subota | 15.04.2006.

Dosadno je...ali je dosadno majko mila....

Hay ljudi....kako ste??? Jeste dobro? Ma jeste,jeste znam ja to...hehehe...I prode jos jedan dosadan dan!!!!!! Gubila sam vrijeme,bezveze,dosađivala sam se,isla sam malo u vrt,malo sam igrala rukomet na terasi....stvarno je bilo dosadno!!!!! Nema sta...Jos kad se sjetim da je sutra uskrs,moram cijeli bon potrosit da bi svima cestitala....ufaa.....ALI NECU SVIMA CESTITAT!!!! he he he...I tako...I sad isto gubim vrijeme,radila sam neke kolace,kozna dal ce bit jestivi...ma,koga briga? hehe....Malo sam se zabijala u zidove,i onda sam dosla malo za komp,sad cu ic igrat World Of The Warcraft....mislim ako mi se bude dalo...hahaha....Ubiti sad cu slusat mjuzu i malo radit na blogu....ma neznam,stvarno neznam....Kizza svima od Nate!!!!



Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


- 17:47 - Komentari (7) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.