Slikice


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

alt="Doll Avatars">
Doll Avatars



alt="Doll Avatars">
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars


AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Doll Avatars
Doll Avatars

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Doll Avatars
Doll Avatars

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Doll Avatars
Doll Avatars

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Click here to get avatars like this!

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars



POZNATI:
Beyonce

Glitterfy.com - Glitter Graphics


Ashley Tisdale

Glitterfy.com - Glitter Graphics


Avril

Glitterfy.com - Glitter Graphics










< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

Opis bloga

Malo o meni:
Friendster

Friendster



Zovem se Marija.Živim u Zagrebu, ali sam rođena u SPLITU i obožavam Split. Idem sedmi razred. Imam 13 godina.Treniiram odbojku(Mladost).
Omiljene su mi glumice MARY-KATE & ASHLEY OLSEN, a pjevačice:BEYONCE, Rihanna, Fergie i grupa:US5!!!!
Rođena sam u sječnju i vodenjak sam po horoskopu.

VOLIM:
njegacerek
frendice
dečke
Split
pse
mace
rolati se
vozit biciklu
Us5
Chrisa Watrina
muziku,
Beyonce
Olsenice
Tree Hill
High school musical
Chad Michaell Murraya
Step up
ić van i u kino
košarku
sport
odbojku
rukomet
skijanje
tenis
pričat
smijati se
zezati se
šteti se
surfat netom
msn
svoj blog
šminkanje
oblačit se
sređivati se
komp
mob
Vrbane
sunce
more
tulume
spavati
mp3
odmore
...i još puuuunoooo togaaa...

Mrzim:
plakanje
Tokio Hotel
ruganje
kišu
dosadu
svađu
testove
školu
ispitivanja
licemjerne ljude
rasizam
huligane
ubijanje
samoubojstva
nasilje

...a još dosta toga...<




US5!!!

Image and video hosting by TinyPic

MARY-KATE & ASHLEY OLSEN

Image and video hosting by TinyPic

BEYONCE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Doll Avatars
Doll Avatars


Click here to get avatars like this!
Myspace Layouts
Myspace Cursors

MOJE FRENDICE:

IVA...
Images for your blog

Images for your blog


Moja najbolja frendica,samo se nažalost ne viđamo često jer ona živi u Splitu. U njenom društvu nikad nije dosadno. super je frendica i uvijek se zajedno zezamo, bolje rečeno zezemo druge.THE BEST FRENDICA!

MARIJA...
Myspace

Myspace


Moja super frendica ujedno mi je imenjakinja, isto kao i Iva živi u Splitu, pa se nažalost rijetko viđamo. Voli životinje, a ima i mačiće koji su tako medeni i koje ja obožavam, s njom nikad nije dosadno, uvijek se zabavljamo i igramo sa tim preslatkim mačićima.SUPER FRENDICA!

MARIJANA...
Friendster

Friendster


Moja najbolja frendica u Zagrebu, idemo u isti razred i živimo u istoj zgradi, često se viđamo i zabavljamo, puno pričamo, a od tog razgovora uvijek ja brbljam ko navijena, a ona većinom kaže nekoliko riječi. Marijana zna čuvat tajne i to mi je super kod nje i naravno sve ostalo. ODLIČNA FRENDICA

LUCIJA...
Friendster Layout hosted images

Friendster Layout


Ona je baš super. Kat-kad je pomalo čudna, ali ljubav ju je udarila u glavu. Zaljubljena je u jednog dečka koji ne zna šta propušta, nema pojma. Volim joj pomagati oko njene simpe, i tekako. Dobra je frendica i fora je. Ali sad je njena simpa sad je srednja škola...Supač je ona...

IVONA....
Image and video hosting by TinyPic
A ona mi je super!Pametna je i nije zaljubljena!Iako često čudna , naravno...na dobar način...ima neki čudan svoj način razmišljanja i svoje izvale...ali ne bi mi nju volili da nam ona ne valja tako svašta...Smiješna je i s njom nikad nije dosadno...nasmijem se ko luda s njom...GREJT je ona



PAULA....
Images for your blog

Images for your blog


Ma ona mi je suuuuuuuuper frendica. S njom se znam zabaviti i nasmijati do suza.Ona mi je cool frendica. Mogu joj se povjeriti, a i volim joj pomagati oko njene simpe.Ona je cool i super, s njom nikad nije dosadno. COOL FRENDICA!



PJESME





Koliko vas je dosada bilo?


Free Hit Counter
Free Hit Counter



A sad mala ABECEDA:
A-auto, šta bi ja da mi starci ne voze auto...
B-bijela, nosi mi se bijela boja...hehe
C-crna, također meni draga NEboja, ali volim takve majice...ali nono...nisam darkerica sretan
D-djed, nažalost imam jednog, koji je bolestan, a ovog drugog nisam nažalost ni upoznala, jako volim svog djeda...
E-eskimi, hehe, ne kužim zašto sam ovo napisala...ali eto...brrrrrnut
F-fantastično, volim se tako osjećati thumbup
G-glupost, eto ja sam npr. GLUPA headbang, volim radit gluposti....i tako to
H-haljine, baš ih i ne volim nositi, ali imam dvije ( sivu i crnu sa bijelim točkicama) koje su meni osobno very kjut....sretan
I-igle, jooooj mrzim ih, mrzim se cjepiti, jooooj, ne vojim igle, boli kad te ubode, nonono....
J-jedinica, ne volim ju dobiti, a i s tim slovom počinje prezime od NJEGA cerekkiss
K-kava, pa koji put mi je drago ju popiti, razbudi me zijev
L-led, budi smiješna sjećanja...yesnutnaughty
LJ-ljubav, volim ljubav, volim biti zaljubljena iako ljubav jako BOLI cerek
M-Marija, pa daaaaa....moje IME..sretan
N-nostaligija, ah...jako sam nostalgična, kad se sjetim skijanja, ljeta...ajoj...ali uživam ja i u sadašnjosti....cerek
NJ-njaaaamiiii...a zašto sam li ov
o napisala...pitaj Boga rolleyes
O-oproštati, ljudi griješe, ali zato im se treba i opraštati...sretan
P-pajo patak, cool mi je taj lik iz crtića...hehe....sretan
R-razgovor. kad ja počnem pričat...nema stopa....hhhhnaughty
S-smijeh, volim se smijati, a katkad tako da Marijana crkava od smijeha....rofl
Š-šaptanje, pod testom je od velike pomoći zuboparty
T-trčanje, koji put bježim od Marijane ili ja nju lovim hehelud
U-umivanje, pa radim to svako jutro sretan
V-visok, on jaaaako je viiiiiiiisok sretankiss
Z-zlato, on je moje zlato, ma moje sveeee kisscerekcerek

Linkovi

Lucija-Us5 cura
Marijana, super blog, posjetite!!
Sa gadura dizajna skidam dizajnove....
...i sa kateedizajna također skidam dizajnove

SPOTOVI:
US5-Too much heaven


US5-Maria


US5-One night with you


Lana-Okovi na srcu


Rihanna ft. Ne Yo-Hate that I love you


Beyonce-Listen


Toše Proeski i Antonija Šola-Volim osmijeh tvoj


Nicole Scherzinger-Baby love


Avril Lavigne-Hot


Leona Lewis-Bleeding love


Troy and Gabriella-Gotta go my own way

srijeda, 26.12.2007.

Merry Christmas!!!

Da ljudi moji, jucer je bio Bozic a evo ja vama s malim zakasnjenjem cestitam Bozic zelim vam sve najbolje i da vam se sve ostvari na Bozic..
E kad sam vec kod zelja za Bozic meni se jedna ostvarila u vezi njega....hehe...Marijanci( znam da te to zivcira ali fora mi te tako zvati) i Lucka znate o cemu govorim...mislim...ono...kuzite...onako?? Jel da???
Ali ugl...ja sam zbog toga presretna....iako ste vi curke sve u Zagrebu a ja jedina u predosadnom Splitu, ali izdrzat cu valjda ja....
I evo upravo sad slusam Nove fosile-Za dobra stara vremena ( hhhh Lucka) i sjetim se ja dobrih starih vremenena i razmisljam kakav bi bio svijet da nemam svoje naj naj naj naj naj naj naj naj naj bolje frendice koje me doduse katkad zaista izbace iz takta ali sta bi bilo da nemamo mi nekih malih svadja, mislim cure znate da sam ja jako tvrdoglava i da kad si ja nesto utuvim u svoju glavicu tako je i tesko ce mi netko dokazati suprotno. Ugl ja uvijek zapocnem to svoje...hm...hm...kako bih to nazvala....hm....hm...doba ljutnje, durenja, ugl ja se uvijek nadurim i lako se naljutim ali cure takva sam kakva sam i da nisam ovakva bila bih drugacija....ali znam ja da cete vi meni oprostiti sta sam takva...evo pokusat cu vise ne biti takva iako sa ovako tvrdoglavom naravi to je malo tesko, ali potruditi cu se ja, obecajem da hocu?!!
I sad da se vratim na NJEGA-moj super frend mi je obecao nesto u vezi njega...hm..hm...curke moje znate o cemu ja pricam ( hehe)...
I evo vec kad sam kod toga, mislim kod frenda, malo razmisljam i dojdem do zakljucka da ja fkt imam hrpu frendova i frendica, je da se sa nekima prije posvadja s nekima teze ali to su sve ljudi koji cine moj zivot ovakvim kakav je...
Iako ima ljudi u mom zivotu koje bas i ne shvacam, mislim ne shvacam njih i njihov nacin razmisljanja ( a valjda cu skuziti jednog suncanog dana ili kako bi moj draga Marijanica rekla kad...NETKO bude pametan , hehe).
Ugl...sad se sjetim svih mojih simpatijica, sve su to bile zaljubljenosti i prolazne faze, ali ovo sad sa ovim deckom, to je fkt nesto posebno, prava ljubav i onda se sjetim onih stihova od Lane i Luke:"prava ljubav nije potrosna" i to je fkt istina...nimalo nije potrosna...ja ovog svog smotanka volim iz dana u dan sve vise i vise!!!
A ovi decki prije u koje sam kao bila "zaljubljena" bili su mi samo slatki, je da je bio jedan dobar, s kojim sam cak i pricala i sve to ali na engleski ( cure...znate o kome pricam...sta ne??)...
I jos jednom ponavljam ovaj moj smotanko, slatki, dobri, lijepi smotanko je meni sve sve sve na svijetu volim ga vise od icega, dala bih sve za njega, a on za mene...hm...hm...pa ni ne zna me iako me moze cesto kao "slucajno" vidjeti u svojoj blizini (mislim...ono...Marijanci..kuis ono...kad ja i ti malo setamo negdje oko 15 do 2 hehe)....
I sad se sjetim ja ovog petka 21.12.2007., kad smo se ja, Marijanica, Lucka, Paulica i Ivonceka ( iako je ona brzo otisla) okupile u mojoj sobici koja nije nesto ultra big ali kad je dobra ekipa i atmosfera...WHO CARES???Slusale smo muziku i plesale, onda smo se umorile, pa su Paulica i Lucka sjele na krevet, Marijanica u moju stolicu i ja iza zavjese na pod...
Marijanica je pocela cry, a ja sam bila tuzna,a Paulica i Lucka su tamo sjedile i pricale nesto. I sad ja okrenem se i pogledam njihi skuzim da sutradan idem u Split, da ih necu vidit do 1.1 i odem ja u slikice koje sam slikavala na svom mobu i naravno da sam isla gledati slikice od svog smotanka slatkog i gledam ja tako s prozora na njegov ulaz i onako sam sva bila nikakva i pogledam u slikicu njegovu lijepu i pocnem plakat, inace ne placem ja tako lako u javnosti ( jel tako curke, nisam ja neki emotivac, tj. jesam ali ne volim cry), onda je Paulica skuzila ( mislim i druge curke su ali ona je prva došla do mene) i dosla je ona do mene i kaze mi da ne placem i pocne me nasmijavati sa nekim plišanim medvjedicima, ali meni nije bilo do smijeha i tako kako sam ja stavila maskaru i kako sam pocela plakati pogledam se ja u ogledalo kad ono sve mi podocnjaci crni od maskare, izgledala sam ko strasilo ( jel da cure??), a moja draga Marijanica se onako skupila u stolicu i pjakala i nije me mogla vidit ( ili mozda nekako je??) i onda mi je rekla da je pjakala jer se sjetila da nece dugo vidit svog ljubljenog ili ti "prirodno nenadarenog" ( sorry Marijanci morala sam to napisati hehe) i kad je vidila da ja pjacem ( fala ti šta si se brinula za mene, tnx tnx very much),...
E da i onda da nastavim ovo kad je Paulica dosa do mene, zagrlila me i rekla mi da ne pjacem ali ja sa jos vise pjakala i pjakala i da...i onda je moja Lucka dosla i ona me zagrlila i rekla mi da ne pjacem ali ja sam jos vise pjakala i još vise i vise...
I onda sam se smirila i draga moja Marijanica mi je jos pjakala i onda sam ja nesto izvalila ( znate cure sta...ono u vezi sala...ne bih bas u javnosti...) , ali nije se Marijanica pocela odmah cerekat nego se odjednom za koji minutu dvije pocela cerit i onda mi je rekla da je zbog moje izvale ( a sta cu, ja uvijek nesto moram izvaliti hehe).
E da...prije toga je Paulica morala doma to je bilo negdje oko 18:30 ( ili tako nesto).
E onda smo nas tri (ja, Marijanica i Lucka) na mojoj web cameri snimale neke smijesne videe i naravno nakon toga crkavale ko lude od smijeha ( jel da Pepice?? hahahaha)...
I sad kad se sjetima toga crkavam od smijega hahaha.
I onda su mi i ove dvije morale domeka negdje oko pola 8. Pa sam ja malcice opet pjakala ali sam prestala.
A Bozic je bio jucer i dobila sam 2 parfema ( ili 3?? ne znam tocno), neku sminicu, love do krova ( salim se), pa jos neke isto sitnice, slatkise i tako...
Nadam se i da je mom smotanku Bozic prosao lijepo..
Eh kad smo kod smotanka sjetila sam se ono kad su svi razredi isli na neki izlet i kad je on ( moj smotanko ), pazi sad to ZABORAVIO RUKSAK za izlet ( cure sjecate se?!!) to je bilo za krepat od smijeha....
I šta sad da kazem..."bilo je osam na trgu cvijeca.."
Oprastam se sad i od vas sa ovim stihovima posvecenim mom smotanku:"All I want for Christmas is youuuuu"...iako je Bozic vec prosao..hehe...
Eto ljudi vrijeme je da ja zavrsim sa pisanjem ovih "memoara", bit ce ih jos, a sad pozdravi:
mojoj Marijanici ( Marijanci hehe)
mojoj Lucki ( Daldici hwhwhwh)
mojoj Paulici ( P.V.M. hahahaha)
i svima ostalima i vama koji me vjerno citaju ( a nema vas bas, ali vazno mi je da mi moje naaaaaj frendice to citaju )
Eto to je to i jos jednom sve najbolje svima vama za Bozic!
Pozz od vase
LUDE US5-ovke
Ki$$



| ...Coment... (13) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

0