Design by : cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga... a i druge stvari...

Pisat ću vam o psima raznim vrstama etc.
myspace layout

myspace layout



Pools
Kakav vam je moj blog?
Pa ok... moglo bi i bolje...
Cista stotka!!!
Pih.... Odjebi s njim odma.
Dobar
  
pollcode.com free polls

O cem bi ste vi da vam pisem???
o zivotinjama
o glazbi
o pjevacima
o ljubavnim problemima(ili samo problemima)
o stilu(emo, dreamer,punk,sport, casual...)
  
pollcode.com free polls

naj grupe i pjevaci:
Metallica
Evanescence
Gibonni
Thompson
Iron Maiden
Nickelback
Simple plan
Ne - yo
Shakira
Avril Lavigne
Rihanna
Alicia Keys
  
pollcode.com free polls

Linkovi


Jedni od mojih dražih blogova(oni koje posjećujem)
°°I Love Dogs°°
~Bartie~
~°Anchie°~
Moj blog koji nije o psima neg osobno...*
Svi koji ostave bar 35 kommova lete u linkove...











Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Glazba

kolko vas je bilo od sada!
free hit counter

hit counter


MusicPlaylist

petak, 12.12.2008.

Kod Jane

Bokić ljudeki!
Ja sam vam kod Jane!a sad je 9:o1...hehe
malo sam razočarana kaj mi niste puno kommali...
ali šta ćete ja ne kommam puno...
vratit ću vamm kommove možda ne
baš sve ali budem...
Na mobu sam si nabavila opciju od 1ooo poruka za 25 kuna....
cjelu noć sam se dop..aimee.....mislim da mi ...mislim da mi neće baš dugo trajat...ali nmw...Stvarno dugo nisam pisala post... tad sam vam rekla da sam slomila ruku. aime to bilo prošli mjesec.... ja sklinula longetu već od kad...Moram si boxove promjenit, malo dizz dodat slikice kaj ne?
nemam vam kaj za pričat... tj. pisat...Jana je upravo pojela a ja je čekam pa idemo u importane centar vlakom...joj taj šal oću od početka škole... pre zakon je....
mislim da će ovo bit moj najduži post do sad...heheh
jučer smo u jutro išle "jogirat" a onda smo išle samo do DMa na črnomercu
a onda nam je pala idea da idemo na trg i tak mi došle d centra... aimeee koja brukaaaaaaa....
ugl idemo mi sad po taj šal... papa ljudovi!!!



| Komentari (9) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.