ABOUT ME

Friendster

Friendster

.....alooohaaamahmah....zovem se dorotea....idem u 8 razred i imam 14 godina....bavim se akrobatskim rock'n'rollom i dance twirlingom...iako sam jako komunikativna i drustvena nemam puno samopouzdanja i sramezljiva sam....cerekvolim volimcerek....hmmm....svoju best frendicu teu i ostale prijatelje,volim pisati pjesme jer me to ponekad oraspolozi,volim biti u sredistu paznje..a ko ne voli...hehe....volim pjevati i bavila sam se 10 godina pjevanjem...hvala hvala...lol.....volim citati ali samo na moru...tamo doslovno gutam knjige...imam malog gnjavezarolleyes, tj. buraza.....ali dobar je on u stvari.....obozavam rozu bojunaughtynaughtyMySpace

MySpace

...imam par ciljeva u svom zivotuthumbup;
1.CILJ-smrsaviti 15kgImages for your blog

Images for your blog


2.CILJ-pronaci svoju bolju polovicu
3.CILJ-upisati se u srednju
...i tako mislim da je to sve o meni sta bi ljude moglo zanimati.....



MOJI FRENDOVI S MORA!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

OVO SE MORA POGLEDATI I POSLUSATI!!!!!

KACI-I WILL LEARN TO LOVE AGAIN


AVRIL LAVINGE-GIRLFRIEND

GWEN STEFANI-SWEET ESCAPE


LINDSAY LOHAN-DRAMA QUENN


WOW- HERE WITHOUT YOU


SUDDENLY I SEE-IN ''DEVIL WEARS PRADA''

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga

Image hosting

Image hosting



...tuganamcor....patnjabang....bolpuknucu....srecasmijeh....utjehakiss.....snovizijev.....i jos svasta

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



...STO JE BEZUMNO...

Mrziti sve ruže
jer si se ogrebao na jedan trn...

Odustati od svojih snova
jer se jedan nije ostvario...

Izgubiti nadu u molitve
jer jedna nije uslišana...

Odustati od svojih napora
jer je jedan bio uzaludan...

Okriviti sve prijatelje
jer te jedan iznevjerio...

Ne vjerovati u ljubav
jer ti je netko bio nevjeran
ili ti nije uzvratio ljubav...

Odbaciti svaku mogućnost da budeš sretan,
jer nisi uspio u prvom pokušaju....

Nadam se da se na svom putu
ne predaješ tom bezumlju.

Zapamti da se uvijek ...

Može pojaviti druga šansa.

Novi prijatelj.

Nova ljubav.

Obnoviti snaga.

Budi uporan.
Traži sreću u svakom danu.

Siguran put k neuspjehu je - odustati!
Često budući uspjesi dolaze preko sadašnjih promašaja – NASTAVI SE TRUDITI!



Get free graphics at BlingyBlob.com!

BLOGOVI VRIJEDNI POSJETA!!!!!!!

uzaszivi.hr
3ludecureizbj.hr
krejzi4ever.hr
djvec.hr

ponedjeljak, 12.03.2007.

PJEVACKE VODE

...svi ste vi sigurno oduvijek htjeli nesto postati...npr.pjevac,glumac,stilist,menadzer,dizajner,odvjetnik,kirurg itd.....no jeste li se potrudili da to ostvarite....mnogi su pokusavali no nikako nisu uspijevali dok su drugi iz prve postali slavnicoolcoolcool.....mene samo zanima jedno kako su oni uopce zapoceli svoju karijeru ali zanima me kako se to moze poceti bez pomoci poznatih staraca.....jeste li znali da je moj krsni kum isao u razred sa sanjom dolezal i da je ona zivjela u istom naselju u kojem ja zivim....zbilja cudno...ko bi reko da je svijet tako mali ustvarirolleyesrolleyesrolleyes...no sto ja uopce zelim reci ovim postom....ustvari ni ja to sama neznam.....ustvari znam jedno...htjela bih postati pjevacica....puno razmisljam o svemu tome...i smrti... u zadnje vrijeme i zeljela bih da me se ljudi sjecaju i kada vise nebudem zivasmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh....znam sve ovo zvuci kao neka meksicka sapunica ali sta cu....takva sam kakva sam i stvarno bi molila da ljude ako mi ikako mogu pomoci u ostvarenju sna nek pomognu.....kissach svima...pusicamahmahmah



| kOmENtArI (3) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.