Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/ludarije" />


OVO JE MOJ FREND TIN


Nirvana je ZAKON zato posijetite ovu stranicu





Image Hosted by ImageShack.us

ROŠTILJ


Sunce pici, mi rostiljamo
Cure gule krumpir u hladovini
Nedjeljom se mi planirano
Utapamo u harmoniji

Mi znamo sve već o zivotu
I sto ti meni imas pricati
Koliko trosi benzina u zimskim uvjetima
I koji je limar najjeftiniji

Divlje izlaske u grad zamijenio je sad
Lagani dvokorak uz puni zeludac
A sada zreli i debeli iscrpljenoj zeni
U prolazu dijelimo poljubac

Na rostilju zna se cevapi i kobase
Derbi sezone dreci na radiju
Sa skembom naprijed i brade masne
Jurimo ka trecem infarktu.

Divlje izlaske u grad zamijenio je sad
Lagani dvokorak uz puni zeludac
A sada zreli i debeli iscrpljenoj zeni
U prolazu dijelimo poljubac.






Dugorešanka

02.06.2006., petak

Image Hosted by ImageShack.us

BIJELO DUGME:EVO ZAKLET ĆU SE



Nosite ovu pjesmu zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake

Kada bi neko granu masline
Na jedna vrata odnio
Vrata sto sam zauvijek
Davno,davno zatvorio

Evo zaklet cu se ja pred svima
Svim na svetu i svime sto imam
Da je nikad nisam htio
Da je nisam volio
I da ne bolujem
Pred svima se zaklinjem
Pred svima
Al' pred Bogom ne smijem

Pjesma uvijek mirise na uspomene
Recite joj tako ako pita za mene

Kada bi neko granu masline
Na jedna vrata odnio
Vrata sto sam zauvijek
Davno,davno zatvorio

Evo zaklet cu se ja pred svima
Svim na svetu i svime sto imam
Da je nikad nisam htio
Da je nisam volio
I da ne bolujem
Pred svima se zaklinjem
Pred svima
Al' pred Bogom ne smijem

Pjesma,hej,uvijek mirise na uspomene
Recite joj tako ako pita za mene

Nosite ovu pjesmu zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake

Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake...
Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake...

- 11:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Osad će te u ovom blogu moći pratiti sve
o rocku i našim pjesmama!
Oni kojima se ne sviđa nek prošeću dalje!



Joj kak´ su mi ove Starke zakon!!!