nisam baš imala ni inspirejšn..a nemam je ni sada..!!!!..samo sam se htjela javiti..!!!!..kak vam se sviđa new pozadina,jel bila bolja ona prije ili je ova ok??...meni se ova sviđa jer ima ove nebodere,ili kaj su već..pa me to podsjeća na new york,i na ameriku..!!!!..bila sam happy u petak jer imamo produženi vikend,ali to prođe dok kažeš keks..i naravno sutra je škola,ona uvijek mora sve upropastiti..!!!!!..jeste gledali tekmu..dinamo i rijeka,ja se baš nadala da će rijeka pobijediti..ali je na kraju izjednačeno..!!!!!..pozz svima..xoxo...**Hana**

- 17:29 - Komentari (5) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.