< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


BESTTTTTTTTTTT FRIENDS

Tatjana-moja bestt frendica,
fakat je cura zakon.e prejebena je..
Ima 17 godina ide u tam neku gimnaziju,
kao osoba je vesela,uvijek zaljubljena,ma
najbolja je........i ja ju jakoooooooooo vojim!
Image Hosted by ImageShack.us

Yoyo-ljubav moja mala,i nju jakoooooooooo puno volim,
ona ima 16 godina,ima dečka,u životu joj je sve super,
ma ja nju volim,jakooooooooooooooo
Image Hosted by ImageShack.us

matea-ma ta je cura samo moja,
meteooooooooooo vojim te punoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Jurička-Ovo je car od žene,ja nju nisam vidla
nikad da je tužna ili neš,ma vojim ja nju
Image Hosted by ImageShack.us

SVE O MENI

IME:Kristina
NADIMCI:Tina,Gugu,Kika;Kiki,Tinći,Rocky....
ŽIVIM:Zdenci-Brdovećki Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ROĐENA:2.6....
OBITELJ:starci i brat LukaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
IZLAZIM:Savana,Luka,Route66,,Cosmopolit,Brlog...
OSOBE KOJIMA SVE MOGU REĆ(NAJBOLJE FRENDICE) 4=EVER
TAJCHY
YOYO
JURIČKA
MATEJICHA
TEA
LUCIJA
DANIJELA
BOŽANA
HRIBARICA
TEICA
ima još puno cura koje su mi super ali ove najviše volim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NAJBOLJI FRENDOVI:
ĐENO
KULAŠ
BAKOVIĆ
LADAN
ZLOMA
MARIO
DENIS
TOPIĆ
I NJIH IMA JAKO PUNO ALI OVO SU DEČKI KOJI ZLATA VRIJEDE,
MOJI NAJBOLJI FRENDOVI...........


Kao kula od pijeska,
srušili se snovi,
Nestali su temelji,
Nije ostao čak ni trag…
More je završavalo još jednu priču,
Izbrisao ga val,
Samo je Bog znao,
Koliko si mi bio drag…
Dugo je more šutjelo,
Upijalo moje riječi,
Ja sam mu pričala o jednoj ljubavi,
Jednom dječaku,
A ono meni o izgubljenoj sreći…
Pitala sam more
Što se to zbilo,
Zašto je tajnu od mene krilo,
Al´ pravog odgovora nema,
Ostala je samo sjena
Prošlog vremena…


*******

Suze krijem, one padaju,
samo one moju tajnu poznaju,
suze krijem, ne dam da me slome,
govore ti da u moje dolaziš snove…
Ne želim sebi priznati to,
mada znam, da života imam sto,
opet bi samo tebe voljela,
svake noći samo tebe čekala…
Suze krijem, pjesme piše,
iz srca svoga tugu brišem,
mada želim tvoje poljupce,
jer samo ti znaš, moga srca ulice…
Suze krijem, one čežnju skrivaju,
samo se tebi, one raduju,
od svih ljubavi ja ću bježati,
svakog dana samo tebe čekati…


*************

Odlazi tugo i zaobiđi život moj,
jer noćas on, ide k njoj…
Sačekaj tugo, bar na minut, dva,
da se oporavim i dalje krenem ja…
Pusti tugo bar da shvatim da mu stalo,
do mene i moje ljubavi nije, niti malo…
Ostavi se tugo mene i moje duše,
sada kad se snovi moji ruše…
Ne uzimaj tugo, ono što pripada meni,
noćas on odlazi, toj ženi…
Neću tugo pustit niti suzu jednu,
niti slušati utjehu bijednu…
Zaboravit ću tugo, uspomenu staru,
vrijeme je da potone zaboravu…
Pobijedit ću tugo i tebe i njega,
nov život izgradit, opet poslije svega…
Neću dopustiti više da me duša boli,
naći ću nekoga tko će znati da me voli…

Noć je pala,ugasio se dan,nema te kraj mene?al svrati mi u san,ruke te moje traže,srce te moje zove,nedostaješ mi ljubavi noći ove!!!!
Sanjaš li ikadda cu kroz vrijeme proći,
sanjaš li ikad moje oći,
sanjaš li ikad da ću ti doći,
sanjaš li ikad mene i sebe,
sanjaš li ikad da ne mogu bez tebe?
Osjećamtvoj pogled,nježan dodir u kosi.
Ne opirem se,pustim osjećaj da me nosi.
Osjećamtvoje usne,vrelinu njihovu svu,sve je tako stvarno u ovom PROKLETOM snu!!!


Naućih 10 Božjih zapovijedi i u veliku
depresiju padoh,jer deseta zapovijed kaže:tuđe
stvari ne poželi,a ja poželih usne tvoje da zauvijek budu moje.

Ako umre ljubav umiru i snovi,jer čamac bez vode
ne možeda plovi!ko nebo bez
sunca,mjesec bez noći,noćas ni ja bez tebe neću moći...

.Oprosti mi što moje oći jedva čekaju da te vide,što moje usne jedva čekaju
da te ljube,samo te nešto moja duša moli oprosti
mom srcu što tebe najviše VOLI..

bokićććććććć

Evo me ljudi opet svama.Jučer sam kao što znate bila
na kavi,al ima tu i smiješnih stvari.Prvo sam bila Matejichom
na kavi u rutu i onda sam nju išla otprat doma,i onda mi je došla druga frendica,Jurička pa sam se opet vratila u rut,mogla sam ići u moto bar,
neki dečki su me bili zvali,aaaaaaaaa kak su bili zgodni al nisam.
Pa smo Jurička i ja bile na kavi,nisam dugo vidla ni nju ni Matejichu,
jakoooooooo su mi falile,danas neznam oću ić van,ak ću ić otići do 1-2,
u rutu,al možda ću se i nać sa dečkom tak da neznam još,ah jebiga,aj ljudi
idem ja,javim vam se još.puse idu mojoj Tajchy-koja nije jučer mogla na kavu,Tei-koja je u kazni 2 tjedna,Yoyo-koja se ne javlja na mob,Jurički i Matejichy-koje jakooooooooooooooooo volim.pozzzzzzzzzzz

- 14:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.